Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

Bij de Grand Races staat dat de performance van de wagens gelijk gesteld wordt. Wilt dat zeggen dat alle wagens in die klasse dan even goed zijn en dat er geen verschillen meer zijn?

Heb nu een 700k maar weet niet goed wat kopen. Vind die klassieke auto's wel sjiek, maar als die minder goed zijn in de Grand race koop ik miss beter iets anders?
 
Bij de Grand Races staat dat de performance van de wagens gelijk gesteld wordt. Wilt dat zeggen dat alle wagens in die klasse dan even goed zijn en dat er geen verschillen meer zijn?

Heb nu een 700k maar weet niet goed wat kopen. Vind die klassieke auto's wel sjiek, maar als die minder goed zijn in de Grand race koop ik miss beter iets anders?
Ik denk dat ze bij de grand races inderdaad gelijk worden gesteld en uw upgrades niet mee tellen. Maar durf het niet met 100% zekerheid te stellen. Gisteren 5de geworden in een grand race.
 
enkel die car rating telt, voor het grootste deel.
dus zo'n vintage car gaat even goed kunnen winnen tegen moderne wagens met dezelfde rating.

er zijn nog wel verschillen (sommige Hypercars hebben echt belachelijke topspeed, bvb), maar over 't algemeen is het dus die rating die telt.
 
Grafisch komt dit toch niet in de buurt van forza, is hier al gezegd voelt meer als een need for speed aan.
Net aan tweede playlist begonnen amuseer er mij wel mee.
 
1 uur gespeeld van de 5u durende trail.

Zegt me niks eigenlijk. Ze dachten laten we een nieuwe The Crew maken die kan concureren met Forza Horizon. Wel het is hun (naar mijn gedacht) niet gelukt.

Het spel heeft mij meer een Need For Speed gevoel. Veels te arcade gevoel, geen snelheids gevoel (aan 250 door een bocht gevlogen alsof het niks was)

Om toch af te sluiten met een positief puntje. De map ziet er kleurrijk uit met fel licht van de zon. Grafisch dus top. (Op pc 1440p ultra, maar fps is gelockt op 60 😒)
Yup stukje leuker zou ik zeggen dat FH waar ze elke auto in je schoot werpen. Zalige map ook! En over die 250/h, ik speel dan iets anders..
 
Hier wel wat problemen op PS5. Als ik de PS5 uit rest mode haal, wil de game precies niet altijd uit die main stage gaan. Soms blijft het dan hangen op dat laad-scherm.

In het optie menu wou ik mijn vliegtuig opties aanpassen maar bij controls staat het op General met een L1 en R1 langs maar als ik daar op duw gebeurt er niks.

Verder wel leuk tot nu toe. Het kunstmatig moeilijk maken van races met die rubberbanding stoort soms wel wat.
 
ik vind de map-size toch underwhelming. Gisteren de Liberty Walk playlist gedaan, op't einde heb je dan de "Full Tour", een race rond het hele eiland, met 3 wagens. het eerste deel was met een Mini die nauwelijks 250 haalt, maar de hele race was afgewerkt in amper een kwartiertje.

ik herinner mij TDU2, waar je dat met een Koenigsegg deed, hele tijd rond de 400, en een uur onderweg was. zelfde eiland, game van 12 jaar geleden.
 
die water 'n' air playlist... best pittig.
ik vind de boten wel een beetje te agressief, ze duwen letterlijk gewoon tegen elkaar.
bij de vliegtuigen heb je wel meer last van het algemene probleem dat je tijd normaal blijft lopen terwijl jij aan het rewinden bent. als je ee poortje mist, kan je eigenlijk al gewoon herbeginnen

ik snap ook niet waarom bepaalde playlists je verplichten een wagen te kopen, om hem dan als "loan vehicle" te geven tijdens de races zelf.
 
net geprobeerd: je kan niet naar een ander eiland vliegen of varen, maar je krijgt wél een trophy om het te proberen
 
Is de "loot" volledig random? kheb nu een paar races gedaan en soms krijg ik groene stukken soms roze stukken het lijkt volledig random.

bwa, ik weet niet waar jij aan 250 door bent gevlogen maar als ik het doe dan lig ik in het decor.
maar het driften in sommige auto's is wel dikke fun.
De game heeft een Forza Horizon feel maar daar stopt het ook, Forza Horizon heeft wel betere gfx dat wel maar deze is ook niet echt slecht.
Ik amuseer mij wel ermee, het jammere is die summit challenges heb je telkens verschillende auto's nodig, en voor die auto's wrs nog parts unlocken dus grinden en dan die summit challenges doen in een week tijd, lijkt mij een zware taak. dunno ben nog niet overtuigd voor die summits.
Bwa, met de Alpha GP cars geraak je toch redelijk gemakkelijk tegen 250 door een bocht zenne.
Het mag alleen geen 90 graden zijn :)
 
Bij de Grand Races staat dat de performance van de wagens gelijk gesteld wordt. Wilt dat zeggen dat alle wagens in die klasse dan even goed zijn en dat er geen verschillen meer zijn?

