Racing PC PS5 PS4 XBOX The Crew Motorfest

:( men emailadres is 1 van jaren geleden en kan niet resetten omdat ik wachtwoord emailadres kwijt ben haha
 
Er is geen NDA voor de closed beta, dus we mogen gewoon bevindingen e.d. bespreken

Heb het al even gespeeld en toch wel een pak beter dan de vorige The crew qua besturing.
Onmogelijk om geen vergelijkingen te maken met Forza Horizon. Type wereld en de setup van het verhaal zijn praktisch hetzelfde.
Het komt wel dichterbij het niveau van Forza Horizon 5 maar is voor mij op geen enkel punt beter of op hetzelfde niveau.

Soms ziet het er grafisch niet echt top uit en dat brak mijn immersie wel. Zag er soms echt wel vorig generatie graphics uit. Hopelijk was dat gewoon omdat het nog beta is. :p
Er zit natuurlijk ook nog een typische ubisoft feeling aan.
Al bij al zou ik dit wel af en toe eens spelen om een paar races te doen en de map te verkennen maar ik zou er niet de volle pot voor betalen.
 
Er is geen NDA voor de closed beta, dus we mogen gewoon bevindingen e.d. bespreken

Heb het al even gespeeld en toch wel een pak beter dan de vorige The crew qua besturing.
Onmogelijk om geen vergelijkingen te maken met Forza Horizon. Type wereld en de setup van het verhaal zijn praktisch hetzelfde.
Het komt wel dichterbij het niveau van Forza Horizon 5 maar is voor mij op geen enkel punt beter of op hetzelfde niveau.

Soms ziet het er grafisch niet echt top uit en dat brak mijn immersie wel. Zag er soms echt wel vorig generatie graphics uit. Hopelijk was dat gewoon omdat het nog beta is. :p
Er zit natuurlijk ook nog een typische ubisoft feeling aan.
Al bij al zou ik dit wel af en toe eens spelen om een paar races te doen en de map te verkennen maar ik zou er niet de volle pot voor betalen.
Heb FH5 nooit gespeeld, maar wel veel gezien op YouTube. Dat lijkt mij grafisch toch wel een niveau hoger.

Motorfest vind ik op sommige momenten heel mooi, op andere momenten dan weer veel minder. Misschien jammer dat ze het op dat vlak ook nog ontwikkelen voor de vorige generaties consoles.
 
Ik heb de Closed beta ook even gespeeld.
Ik vind hem ook niet slecht, sommige onderdelen dacht ik forza aan het spelen te zijn.
De besturing was best ok al kon ik maar niet wennen om op een deftige manier te driften, maar dat ligt wel aan mij denk ik :)

Er was wel een groot verschil in graphics van de performance/resolution mode. (xbox series x).
Het valt niet altijd zo erg op in andere games, maar hier vond ik de performance mode kwalitatief zoveel minder dat ik dan toch nog liever op reso speelde aan wat fps minder.
 
Vind vooral de draw distance qua detail en schaduw soms wat beperkt. En het valt mij op dat ik de graphics overdag dikwijls zeer goed vind, maar savonds of snachts een pak minder.
 
Gisteren ook even gespeeld zeker al veel beter dan vorige delen je ziet wel duidelijk waar ze hun mosterd gehaald hebben. Tot nu toe aangenaam om te spelen.
 
Zijn er eigenlijk ook single player races die je met je eigen auto kan doen? Die playlists zijn altijd met geleende auto's.
 

ziet er nog wel goed uit, al vraag ik mij af of hij echt voluit gaat zoals de game het wilt, of dat hij echt zo rijdt omwille van de physics? ik zit niet in de beta, dus geen idee.
 
 
Er is geen NDA voor de closed beta, dus we mogen gewoon bevindingen e.d. bespreken

Heb het al even gespeeld en toch wel een pak beter dan de vorige The crew qua besturing.
Onmogelijk om geen vergelijkingen te maken met Forza Horizon. Type wereld en de setup van het verhaal zijn praktisch hetzelfde.
Het komt wel dichterbij het niveau van Forza Horizon 5 maar is voor mij op geen enkel punt beter of op hetzelfde niveau.

Soms ziet het er grafisch niet echt top uit en dat brak mijn immersie wel. Zag er soms echt wel vorig generatie graphics uit. Hopelijk was dat gewoon omdat het nog beta is. :p
Er zit natuurlijk ook nog een typische ubisoft feeling aan.
Al bij al zou ik dit wel af en toe eens spelen om een paar races te doen en de map te verkennen maar ik zou er niet de volle pot voor betalen.
Vraagje

Is deze Crew game alleen auto's want bij de vorige game sloeg mij die vliegtuigen en boten shit echt dik tegen.
 
Ja, zitten er weer in. Maar focus zou meer op de auto's liggen. Wat op dit moment in Crew 2 ook al is, vooral de street categorie heeft daar de meeste events.

Als je van plan bent deze in huis te halen, loont het trouwens om 2 te spelen, want elk voertuig dat je daar verzameld hebt, dat ook in Motorfest zit, neem je mee.
 
ja dikke shit dan, ik heb Crew 2 gespeeld maar op den duur staken die dingen zo tegen van die vliegtuigen en boten, echt 0 interesse in die dingen en heb het ook niet verder gespeeld.
 
Maar die dingen zijn 100% noet verplicht nu he.
Ge kunt perfect weken zoet zijn met enkel maar auto-races te doen.
Boten en vliegtuigen zijn echt maar een miniem stuk van het spel gebleven.
 
Terug
Bovenaan