Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

Ja ik doe nu de rally race (timerace) in de Classic playlist.
Er is er nog ergens een andere maar die duurt 8 minuten.
Beetje jammer dat er niet meer rally races zijn.
Kben nu bezig met die offroad races, en ik krijg precies rally performance upgrades na de races alle er staat rally bij de upgrades bij.
 
Bij de Summit moet je dus een Amerikaanse rally car kopen. Koop ik de Ford Focus Rally edition om dan te zien dat je die als reward kijkt.
Goh, ik was ook aan het twijfelen maar ik heb de Cadilac Escalade gekocht. Is een 4x4 en heeft goed veel grip.
Ben er toch al veel mee gewonnen dus zeker een goeie :)
 
De servers waren gisteren trouwens dikke miserie. We waren wet 3 aan het spelen en het spel is 10 keer vastgelopen.
Hopelijk doet Ubisoft hier iets aan.
 
lol, ik doe die summit, zo die rally (2de vak van boven) ik zet een tijd neer van 2m47 ik dacht ok nice, kijk ik terug bij die race rank: 550xxx plaats LOL.
Maar mijn auto is ook nog niet max performance upgraded.
 
lol, ik doe die summit, zo die rally (2de vak van boven) ik zet een tijd neer van 2m47 ik dacht ok nice, kijk ik terug bij die race rank: 550xxx plaats LOL.
Maar mijn auto is ook nog niet max performance upgraded.
Ja, het is wel meestal echt nodig op max lvl te zijn met uw auto. En mss ook uw LP points wat op boost te zetten.
Zorgt er soms voor dat je 4 seconden sneller bent maar dat zijn soms 15.000 punten meer ineens :)
 
Domme vraag, is er een gratis PS5 upgrade voor de PS4 versie? Zou wel willen weten want de PS4 versie is 10 euro goedkoper in de winkels.
 
Wegens grote Forza Horizon fan deze ook maar eens gekocht.

Handling in het begin wat wennen. Is ook meer arcade maar speelt na een tijd toch lekker weg 😬

“Made in Japan” playlist afgewerkt. Damn ik kreeg echt een Need for speed Underground gevoel :love: Spijtig dat die playlist al is afgewerkt. Begon er echt in te komen:headshake:
 
Wegens grote Forza Horizon fan deze ook maar eens gekocht.

Handling in het begin wat wennen. Is ook meer arcade maar speelt na een tijd toch lekker weg 😬

“Made in Japan” playlist afgewerkt. Damn ik kreeg echt een Need for speed Underground gevoel :love: Spijtig dat die playlist al is afgewerkt. Begon er echt in te komen:headshake:

Het leuke is wel dat je die events van die playlist opnieuw kan spelen, maar dan met andere opties, je eigen wagens,...
 
die summit afgewerkt sta momenteel op plaats 14934, juist onder platinum rank is benieuwd hoe lang ik daar ga staan.
 
Wegens grote Forza Horizon fan deze ook maar eens gekocht.

Handling in het begin wat wennen. Is ook meer arcade maar speelt na een tijd toch lekker weg 😬

“Made in Japan” playlist afgewerkt. Damn ik kreeg echt een Need for speed Underground gevoel :love: Spijtig dat die playlist al is afgewerkt. Begon er echt in te komen:headshake:
Liberty Walk is ook nog nice
 
De foto gelegenheden ook wel tof. Soms eens beetje zoeken maar kan mooie plaatjes opleveren
Enige irritante eraan vind ik die specifieke tijdstippen. Ik ga niet speciaal staan wachten totdat het zonsondergang is of iets anders.
Iemand die de trophies wilt doen waarbij je een crew moet vormen? Ben niet echt een online speler en je kan geen crew met random personen starten precies
 
Enige irritante eraan vind ik die specifieke tijdstippen. Ik ga niet speciaal staan wachten totdat het zonsondergang is of iets anders.
Iemand die de trophies wilt doen waarbij je een crew moet vormen? Ben niet echt een online speler en je kan geen crew met random personen starten precies
Ik wil wel de trophies doen. PSn brugesboy
 
Enige irritante eraan vind ik die specifieke tijdstippen. Ik ga niet speciaal staan wachten totdat het zonsondergang is of iets anders.
Iemand die de trophies wilt doen waarbij je een crew moet vormen? Ben niet echt een online speler en je kan geen crew met random personen starten precies
Je kan in de photo mode het tijdstip gewoon aanpassen voor de foto.
 
Terug
Bovenaan