Streamz Streamz

Ik heb ooit eens getweet dat ik Streamz niet zou nemen want ze hadden niks voor mij en dan zo een tweet terug ‘ja, wat wil je dan wel zien’ en dat was zo passief-agressief… Alsof ik zou zeggen ‘een retrospectieve van Ingmar Bergmann’ en zij ‘ok, done!’
 
Ik heb ooit eens getweet dat ik Streamz niet zou nemen want ze hadden niks voor mij en dan zo een tweet terug ‘ja, wat wil je dan wel zien’ en dat was zo passief-agressief… Alsof ik zou zeggen ‘een retrospectieve van Ingmar Bergmann’ en zij ‘ok, done!’
Het zou wel grappig zijn als je dat echt had gepost (en een gepast antwoord op zo een vraag). Ik begrijp de commerciele redenen van het bedrijf, maar nu komt het over alsof ze trots zijn dat ze ons pleziertje afnemen. Daarbij, ze kunnen het misschien wel uitstellen maar afstellen kunnen ze niet. En als je dan toch HBO-exclusiviteit wilt, doe er dan ook iets deftigs mee. De hele pagina 7 staat vol met kritiek die neerkomt als "netflix van den aldi". Het geld dat ze aan HBO uitgeven, kunnen ze beter eens uitgeven aan het beter ontwikkelen van de content die ze al hebben en hun app/service. Zeker omdat dit overduidelijk uitstel van executie is, en niets meer, en enkel van nut is "als je tijd wilt kopen" voor bvb. ergens anders mee uit te pakken.

Los daarvan, de manier waarop uw sociaal media team communiceert is allesbehalve professioneel en vooral vrij vervelend en idioot, totaal niet "cool" zoals ze dat wel proberen te bereiken. Niet iedereen moet bol.com op FB proberen nadoen (en kan het ook). Bol.com sociaal media team zal tenminste een beetje "respectvoller" zijn. "Klant is koning", moet centraal staan in elk bedrijf. In een filiaal van een bedrijf enzovoort, doen ze ook niet tegen u als je met een vraag staat, ook al hebben ze de vraag al 10.000 keer gehoord op een dag of is het wat onrespectvol. Val je dan uit tegen een potentiele klant, kan je je C4 krijgen in sommige bedrijven. Dat doe je gewoon niet, en ik weet niet of het hun klanten kost, maar het zal er alleszins niet voor zorgen dat ik overweeg om over te schakelen naar telenet voor eender welke dienst (mobiel, streaming of zelfs telecom).
 
Laatst bewerkt:
Wereldberoemde videogame ‘Halo' komt tot leven in nieuwe Streamz-reeks

Vanaf 25 maart 2022 kan je op Streamz wekelijks naar de nieuwe Paramount+ serie ‘Halo’ kijken, de langverwachte adaptatie van de gelijknamige gamefranchise. Het verhaal speelt zich af in het universum dat ontstond in 2001, met de release van het eerste ‘Halo’-spel voor Xbox®.
In een episch conflict tussen de mensheid en de buitenaardse dreiging, die bekend staat als The Covenant, verweeft de serie ‘Halo’ diepe, persoonlijke verhalen met actie, avontuur en een fantasierijke visie op de toekomst. Pablo Schreiber (‘Orange is the New Black’) speelt Master Chief, ook gekend als Spartan-117. Deze genetisch verbeterde supersoldaat is sinds de eerste game één van de hoofdpersonages en krijgt in de serie voor het eerst een gezicht. Natascha McElhone (‘Californication’) speelt Doctor Catherine Elizabeth Halsey, de briljante, ondoorgrondelijke maker van de Spartaanse supersoldaten. Jen Taylor (‘Halo’-gameserie) herneemt haar rol als Cortana, van wie ze de stem vertolkt sinds de eerste ‘Halo’-game. Cortana is de meest geavanceerde kunstmatige intelligentie in de geschiedenis van de mensheid en mogelijks de sleutel tot het overleven van het menselijke ras.

Andere acteurs die een belangrijke rol zullen spelen zijn onder meer Bokeem Woodbine (‘Fargo’), Natasha Culzac (‘The Witcher’), Bentley Kalu (‘Avengers: Age of Ultron’) en Charlie Murphy (‘Peaky Blinders’).
 
Blijkbaar krijgen rechtstreekse abonnees van Eleven Sports (dus niet die dat bvb via hun provider abonnee zijn) gratis toegang tot Streamz tot de start van het nieuwe voetbalseizoen.

iets dat de moeite is? Halo enzo?
 
Blijkbaar krijgen rechtstreekse abonnees van Eleven Sports (dus niet die dat bvb via hun provider abonnee zijn) gratis toegang tot Streamz tot de start van het nieuwe voetbalseizoen.

iets dat de moeite is? Halo enzo?
Alles van HBO (The Wire, Rome, The Sopranos,...). Ook wat vlaamse series zoals van vlees en bloed. Ook wat redelijke nieuwe reeksen zoals de kraak en Billie vs Benjamin. Voor een paar maanden de moeite, maar dan stopt het.
 
mja, voor een paar gratis maanden kunt ge niet sukkelen, uiteraard.
maar dus, op vlaamse series na, niet echt nieuwe dingen die aan te raden zijn?
 
"Doe zo voort", de reeks van Lukas Lelie, toch wel erg goed bij momenten. Leuk tussendoortje.

Hopelijk een tweede seizoen.
 
Love Island is deze week begonnen op Streamz. Geen idee waarom het exclusief op Streamz komt... Dat lijkt nu niet echt positief voor de kijkcijfers te zijn.
 
1 maand gratis Streamz voor nieuwe klanten met promocode ZOMER22.

Dit aanbod is enkel geldig voor nieuwe Streamz-klanten die zich abonneren via Streamz.be en is niet geldig voor Telenet TV klanten die een Streamz abonnement afsluiten via Telenet. Dit aanbod is geldig tot en met 31/07/2022. Na afloop van deze actie wordt het abonnement voor onbepaalde duur verlengd en kunt u die op elk ogenblik kosteloos opzeggen. U betaalt dan de normale prijs voor Streamz van €11,95 incl. BTW. Aanbod geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen. Dit cadeau kan niet omgeruild worden in andere voordelen of cash. Algemene voorwaarden Streamz: account.streamz.be/terms
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ben beginnen kijken naar Chasing Beauty, over Vlaamse influencers die plastische chirurgie laten uitvoeren. Niet normaal wat er in die mensen hun hoofd allemaal omgaat :shutup:
 
Terug
Bovenaan