Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tcm.png


release: 14 september 2023
genre: racing
dev: Ubisoft Ivory Tower

The Crew keert terug naar z'n Hawaiiaanse roots.

Welcome to Motorfest! Join a one-of-a-kind festival and enjoy the best experiences car culture has to offer in a beautiful Hawaiian open world.

Get ready to race through the city streets of Honolulu, go down the ashy volcano slopes, adventure deep in the lush rainforest, drift along the curvy mountain roads, or just chill down on the sunny beach.

On your own or with your crew, come explore this beautiful new playground behind the wheel of hundreds of the most legendary vehicles.

 
dus....

Forza Horizon, maar dan op het Test Drive United eiland.
terwijl de sterkte van The Crew net de map van de volledige US was.
 
 
Hoe moet ik dit inschatten? Zou wel een leuke racegame willen op PS5. GT7 is mij iets te serieus, NFS Unbound was leuk voor even, maar ben toch altijd wat jaloers geweest op de Horza Horizons op Xbox.

Nooit The Crew gespeeld, is dat qua kwaliteit wat te vergelijken met de Horizon games? Of toch echt minder qua graphics en handling enz?
 
Over graphics vind ik moeilijk oordelen, want Forza is top, en de tweede Crew is al van 2018.
Ik weet dat er veel mensen kloegen over de graphics van de eerste, maar de tweede was iir veel beter op dat gebied.

Handling is vergelijkbaar maar iets arcadier.

Ik heb het hier al gezegd: het grote punt van de eerste was de grote USA map, en de reis erdoor heen die het verhaal je deed doen. In de 2de was dat minder, maar kwamen er dan nog boten en vliegtuigen vij, wat ook top was imo.
 
Race fan hebben niet te klagen dit najaar test drive, Forza, deze NFS ?
Rennsport ziet er ook goed uit voor de sim-liefhebbers, en als die Le Mans-game effectief het zonlicht ziet (Motorsport Games staat bekend om veel aan te kondigen, maar weining uit te brengen), ziet het er idd heel goed uit.
 
Plus punt aan The Crew vond ik toch wel de extreem grote map die heel Amerika bevatte.
Als ik de nieuwe trailer bekijk lijkt het meer gewoon Forza Horizon alleen ziet die er beter uit en is wrs ook gewoon beter. Zit vulkaan in, loopings zoals hot wheels uitbreiding.
Ze hadden toch iets meer creativiteit kunnen tonen :D
Voor degene die geen Xbox/pc hebben is dit mss ideaal maar ik blijf toch gewoon bij Forza Horizon
 
Ja, de ervaring was beperkt tot 30 minuten. De handling scheelt van auto tot auto en het weer speelt echt wel een rol. We konden enkel een paar tracks uit een specifieke Playlist spelen en kort wat verschillende auto's gedurende een deel van een track.
 
mja, maar in een genre dat gedomineerd wordt door Forza Horizon, en waar een nieuwe Test Drive ook is aangekondigd... zou je deze kopen?
dit zijn games waaraan je toch tientallen, honderden uren slijt, waar je dus niet titel na titel speelt, en waar je dus een keuze moet maken. waarom zou je deze kopen, waar de grote troeven van de voorgangers toch wegvallen (of zo lijkt het toch), en die meer en meer op de concurrentie lijkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: LezZ
Ik hoop dat we snel met een review aan de slag kunnen, dan pas zal ik daar een antwoord op kunnen geven :( fps lock, verscheidenheid aan auto's en de andere voertuigen, het eiland ivg met crew 2, ...

Ik denk echt dat deze tussen Test Drive en Forza zal komen. De Playlist - als die goed uitgewerkt zijn - en de Lamborghini samenwerking kunnen wel een troef zijn. Iets meer arcade dan Forza maar wel met een schademodel.
 
mja, maar in een genre dat gedomineerd wordt door Forza Horizon, en waar een nieuwe Test Drive ook is aangekondigd... zou je deze kopen?
dit zijn games waaraan je toch tientallen, honderden uren slijt, waar je dus niet titel na titel speelt, en waar je dus een keuze moet maken. waarom zou je deze kopen, waar de grote troeven van de voorgangers toch wegvallen (of zo lijkt het toch), en die meer en meer op de concurrentie lijkt.
Voor veel games is FH natuurlijk geen optie wegens geen Xbox of Game-pc, dus op Playstation zal er nog wel een markt voor zijn indien het kwalitatief in orde is. De gameplay die ik gezien heb ziet er nog wel goed uit, alleen geen fan van dat tuning gedeelte s'nachts in die stad.
 

toch boten en vliegtuigen, Hawaii kan nog leuk worden zo.
vond dat bijzonder slecht in de vorige ook vlug gestopt omdat er boten en vliegtuigen waren, snap niet dat ze het erin zetten in plaats van zich meer te focussen op wagens gelijk FH of NFS.
 
ik vond dat wel tof, heb eens met zo'n boot helemaal rond de map gevaren. sommige riviertjes waren wat moeilijker, maar 't was wel leuk
 
Terug
Bovenaan