Streamz Streamz

Ik begrijp nog altijd niet hoe ze met veel getetter die True Crime Belgium aankondigden en nu droppen ze met de regelmaat van nul de botten zo af en toe eens een aflevering. Er moesten er zestien zijn en aan dit tempo is het 2029 eer ze allemaal geweest zijn. De reeks is ook ab-so-luut niet van kwaliteit dat het of zo lang moet duren of dat je zegt ‘ik wacht er met plezier op’.
 
Hoe werkt dat eigenlijk? The Last Of Us staat er via m'n TV box dat dat te bekijken valt op Streamz+, ik kan The Last Of Us bekijken. Zie ik ergens The Northman staan en ik moet me abonneren. Want dat is enkel Streamz+.
 
The Last of Us is gewoon Streamz. Volgens mijn app is The Northmen ook gewoon Streamz (staat op mijn watchlist), maar nog niet proberen afspelen, dus dat kan ook een fout in de app zijn.
 
The Last of Us is gewoon Streamz. Volgens mijn app is The Northmen ook gewoon Streamz (staat op mijn watchlist), maar nog niet proberen afspelen, dus dat kan ook een fout in de app zijn.
Gisteren nog eens gekeken. Wat een kutapp is dat eigenlijk zeg.

Bij The Last Of Us staat 'Streamz+' en toch kan ik het perfect afspelen. Ik kan ook niet filteren op gewoon streamz en streamz+, aangenaam browsen in wat de bibliotheek is het alvast niet. Pas wanneer ik erop klik zie ik of het in mijn gewone streamz zit of niet.

Ik kijk wel via m'n TV box van Telenet. Geen idee of dat verschil maakt. Na The Last Of Us vliegt streamz sowieso weer buiten. Aanbod is maar triestig voor die prijs.
 
Kan maar proberen: Toevallig iemand nog weet van een promo voor Streamz die effectief actief is. Genre: probeer voor 1 maand aan 1 euro. Paar getest, maar vermoed dat het nougatbollen is momenteel. Het is puur voor the last of us.
 
Waarom werkt streamz op mijn laptop en tablet maar niet op mijn Philips smartTV?
De ethernet kabel zit er rechtstreeks in, andere zaken zoals Netflix werken vloeiend.
 
Ga mijn 'duimpje' moeten intrekken :) :(. Paar keer getest met zowel nieuw aangemaakt als bestaande accounts; "Dit is geen geldige code."
Dat slaat tegen, nochtans staat er dat het geldig is tot 28/02/2023, mss is de voorraad op. Dan is er enkel de volle pot over.
 
Dat slaat tegen, nochtans staat er dat het geldig is tot 28/02/2023, mss is de voorraad op. Dan is er enkel de volle pot over.
So be it, dan zal het een maandje betalen zijn. Maar principieel ben ik gene fan, vandaar dat het pikt om volle pot te betalen :). Destijds paar keer 2 weken gratis genomen, maar effectief na een week gewoon opgezegd want aanbod is nul komma nul interessant (voor mij).
 
Zie ik ergens The Northman staan en ik moet me abonneren.
Dat hebben ze dus recent opeens veranderd. Bewijs zelfs: aangezien ik geen Streamz+ heb, kan ik met die film niks doen (ook niet op mijn lijst zetten, wat dwaas is), maar de film staat al op mijn lijst en kan die er nu niet eens afhalen :unsure:.
 
Geldwolven volledig gezien. Prachtige serie maar vol met fouten eerlijk gezegd. Zaken die nooooit kunnen. Maar ja, dat nemen we er bij 😊
 
Weten ze bij Streamz eigenlijk zelf nog waar ze mee bezig zijn en wat het verschil tussen Streamz en Streamz + is?

Ze hebben het dus weer geflikt om een resem films zoals de 20th anniversary van Amelie Poulain en The Duke die in het reguliere aanbod van Streamz zaten na een dikke week een + logo te bezorgen en te "gaten" achter hun duurdere formule.
 
Weten ze bij Streamz eigenlijk zelf nog waar ze mee bezig zijn en wat het verschil tussen Streamz en Streamz + is?

Ze hebben het dus weer geflikt om een resem films zoals de 20th anniversary van Amelie Poulain en The Duke die in het reguliere aanbod van Streamz zaten na een dikke week een + logo te bezorgen en te "gaten" achter hun duurdere formule.
Amelie Poulain is verschrikkelijk dus hoe minder beschikbaar hoe beter
 
Amelie Poulain is verschrikkelijk dus hoe minder beschikbaar hoe beter

Ja, we kunnen nu wel lacherig doen over Amelie Poulain, maar ook Decision to leave, Vortex, The Bad Guys, X en een heleboel andere films die in het gewone aanbod zaten hebben sinds deze week zo een hufterig + logo.

Ik weet niet welk scenario idioter is:

Of ze hebben at random beslist om gewoon een pak extra films die al weken in het aanbod van Streamz bekijkbaar waren nu enkel nog in het duurdere abo beschikbaar te maken.

Of ze weten zelf het verschil niet tussen het aanbod van hun formules en zijn uit lompigheid gewoon weken aan een stuk vergeten een groot deel van het aanbod van Streamz + exclusief te zetten.

Beide opties getuigen in elk geval van behoorlijk wat amateurisme.
 
Danseartvlamingen spijtiggenoeg echt niet goed.
Vond dit spijtig vooral omdat ik wel fan ben van Hakim, Bert Janssens, Jelle De Beule, Jade Mintjens.
 
Danseartvlamingen spijtiggenoeg echt niet goed.
Vond dit spijtig vooral omdat ik wel fan ben van Hakim, Bert Janssens, Jelle De Beule, Jade Mintjens.
De recensies zeggen dat het slechter dan de Instagrampagina zou zijn en die pagina is al humorloos. Elke mop/pointe wordt daar letterlijk uitgelegd.
 
Terug
Bovenaan