Streamz Streamz

Streamz is simpelweg niet levensvastbaar in een wereld van megastreamers type (HBO) Max, Netflix, Disney+ en Prime.

Zelfs met 100M+ abonnees is winstgevendheid bereiken een helse opdracht voor die bedrijven.
Hoe kan een service gericht op een paar miljoen Vlamingen (en misschien wat Nederlanders) dan ooit lukken?
De buitenlandse content moeten ze aankopen en heb je als klant toch al bij de grote streamers. En voldoende lokale content maken kost handenvol geld en ze hebben daar de schaalgrootte niet voor.

Volgens mij wordt Streamz binnen de kortste keren gewoon definitief stopgezet.
 
3 weken geleden Streamz opgezegd. In mijn klantenzone blijft daar staan: deactivering bezig. Dat staat daar sinds dag 1.
Eerst konden we zelfs niet annuleren omdat de site maar half werkte.

Nog iemand dergelijke problemen?
Hierzo!

Een maand gratis Streamz gekregen bij onze verhuis en direct geannuleerd maar tot op heden nog steeds niet gelukt.
Zelfde voor het abonnement aanpassen van All Internet naar Giga Internet, lukt ook nog steeds niet.
 
Als ge af en toe takeaway doet kunt ge met 50 Takeaway punten een maand gratis Streamz ‘kopen’.

Ge hebt dan wel een nieuw account op Streamz nodig want werkt niet op bestaande.

Wat omslachtig, maar het werkt wel. 😛
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hierzo!

Een maand gratis Streamz gekregen bij onze verhuis en direct geannuleerd maar tot op heden nog steeds niet gelukt.
Zelfde voor het abonnement aanpassen van All Internet naar Giga Internet, lukt ook nog steeds niet.
Vrijdag nog gebeld.

'Ja meneer, dat vraagt wat tijd hé, 't is verlof'. Als antwoord dat daar al 3 weken 'deactivering bezig' opstaat.
Uiteindelijk ging ze het meteen deactiveren terwijl ik aan de lijn was. Alles staat op naam van vrouw en ik had haar identiteitskaart nodig voor de 'identity check'.

Naar huis gereden en haar identiteitskaart erbij genomen. Terug gebeld, niet binnen geraakt na 10 min. Even later hetzelfde. 3de keer lukte het wel. Ik kreeg een halve hollander aan de lijn die precies op een studentenkot zat. Het heeft 10 minuten geduurd eer die mee was in den draai. Hij ging het meteen aanpassen. Ditmaal werd totaal geen identiteitskaart gevraagd of gelijk wat, het feit dat ik m'n vrouw haar naam kende was blijkbaar genoeg.

Dan zegt die gast: 'even geduld'. Ik hoor hem niet meer maar hoor een vrouwenstem die continu aan het lachen was. 'Ma alé, wa steekte gij allemaal uit, da staat daar niet, hahahahaha, kom geef die muis hier, hahahaha, en straks? Gade nu ene mee drinken? Blablablablabla'.

Waarschijnlijk stond die z'n micro van de headset omhoog net naast haar mond.

Plots: 'meneer, ik ben hier terug, 't is in orde hoor'.

Finally!
 
Vrijdag nog gebeld.

'Ja meneer, dat vraagt wat tijd hé, 't is verlof'. Als antwoord dat daar al 3 weken 'deactivering bezig' opstaat.
Uiteindelijk ging ze het meteen deactiveren terwijl ik aan de lijn was. Alles staat op naam van vrouw en ik had haar identiteitskaart nodig voor de 'identity check'.

Naar huis gereden en haar identiteitskaart erbij genomen. Terug gebeld, niet binnen geraakt na 10 min. Even later hetzelfde. 3de keer lukte het wel. Ik kreeg een halve hollander aan de lijn die precies op een studentenkot zat. Het heeft 10 minuten geduurd eer die mee was in den draai. Hij ging het meteen aanpassen. Ditmaal werd totaal geen identiteitskaart gevraagd of gelijk wat, het feit dat ik m'n vrouw haar naam kende was blijkbaar genoeg.

Dan zegt die gast: 'even geduld'. Ik hoor hem niet meer maar hoor een vrouwenstem die continu aan het lachen was. 'Ma alé, wa steekte gij allemaal uit, da staat daar niet, hahahahaha, kom geef die muis hier, hahahaha, en straks? Gade nu ene mee drinken? Blablablablabla'.

Waarschijnlijk stond die z'n micro van de headset omhoog net naast haar mond.

Plots: 'meneer, ik ben hier terug, 't is in orde hoor'.

Finally!
Ondertussen is het hier ook al in orde ze.
Deze week maandag nog eens gebeld ervoor en ze hadden in tussentijd nog niks eraan proberen doen.
Dezelfde dag was alles uiteindelijk dan toch in orde.
Enfin, als ge wat geduld hebt komt alles wel in orde 😋
 
Iamand een idee of en wanneer het tweede seizoen van Fair trade op VTM wordt uitgezonden (staat op streamz, maar wordt normaal toch na een tijd uitgezonden op VTM)?
 
Eind augustus komt VTM met de najaarsprogrammering, ik denk dat enkele Streamz producties dan op TV komen. Maar ik denk ook dat Fair Trade pas in januari terug komt voor een vrij avondslot.
 
Eind augustus komt VTM met de najaarsprogrammering, ik denk dat enkele Streamz producties dan op TV komen. Maar ik denk ook dat Fair Trade pas in januari terug komt voor een vrij avondslot.

VTM heeft er 7 jaar over gedaan om seizoen 2 van de Bunker uit te zenden. Marc Van Eeghem speelt in die serie mee...die mens is overleden in 2017. Alles kan met VTM, ze zenden liever talentenjachten uit dan fictie op die zender.
 
Terug
Bovenaan