Streamz Streamz

Mocro Maffia, de best bekeken serie in 't Stad (we weten waarom, hahaha) heeft nu een spin-off die deels in Antwerpen speelt. Tatta.

Voelt als een rip-off. Niet omdat het niet goed is. Nee, het is zelfs zeer goed, top acteerwerk, rauw, duister, realistisch, gewelddadig en gelardeerd met harde teksten. Maar het is geen speelfilm, al wordt het zo gepresenteerd. Te kort. Het voelt als een aflevering uit een serie. Wel een rokend goede aflevering, dat wel.


 
Enkele maanden geleden begonnen met het boek en voor één of andere reden ergens in het midden gestopt. Het was wel heel schoon.
Daarom gisteren gestart met 'The Outsider'.

Heel goed tot nu toe!

Je merkt duidelijk Jason Bateman z'n invloed.
 
Los van bovenstaande, eens die serie uit is vliegt Streamz direct buiten. Wat een ongebruiksvriendelijke kut streamingdienst is dat eigenlijk zeg.
 
Mocro Maffia, de best bekeken serie in 't Stad (we weten waarom, hahaha) heeft nu een spin-off die deels in Antwerpen speelt. Tatta.

Voelt als een rip-off. Niet omdat het niet goed is. Nee, het is zelfs zeer goed, top acteerwerk, rauw, duister, realistisch, gewelddadig en gelardeerd met harde teksten. Maar het is geen speelfilm, al wordt het zo gepresenteerd. Te kort. Het voelt als een aflevering uit een serie. Wel een rokend goede aflevering, dat wel.


Die spin-offs zijn dan ook eerder extra afleveringen van de reeks, ipv echt een speelfilm.

Tatta ook 1 van mijn favoriete personages. Goeie acteur ook!

Aanbod op Streamz wel top.

Momenteel uiteraard aan het smikkelen van Succession. Maar ook de nieuwe watergate reeks waar ik vanavond aan begin kijk ik naar uit.
Love & death ook eerste veelbelovende aflevering.

Van de lay out wordt ik ook wel hoorndol, zeker via de Telenet digibox.
 
Er is een extra optie voor Streamz, goedkoper met 5 min reclame per uur kijken:
 
Er is een extra optie voor Streamz, goedkoper met 5 min reclame per uur kijken:
Benieuwd hoe HBO hier over denkt. Hun trademark is net televisie zonder het onderbreken door reclame.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Benieuwd hoe HBO hier over denkt. Hun trademark is net televisie zonder het onderbreken door reclame.

Ik ben vooral benieuwd hoeveel gekken er voor 8 euro per maand er naar reclameblokken willen kijken.

Dan moet je wel héél arm zijn. Of knettergek.
 
Los van bovenstaande, eens die serie uit is vliegt Streamz direct buiten. Wat een ongebruiksvriendelijke kut streamingdienst is dat eigenlijk zeg.
Dit hoor/lees ik vaak maar snap het niet.

Via smartphone toch goede app en dan casten? Zie niet echt verschil met Disney. Amazon app vond ik slechter. En Netflix vind ik ambetant dat mijne tv altijd wil overnemen.
 
Dit hoor/lees ik vaak maar snap het niet.

Via smartphone toch goede app en dan casten? Zie niet echt verschil met Disney. Amazon app vond ik slechter. En Netflix vind ik ambetant dat mijne tv altijd wil overnemen.
Dat ik de downloads niet op de SD-kaart kan opslaan zoals bij Netflix is wel jammer, voor de rest wel oké.
 
Dit hoor/lees ik vaak maar snap het niet.

Via smartphone toch goede app en dan casten? Zie niet echt verschil met Disney. Amazon app vond ik slechter. En Netflix vind ik ambetant dat mijne tv altijd wil overnemen.
De helft dat ik wil bekijken krijg ik een melding dat ik moet abonneren op Streamz+. Maar filteren op Streamz zonder Streamz+ gaat niet. Ik zie ook nergens het verschil tussen de twee, telkens als ik op kijken druk komt er al dan niet een melding. Spannend hoor.

In de app via Playstation kan ik ook nergens 'verder kijken'. Op de app op TV wel.
 
Genietbare reportage over Metejoor. Eerlijk, zonder opsmuk, maar wel al briljantjes op zijn naam. Typisch product van nuchtere Vlaamse middenklasse.

Eindelijk een Vlaamse zanger die ook echt groter is dan Vlaanderen zelf.
 
Streamz kampt met een groot verlies en klantenverloop. De hoop is dat de nieuwe tier blijvend klanten kan lokken en dat VRT aantrekkelijke content levert.
 
3 weken geleden Streamz opgezegd. In mijn klantenzone blijft daar staan: deactivering bezig. Dat staat daar sinds dag 1.
Eerst konden we zelfs niet annuleren omdat de site maar half werkte.

Nog iemand dergelijke problemen?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel klanten heeft Streamz eigenlijk?
Dat houden ze geheim, het laatste dat we weten was dat er ongeveer een half miljoen klanten van Telenet op het Streamz platform zouden worden gezet. Als ze nog grote verliezen draaien denk ik niet dat ze daar een miljoen mensen van hebben gemaakt.
 
Terug
Bovenaan