Streamz Streamz

Ze gaan ook nooit all-in op hun vlaamse content. Neem nu hun nieuwste winst: studio 100, veel reclame met samson en gert goed ik beeld. Ik dacht ‘tof, zou wel eens wat oude afleveringen willen zien uit nostalgie. Maarnee blijkbaar staat enkel de film erop. Onbekwaam noem ik dat!

Ik snap nog altijd niet waarom ze met zo een grote vlaamse tv-geschiedenis niks kunnen. Niet dat ik fan van ben maar dat niet eens alle afleveringen van Thuis en Familie erop staan zegt veel over hoe belabberd dat streamingplatform is.

Tja, die soapdingen vind ik nu wel heel bizar dat je die volledige catalogus zou aanbieden...

Maar het lijkt er wel op dat ze capaciteitsproblemen hebben?
Bij "De Kotmadem" hebben ze nu nieuwe seizoenen opgeladen (van 6 tot 10 ofzo), maar de eerste 5 zijn weg...

In plaats van inderdaad de kwantiteit van hun Vlaamse back catalogue eens goed op te trekken, maar nee...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Sommige afleveringen van bepaalde series staan niet eens volledig op streamz. Enfin, volgens de catalogus wel. Tot je ze afspeelt.
Het aanbod Vlaams (films en tv) op Netflix is imo van betere kwaliteit. En net dat gaat aan het doel van Streamz voorbij ...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Er beginnen nu zelf al (oudere) Vlaamse series op Disney+ te verschijnen dus misschien ligt het aan rechten/licenties waarom Streamz zo een bagger-streamingsdienst is.

Als HBOmax hier ooit zou komen, en deze reeksen dus niet meer op Streamz gaan staan, zullen ze ook wel een deel van hun klanten verliezen. Hopelijk betekend dit niet dat ze daarom HBOmax met alle mogelijke middelen gaan proberen tegenhouden in België.
 
Laatst bewerkt:
Er beginnen nu zelf al (oudere) Vlaamse series op Disney+ te verschijnen dus misschien ligt het aan rechten/licenties waarom Streamz zo een bagger-streamingsdienst is.

Als HBOmax hier ooit zou komen, en deze reeksen dus niet meer op Streamz gaan staan, zullen ze ook wel een deel van hun klanten verliezen. Hopelijk betekend dit niet dat ze daarom HBOmax met alle mogelijke middelen gaan proberen tegenhouden in België.

Crimi Clowns blijkbaar op Disney+...
Ook een voorbeeld: stond vroeger op Streamz (de voorloper ervan) en nu nergens nog te bespeuren...
 
Er beginnen nu zelf al (oudere) Vlaamse series op Disney+ te verschijnen dus misschien ligt het aan rechten/licenties waarom Streamz zo een bagger-streamingsdienst is.

Als HBOmax hier ooit zou komen, en deze reeksen dus niet meer op Streamz gaan staan, zullen ze ook wel een deel van hun klanten verliezen. Hopelijk betekend dit niet dat ze daarom HBOmax met alle mogelijke middelen gaan proberen tegenhouden in België.
Ziet er zo wel naar uit, bijna heel Europa krijgt volgend jaar HBOmax behalve België. :)
 
Dat ze hun deal met HBO laten schieten en volledig inzetten op Vlaamse content...

Waarom geen archief aanbieden met "gewone" uitzendingen ipv zich te beperken tot fictie en comedyseries?
Waarom bijvoorbeeld geen archief met alles van "De Rechtbank", "Alloo bij de ....", "Slimste Mens", etc...?
Daar moet toch een publiek voor zijn (ik alvast wel 😊)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hahaha, oftewel hoe Telenet de Belgische markt niet alleen verziekt met z'n duur internet maar ook het streaming aanbod verpest door een deftige service zoals HBO Max te blokkeren en te verpakken met rommel die ze afzonderlijk nooit verkocht zouden krijgen aan die absurde prijs.

Netflix deel ik met familie (kost me eigenlijk niets) net als Disney+ (betaal ik dan weer volledig zelf) maar Streamz zal hier nooit niet binnenkomen zelfs niet wanneer ik maar een fractie van de prijs moet betalen.
 
Hahaha, oftewel hoe Telenet de Belgische markt niet alleen verziekt met z'n duur internet maar ook het streaming aanbod verpest door een deftige service zoals HBO Max te blokkeren en te verpakken met rommel die ze afzonderlijk nooit verkocht zouden krijgen aan die absurde prijs.

Netflix deel ik met familie (kost me eigenlijk niets) net als Disney+ (betaal ik dan weer volledig zelf) maar Streamz zal hier nooit niet binnenkomen zelfs niet wanneer ik maar een fractie van de prijs moet betalen.
Hell, ze bieden zelfs blijkbaar geen 4k streams aan van recente HBO series...
 
Vroeger moest je naar de BRT schrijven en vragen of je een video cassette van een of ander programma kon krijgen. Ze vroegen daar aub vaak 1000 Frank voor. Mocht Streamz nu inderdaad het archief van de oude openbare zender (onder andere) aanbieden, ze hebben goud in handen. Mensen gelijk mijn ouders die nu nog zestigers zouden zijn, herbekijken maar wat graag hun jeugd. Ik zou heel graag nog eens het knutselprogramma van Danny Verbist herbekijken. Alles wat Streamz nu heeft kan ik makkelijker en completer zien op NF, D+ en Now.
 
Ziet er zo wel naar uit, bijna heel Europa krijgt volgend jaar HBOmax behalve België. :)
Ik ga er vanuit dat zolang Frankrijk het niet voor ons krijgt, er nog geen echt probleem is, volgens die Amerikanen praten we hier was toch allemaal frans.

Weet iemand trouwens hoe Telenet de HBO-content in Brussel en Wallonië aanpakt? Want zo ver ik weet is streams enkel Vlaams. Werken ze daar nog met Prime en toestanden?
 
En Belgique et en France, la plupart des films & séries HBO atterrissent sur des plates-formes rivales. Les deals sont généralement conclus pour plusieurs années. Il y a donc fort à parier que ceux-ci entravent le déploiement de la plate-forme sur ces marchés jusqu’à 2022 au moins. OCS exploite la plupart des licences HBO en France. En Belgique, c’est BeTV qui a récupéré la plupart des séries HBO. Il ne faut donc pas trop compter sur un déploiement courant 2021 chez nous.
 
Vroeger moest je naar de BRT schrijven en vragen of je een video cassette van een of ander programma kon krijgen. Ze vroegen daar aub vaak 1000 Frank voor. Mocht Streamz nu inderdaad het archief van de oude openbare zender (onder andere) aanbieden, ze hebben goud in handen. Mensen gelijk mijn ouders die nu nog zestigers zouden zijn, herbekijken maar wat graag hun jeugd. Ik zou heel graag nog eens het knutselprogramma van Danny Verbist herbekijken. Alles wat Streamz nu heeft kan ik makkelijker en completer zien op NF, D+ en Now.

Je hoeft zo ver niet terug te gaan...
Ik zou ook wel eens graag het eerste seizoen van DSMTW willen zien (nooit gezien), of De XII werken opnieuw of de eerste reeksen van De Mol, maar ook bepaalde uitzendingen van De Laatste Show bijvoorbeeld...
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Streamz heb ik nu voor een proefperiode nog 1 week te gaan aar ga het niet verlengen ( was gewoon om de serie Chucky eens te zien ) en blijkbaar staat die er nog niet helemaal op morgen 4de aflevering.
Ga als de serie volledig af is met een ander email nog eens een proefperiode aanvragen.
 
Terug
Bovenaan