Streamz Streamz

nog iemand betaald in oktober, en enkele dagen een nieuw factuur per mail gekregen?
Op de klantendienst zeggen ze:

Hey , dit is inderdaad een algemeen probleem. Je zal deze moeten betalen via de mail die we je hebben verzonden. Volgende aanrekening zal terug afgehouden worden als voordien. Khalid

Ik ga echt niet dubbel betalen...
 
Sinds gisteren een jaarabonnement genomen. De meeste reeksen van HBO lijken aanwezig te zijn, maar Deadwood blijkbaar niet? :(
 
Ligt dat nu aan mij of trekt de opmaak van sommige ondertitels werkelijk op geen zak? Bij sommige series is dat lettertype kleiner, niet gecentreerd en voorzien van een zwart vlak wat echt enorm storend is. Vb Angels in America, maar ook sommige Vlaamse producties zoals Geldwolven hebben dat. Kan dat worden aangepast want het is letterlijk niet om aan te zien. :puke:
 
Hier ook wel minder content van de laatste tijd.
Ondertitels van tokyo vice is een ramp.
Billions blijft soms hangen, streamz gewoon in het algemeen een ramp om wat terug te spoelen etc.
Netflix blijft toch wel de betere in gebruik en snelheid.
 
Blijft toch ook een gebrekkige/ongebruiksvriendelijk app.

Naar een serie aan het kijken en navigeren naar andere afleveringen van diezelfde serie? Dat gaat niet. :sop:
 
Wie Willy's en Marjetten of Neveneffecten nog wil zien, zal snel moeten zijn. Lijkt eind januari van Streamz verwijderd te worden.
En eigenlijk schaamteloos om te zien wat de beeldkwaliteit van W&M is. Uitzendingen zijn gewoon geript van tv-uitzendingen. Youtube Bij de ene aflevering staat het logo van Canvas, bij een andere dat van één. Er komen dan nog pop-ups dat je ondertiteling via pagina 888 van teletekst kan aanzetten of dat je de uitzending via Ooit Gemist kan terugzien. Dan heb je met Woestijnvis een geweldig archief van ± 25 jaar aan legendarische tv-programma's en dan verkloot je het gewoon op zo'n manier. Ze lijken er niet geïnteresseerd in te zijn. Schandalig.
 
Laatst bewerkt:
Streamz aangekocht en jawel, het beeld hapert. Wat kunnen we hier aan doen? In de smart tv zit de ethernet kabel. Netflix doet het perfect.
 
Lol ik heb streamz eens geupgrade naar streamz+

Wat een waste voor een paar extra kutfilms. Dan cancel ik terug asap.
Is er ergens makkelijk te zien wat het verschil echt is in een aanbod? Het enige wat ik vind is telkens dezelfde vage zin van "meer topfilms"...
 
Is er ergens makkelijk te zien wat het verschil echt is in een aanbod? Het enige wat ik vind is telkens dezelfde vage zin van "meer topfilms"...
Geen idee, want ik had het ook amper door in de app of het nu actief was of niet...
 
Normaal staat het bij de omschrijving van de film dat het Streamz+ is.

Mijn broer heeft het via Telenet, hij kijkt amper dus ik kijk soms ook eens met zijn login.
Het vervelende is dan wel dat je enkel in de omschrijving ziet dat het een + is, de echt interessante films (voor mij) zitten daar in natuurlijk.
 
Via de AndroidTV app staat het Streamz+ icoontje altijd op de cover van de film. Vind het wel heel duidelijk zo. Maar zonder een abonnement (Streamz of +) kan je het aanbod inderdaad moeilijk bekijken.
 
Ze maken het idd niet makkelijk om hun aanbod te bekijken. Persoonlijk denk ik dat het een manier is om mensen idd te lokken met een paar bekende titels om dan te ontdekken dat het niet al te veel is, sommigen laten het dan staan en zo zijn de centen binnen. Dat werkte ook goed voor hun eerder Play More abonnement (in hun kwartaalcijfers zeiden ze dat weinigen het opzegden).

Een alternatief (maar zeker niet perfect) zijn de persmededelingen van Streamz:
Er staan in de lijst persberichten de highlights van de maand, ook voor Streamz+. Voor zij die denken dat highlights maar 5% van de nieuwigheden zou zijn, het zijn er eerder 95% (of 50% als je die onbekende TV-films erbij rekent, maar niemand gaat erop klikken), it's all you gonna get.

Ze houden apart ook Google spreadsheets bij met een completer aanbod wat ze gaan toevoegen:
 
Laatst bewerkt:
In februari War Junkies en seizoen 2 van Fair Trade, in maart seizoen 2 van Perry Mason, H4zard (ook al gruwelijk ik van die voze Vegas) en White House Plumbers dus als highlights
 
@ilgonwe : Zo is dat bij mijn broer ook gegaan.

Hij moest Play More hebben om langer terug te kunnen keren met die Terugkijk-tv.
Dat is dan Streamz geworden en die had dat al een jaar zonder er ooit naar te kijken :wallbash:
 
Terug
Bovenaan