Streamz Streamz

Deze maand ook een trial aan het doen. Functionaliteit is inderdaad redelijk spartaans. Kijk vooral via recente 4K TV met Android TV App en soms via browser op PC. Vastlopers heb ik nog niet gezien van de Android TV app of via de browsers. Beeldkwaliteit valt wel mee, maar heb wel geen OLED TV hier.
Hier ook nog wel niet voorgehad dat het bleef hangen (op pc of smartphone).
 
Blijf het vervelend vinden dat alles zo onduidelijk is.
Ze maken reclame over de harry potter special op streamz al valt deze nergens op in de catalogus.
Veel vlaamse series die ontbreken of waar maar een paar seizoenen van opstaan.
 
Heb net eens Streamz genomen. Is dat wel echt 1080p? Harry Potter ziet er vanzelfsprekend minder crisp uit, komende van 4k op Prime. Maar daarnet Succession eens gestart en daar ben ik ook niet overtuigd van de scherpte. Het staat wel juist ingesteld.
 
Heb net eens Streamz genomen. Is dat wel echt 1080p?
Bron: Streamz

Streamz wordt aangeboden in Full HD.

Afhankelijk van de snelheid van je internetverbinding kiest de videoplayer automatisch de beste optie. Je kan je resolutie zelf ook aanpassen via het tandwieltje in de rechterbenedenhoek van het videoscherm als je via web surft. In de Streamz-app is dat momenteel nog niet mogelijk.”



Bron: Wikipedia

1080p, ook bekend als Full HD of FHD, is een progressieve schermresolutie van 1920 × 1080 pixels met een beeldverhouding van 16:9.”



De resolutie van Streamz is dus vermoedelijk 1080p (Full HD). Echter zegt dat niets over hun gebruikte compressie en de bitrate waarmee ze streamen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had twee weken de gratis Streamz trial genomen om Dexter New Blood te zien (wat een kuteinde weer), en ik moet zeggen dat het aanbod toch maar erbarmelijk is. Enkel de HBO series zijn interessant, maar om een of andere absurde reden staat Deadwood er niet op. Dat was net de serie die ik nog eens wilde herbekijken, om dan af te ronden met de film die ze een paar jaar geleden gemaakt hebben. Die heb ik nog niet gezien. Maar helaas.

Voor mensen die Six Feet Under, The Wire,... nog nooit gezien hebben, kan het wel de moeite zijn. Maar dan zou ik liever gewoon HBO Max nemen, wat helaas niet lukt in België.
 
Naast het ontbreken van 4K is er precies ook geen Dolby of DTS beschikbaar, tenzij je een Telenet box hebt. Da's ook wel een gemis. De 4K lijkt me nog lang te duren aangezien al die HBO series ook vast zitten op 1080P.
 
Ik heb speciaal een maand Streamz genomen om die show van Xander Derycke te bekijken. En nu kan ik op pc die ondertitels niet uitschakelen, wtf?
 
Ik heb speciaal een maand Streamz genomen om die show van Xander Derycke te bekijken. En nu kan ik op pc die ondertitels niet uitschakelen, wtf?
Was er geen gratis proefmaand meer? Of bedoel je dat? Want voor 1 show betalen lijkt wat gek nee?
 
Al Iemand aan die nieuwe 'True Crime Belgium' reeks begonnen? Bevindingen?
De zaken die ze tot nu gedaan hebben, waren mij minder bekend en ik vind het vlot kijken. Bij momenten voel je echt wanhoop, kwaadheid over hoe onze wetgeving in elkaar zit en je zal bij de zaak Calli dikwijls foeteren over ‘ja, madam, er is geen bloed aan het vloeien’. Zeker kijken waard.
 
Was er geen gratis proefmaand meer? Of bedoel je dat? Want voor 1 show betalen lijkt wat gek nee?
Ik had die ooit al eens gebruikt, en met nog 2,5 weken ziekenverlof te gaan toch maar genomen. En die show is enkel op Streamz te vinden :unsure: ik heb nu ook nog wel Spitsbroers eens bekeken.

Mijn ergernis was gewoon een comedy show met ingebakte ondertitels. Wie verzint dat soort shit? Alsook, geen opties om ondertitels standaard uit te schakelen voor een account. Bij elke aflevering opnieuw manueel uitzetten, de jaren ‘00 hebben gebeld en willen hun technologie terug.
 
FKiaZF0XMAsYw4p.png


Tja als uw sociale media dienst niet verder komt dan zo een troll reacties.
 
Terug
Bovenaan