Streamz Streamz

Streamz gaat de leegte die HBO achterlaat opvullen met Paramount+

 
Weeral op die Streamz. Waarom krijgen wij niet gewoon Paramount+. Belgie wordt constant vergeten. We krijgen ook pas eindelijk HBO Max vanaf volgend najaar terwijl sommige landen in Europa dat al jaren hebben.
 
Weeral op die Streamz. Waarom krijgen wij niet gewoon Paramount+. Belgie wordt constant vergeten. We krijgen ook pas eindelijk HBO Max vanaf volgend najaar terwijl sommige landen in Europa dat al jaren hebben.

We zijn een zakdoek groot en hebben drie landstalen. We moeten eerlijk zijn, we zijn niet de meest lucratieve markt. Als je dan een speler hebt als DPG / Streamz die gewoon hen een zak geld geeft voor de uitzendrechten...
 
We krijgen ook pas eindelijk HBO Max vanaf volgend najaar terwijl sommige landen in Europa dat al jaren hebben.
Sommige Europese landen wel. In andere, met name het VK, Ierland, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Italië (in 3 landen van de Big Four dus), heeft HBO een deal met Sky en is nog geen sprake van (HBO) Max.
We zijn een zakdoek groot en hebben drie landstalen.
Anderzijds, als een streamdingdienst al actief is in Frankrijk en Nederland, dan is het nu ook weer niet zóveel moeite om België erbij te nemen. De dubbing/ondertitels zijn er en die servers draaien toch.
 
We zijn een zakdoek groot en hebben drie landstalen. We moeten eerlijk zijn, we zijn niet de meest lucratieve markt. Als je dan een speler hebt als DPG / Streamz die gewoon hen een zak geld geeft voor de uitzendrechten...
Frankrijk en Nederland krijgen het altijd eerder dan wij. Dus die talen zijn het probleem niet. En qua lokaliseren doen ze ook niks want toen Disney+ ook pas na maanden kwam kon je niet eens met Bancontact betalen was kredietkaart of noppes (geen idee hoe het nu zit). Het enige dat ze moeten doen is de .be naam opkopen en de geoblock afzetten.
 
Frankrijk en Nederland krijgen het altijd eerder dan wij. Dus die talen zijn het probleem niet. En qua lokaliseren doen ze ook niks want toen Disney+ ook pas na maanden kwam kon je niet eens met Bancontact betalen was kredietkaart of noppes (geen idee hoe het nu zit). Het enige dat ze moeten doen is de .be naam opkopen en de geoblock afzetten.

Komt wel wat meer bij kijken. Licenties en rechten, waar ook kosten aan verbonden zijn. Als er dan een speler als Streamz hen dan letterlijk een zak geld geeft om alle moeite weg te nemen die gepaard gaat met een eigen app...
 
Eindejaarsactie bij Streamz paar euro dat je uitspaart per maand. Maar moet jaarlijks kiezen. Ik ga ervan uit dat je nog altijd tussentijds kan stopzetten?
 
Eindejaarsactie bij Streamz paar euro dat je uitspaart per maand. Maar moet jaarlijks kiezen. Ik ga ervan uit dat je nog altijd tussentijds kan stopzetten?
Neen, ik heb de actie genomen en heb nu een openstaande betaling van 92.60€ voor 12 maanden Streamz premium.
Als ik abbo stopzet loopt zowieso mijn jaar nog uit.
 
Betaal je dan niet in 1 keer dat bedrag ? Of toch effectief per maand
1 bedrag.
Als ik kijk naar betaalgeschiedenis had ik 11.95€ per maand, nu staat er 92.60€ nog open (gaat auto via mastercard) dus dat is 1 betaling voor het ganse jaar.
Ook als ik abbo wil annuleren of veranderen naar iets anders kan dit, maar gaat maar volgend jaar deze dag in.
 
Ze proberen mensen te lokken voordat HBO van de dienst wordt gehaald en mogelijk ook Paramount als er een fusie zou komen in de komende 12 maanden. Voor Streamz is de buit dan al binnen maar de kijker weet niet wat voor content erop blijft staan.
 
Die deal met Paramount is ook weer een voorbeeld van het gebrek aan visie bij Streamz. Ze halen Pokerface binnen en Star Trek Strange New Worlds, goed zo.

Maar dan?
The Family Stallone, een soort de Verhulstjes met Stallone wel, maar geen Tulsa King (de fictie reeks met Sly). 1923 als spin-off van Yellowstone wel, maar het eerder verschenen 1883 niet? Rabbithole met Kiefer Sutherland prominent in de kijker zetten, zelfs wanneer ze weten dat die show al na één seizoen gecancelled is?

Ze bewaren sowieso nog dingen als Mayor of Kingstown om in 2024 te kunnen uitbrengen, maar het komt echt weer over alsof er daar een bende kiekens zonder kop de programmatie bepalen.
 
Een maandje streamz genomen voor de vakantie, ik kijk enkel via google tv, maar waarom komen die teletekst style ondertitels daar elke keer op, elke aflevering die ik start moet ik dat afzetten. Als je u eigen product gebruikt moet je daar toch ook gek van worden. Een maand en erna terug buiten.
 
Sinds de lancering is de interface wat blijven hangen. Er is nog altijd geen 4K of surround (tenzij via Telenet box). Dus ik vrees dat die kinderziektes er eeuwig in blijven als het na 2 jaar nog niet is geregeld.
 
@DwightSchrute Ik denk dat je opties enkel "aan" of "uit" zijn, that's it. Streamz blijft toch een minimale dienst waar ze hoogstens investeren in content en met al die verliezen willen ze eigenlijk enkel je geld zonder iets te leveren, maar dat zou te veel opvallen.
 
@DwightSchrute Ik denk dat je opties enkel "aan" of "uit" zijn, that's it. Streamz blijft toch een minimale dienst waar ze hoogstens investeren in content en met al die verliezen willen ze eigenlijk enkel je geld zonder iets te leveren, maar dat zou te veel opvallen.
Damn da's wel heel erg belachelijk, meer nog , ik vind de optie 'uit' niet eens.
 
@DwightSchrute Ik denk dat je opties enkel "aan" of "uit" zijn, that's it. Streamz blijft toch een minimale dienst waar ze hoogstens investeren in content en met al die verliezen willen ze eigenlijk enkel je geld zonder iets te leveren, maar dat zou te veel opvallen.
Dpg Media heeft deze maand Videoland(rtl) gekocht. Het zou me sterk lijken mochten ze drie platformen onderhouden/ontwikkelen. Videoland doet het relatief ook beter dan Streamz, dus er zal misschien nu wat meer budget zijn.
 
Terug
Bovenaan