Streamz Streamz

Iemand die hier meer over weet?
Ik heb geen Streamz abo maar ik ging zonet via de digibox bij apps naar Streamz en kon daar gewoon dingen beginnen bekijken. Ik kreeg nergens de vraag van wilt u een abo opstarten ofzo. Wilt dit zeggen dat ik nu een abo heb opgestart of kan je gewoon via telenet gratis dingen op Streamz bekijken?
 
Iemand die hier meer over weet?
Ik heb geen Streamz abo maar ik ging zonet via de digibox bij apps naar Streamz en kon daar gewoon dingen beginnen bekijken. Ik kreeg nergens de vraag van wilt u een abo opstarten ofzo. Wilt dit zeggen dat ik nu een abo heb opgestart of kan je gewoon via telenet gratis dingen op Streamz bekijken?
Ben niet 100% zeker of dit hier het geval is, maar in het verleden kon je van bepaalde series de eerste aflevering gratis bekijken.

Een soort gratis preview om klanten te lokken.

Je kan eens testen of je andere afleveringen kan bekijken.

Edit: even opgezocht, is wat ik dacht.

IMG_3197.jpeg


 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ook op VTM Go of Play vind je enkele previews, dat zijn reeksen die eerst op Streamz komen en dan op de reguliere tv, dus Streamz zelf kan die ook gratis aanbieden.
 
Een maandje streamz genomen voor de vakantie, ik kijk enkel via google tv, maar waarom komen die teletekst style ondertitels daar elke keer op, elke aflevering die ik start moet ik dat afzetten. Als je u eigen product gebruikt moet je daar toch ook gek van worden. Een maand en erna terug buiten.
Kan je aanpassen via de toegankelijkheidopties van je Chromecast. De layout van je ondertitels bedoel ik.
 
Iemand nog wat hidden gem film suggesties op Streamz?

Weinig hiddens hier.

streamz heeft een kleine bibliotheek met een stuk of wat absolute moet-zien series.
wat dat betreft is het veel makkelijker zoeken dan op netflix dat bol staat van de middelmatige content.
 
Man man wat een frustratie. Via Telenet een "kerst" aanbieding gekregen dat ik 1 maand gratis Streamz mocht uittesten als telenet klant. Geactiveerd zoals op hun brief vermeld staat, rekening gekregen van 11,95 euro!
Nu moet je eens contact proberen opnemen met Telenet , hang al sinds 16u aan de telefoon aan het wachten.
Nu goed dit is meer Telenet dat Streams natuurlijk
 
Man man wat een frustratie. Via Telenet een "kerst" aanbieding gekregen dat ik 1 maand gratis Streamz mocht uittesten als telenet klant. Geactiveerd zoals op hun brief vermeld staat, rekening gekregen van 11,95 euro!
Nu moet je eens contact proberen opnemen met Telenet , hang al sinds 16u aan de telefoon aan het wachten.
Nu goed dit is meer Telenet dat Streams natuurlijk
Mijn ervaring met telenet om snel iets in orde te krijgen: ga naar fysieke telenet winkel. Die fixen steeds alles wat moet gebeuren.
 
Halo is "terug" op Streamz omdat het tweede seizoen begonnen is.

Wie wil kan gratis een proefaflevering zien van het eerste seizoen op VRT Max, VTM Go of GoPlay.

 
Ik wil graag 1 maandje streamz nemen (niet uitproberen), omwille van die nieuwe reeks met Mathias Schoenaerts en kate Winslet. Ik vermoed dat je de reeks volledig kan kijken in 1 go?

Kan iemand mij vertellen wat het beste is? Ik zie nu streamz via vtm go op de tv reclames. Wat is het goedkoopste om te kijken dan, standalone, of icm Telenet tv abbo en of via die vtm go? En hoeveel schermen tegelijk kan je kijken of inloggen? Sry, mss staat het hier al ergens, maar wou het hier toch maar eens navragen... Bedoeling is dus niet om langer dan 1 M te nemen


Edit, klopt dit dat The regime maar elke maandag een nieuwe aflevering krijgt?
 
Laatst bewerkt:
Iemand die weet waarom zowat alles van HBO via Streamz te bekijken valt, maar OZ dan weet net niet? Geweldige serie was dat.
 
Ik wil graag 1 maandje streamz nemen (niet uitproberen), omwille van die nieuwe reeks met Mathias Schoenaerts en kate Winslet. ...

Er zijn hele goed redenen om Streamz te pakken, staat vol met topseries, maar die serie van Schoenaerts is een waardeloos drama volgens Rotten Tomatoes.
Ik zou er geen minuut aan verspillen omdat daar toevallig een Vlaming in rond rent.
 
Er zijn hele goed redenen om Streamz te pakken, staat vol met topseries, maar die serie van Schoenaerts is een waardeloos drama volgens Rotten Tomatoes.
Ik zou er geen minuut aan verspillen omdat daar toevallig een Vlaming in rond rent.
Ik heb toch 6M genomen, misschien ook eens TLOU checken om zien of dat dat de moeite is
 
Nu toch een vraagje , ik heb in December 2023 betaald voor een jaarabonnement. Nu krijg ik toch de mail dat vanaf 11 april mijn prijs zou verhogen ?

Ze kunnen toch niet zomaar mijn rekening gaan domiciliëren ?
 
Terug
Bovenaan