Heb nu een 700k maar weet niet goed wat kopen. Vind die klassieke auto's wel sjiek, maar als die minder goed zijn in de Grand race koop ik miss beter iets anders?
Met uw geld zou ik aanbevelen om de packs te kopen. Die heb je nodig voor de Summit en / of de playlists.
700k i nu ook nog niet kei veel dus zou voorzichtig zijn dan :)
 
Met uw geld zou ik aanbevelen om de packs te kopen. Die heb je nodig voor de Summit en / of de playlists.
700k i nu ook nog niet kei veel dus zou voorzichtig zijn dan :)

Kan ik die dan best in het begin van een week kopen ofzo? Heb gisteren wel zo een rally raid wagen gekocht uit één van die packs, maar misschien is die binnen een week niet meer nuttig?
 
Kan ik die dan best in het begin van een week kopen ofzo? Heb gisteren wel zo een rally raid wagen gekocht uit één van die packs, maar misschien is die binnen een week niet meer nuttig?
Ge moet best zien in de playlist welke auto ge nodig hebt.
In de summit kan je het ook zien welke voertuigen je nodig hebt.
Ik wacht meestal tot de summut begint en dan ga ik naar de packs kijken
 
Gisteren wou ik men Rally lvl wat upgraden ter voorbereiding van the Summit.
Nu besefte ik eigenlijk voor de eerste keer dat er dus niet echt veel races zijn voor bv. rally.
Ik denk dat je in alle playlists er een stuk of 2 of mss 3 kan terugvinden.
In TC2 had jij er echt heel veel. Daar had je een hele lijst met enkel maar Rally cars.
Ik heb nu gisteren 10 keer dezelfde race gedaan om wat PP te krijgen.
Beetje raar dat er weinig alternatieven zijn voor rally bv.
Ik denk dat Monster hetzelfde probleem gaat geven
 
net begonnen, en al meteen balen: ik heb die garage import gedaan, staat nu op complete, maar geen enkele van mijn wagens zijn effectief over gezet :(

antwoord van Ubisoft: "zorg dat je op dezelfde Ubisoft account bent ingelogd waar uw savegame van the Crew 2 gelinkt is." :wallbash::wallbash: no shit.

't is blijkbaar wel een probleem bij meerdere spelers.
update.

ze hebben me ondertussen gevraagd screenshots te nemen om aan te tonen dat ik de import-functie gebruikt heb, dat de wagens niet in motorfest zitten, én van alle wagens die vanuit TC2 hadden moeten overgezet worden.
Zondag 2 uur mee bezig geweest.

Krijg ik antwoord: "zet op uw Ubisoft account page alle communicatie-opties aan (raar, want dat is voor mails en advertising), en gebruik dan de functie opnieuw."

resultaat (duh): niks, want ze hebben het zo ontworpen dat ge die functie maar één keer kunt doen, en daarna nooit meer. ook al is het dus totaal niet gelukt. Ik weet dat de helpdesk het spel zelf niet ontworpen heeft, maar ffs, dat soort dingen zouden ze toch van op de hoogte moeten zijn voor ze het voorstellen.
 
Gisteren wou ik men Rally lvl wat upgraden ter voorbereiding van the Summit.
Nu besefte ik eigenlijk voor de eerste keer dat er dus niet echt veel races zijn voor bv. rally.
Ik denk dat je in alle playlists er een stuk of 2 of mss 3 kan terugvinden.
In TC2 had jij er echt heel veel. Daar had je een hele lijst met enkel maar Rally cars.
Ik heb nu gisteren 10 keer dezelfde race gedaan om wat PP te krijgen.
Beetje raar dat er weinig alternatieven zijn voor rally bv.
Ik denk dat Monster hetzelfde probleem gaat geven
Zijn er geen playlists met rally races? Das raar
 
Bij de Summit moet je dus een Amerikaanse rally car kopen. Koop ik de Ford Focus Rally edition om dan te zien dat je die als reward kijkt.
 
Terug
Bovenaan