Streamz Streamz

Een makkelijk overzicht op streamz zelf krijg je niet zonder aanmelden. Gelukkig kan je via yeloplay.be zien wat er allemaal op Streamz staat. Daar staat Spider-man Far from Home aangeduid als Streamz+.
 
Via 9lives de tip gekregen om Banshee te bekijken op Streamz - één van de beste series die ik ooit gezien heb.
Ook één van de weinige series die beter wordt naarmate de seizoenen vorderen ipv slechter.

Als ge het nog niet gezien hebt: doen!

Effe de post opzoeken van wie het was op 9l en als die hier zit: posrepke!
Is eigenlijk wel grappig deze serie is volgens mij in het verleden meerder keren op zender acht als ik mij niet vergis uit gezonden geweest en nu zit het achter een betaal streaming. Maar ik heb er toen ook wel van genoten.
 
Vergis ik mij nu of is het aanbod in de Streamz app en via de Streamz-TV-Tkeek op de Telenet digicorder verschillend?
 
Ik heb dus een abonnement op Streamz, en wanneer ik door de Streamz catalogus blader en iets heb gevonden dat ik wil bekijken, dan blijkt bij het afspelen plots dat ik daar een Streamz+ abonnement voor nodig heb.

Wat voor zever is dat weer, haal die zaken toch uit die catalogus.
 
Nog een vijfde en voorlopig laatste keer zou comedian Xander De Rycke (33) het voorbije film- en tv-jaar spitsvondig fileren in het najaar 2020. Maar daar stak corona een stokje voor. Met vertraging komt De Rycke nu toch met een nieuwe ‘Houdt het voor bekeken’, een ‘Covid-19’-special op Streamz.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
https://www.tijd.be/ondernemen/entertainment/streamz-breidt-aanbod-uit-met-hbo-max/10301788.html

Dit valt voor mij nogal tegen. Ze gaan dan wel een aantal series die speciaal voor HBO Max gemaakt worden uitzenden, maar het grootste deel van het aanbod komt (voorlopig?) dus niet op Streamz. Geen grote blockbusters zoals Wonder Woman 1984, Dune, Matrix 4, .. geen films van de Criterion Collection,... Misschien dat de deal nog uitgebreid wordt, maar ik zat te wachten op HBO Max in België en dit is een serieus verwaterde versie ervan. En dus zal de volledige versie ervan hier voorlopig niet komen.
 
Op HLN vermelden ze ook nog de nieuwe Vlaamse producties voor Streamz:

Eigenlijk is het wachten tot de HBO deal afloopt in 2023 of 2024, ik denk dat Telenet even HBO Max Lite krijgt om de pijn te verzachten. Het blijft een magere troost voor de kijker.
 
Binnenkort komt er HBO Max bij streams , is dat dan het volledige Amerikaans aanbod zoals de nieuwe Mortal Kombat film?
 
Binnenkort komt er HBO Max bij streams , is dat dan het volledige Amerikaans aanbod zoals de nieuwe Mortal Kombat film?
Hahahahaha....nope.

Telenet heeft een Telenetje gedaan door een deel van de series die onder de HBO Max vlag zitten exclusief op te kopen voor Streamz, en bepaalde "oudere" films als de Snyder Cut en King of Staten Island komen dus ook wel in het gewone aanbod, maar die nieuwe releases als Mortal Kombat kun je in eerste instantie enkel kijken via a la carte voor 5,99 Euro om dan na een dik half jaar in....Streamz + te komen.

Ah Telenet, top provider.
 
https://www.tijd.be/ondernemen/entertainment/streamz-breidt-aanbod-uit-met-hbo-max/10301788.html

Dit valt voor mij nogal tegen. Ze gaan dan wel een aantal series die speciaal voor HBO Max gemaakt worden uitzenden, maar het grootste deel van het aanbod komt (voorlopig?) dus niet op Streamz. Geen grote blockbusters zoals Wonder Woman 1984, Dune, Matrix 4, .. geen films van de Criterion Collection,... Misschien dat de deal nog uitgebreid wordt, maar ik zat te wachten op HBO Max in België en dit is een serieus verwaterde versie ervan. En dus zal de volledige versie ervan hier voorlopig niet komen.
Belachelijk gewoon. En ze Streamzit heeft niet eens 1080p of 4K...
 

Ik was niet helemaal overtuigd deze keer. Is natuurlijk niet hetzelfde als een normale show. Slecht was het niet, maar ik denk dat ik de mopjes over Cooke, Verhulst, FC De Kampioenen en Destadsbader nu wel gehad heb.

Of misschien heeft covid van mij een zuurpruim gemaakt :unsure:
 
Nog mensen die problemen hebben met aanmelden op streams?

Eerst krijg ik de melding abonnement verlopen en als ik afmeld en terug probeer aan te melden dan kom ik niet verder dan het login scherm. Terwijl ik hier wel voor betaal. Ook op de app dat probleem?
 
Banshee aan het kijken, niet slecht!

Maar God, wat een absoluut slechte app!

Op mijn iPad blokkeert het alle vijf botten (zeker als je op 10sec forward tikt), moet je heel de app sluiten en opnieuw starten.
Tot wel 3 of 4 keer per episode.

Op de smart tv (recente Samsung), als je op pauze drukt om even naar toilet te gaan, en daarna terug start, dan speelt hij nog een paar seconden en blokkeert dan op zo een draaiend wieltje. Alsof hij zijn buffer leegspeelt maar niet verder begint te streamen daarna.

Van browsen wordt je zenuwachtig, als je van een serie of film even wat details bekijkt en dan terug naar het overzicht gaat, duurt het telkens ettelijke seconden om dat scherm terug te laden...

Zit in de twee gratis weken, ga proberen heel Banshee uit te kijken zodat ik kan opzeggen zonder te betalen!!!!
 
Momenteel blijkbaar actie bij Streamz waarbij ge 30 dagen kijkt voor 1 euro (wel niet vergeten om uw abonnement op tijd terug stop te zetten) via de code BINGESTREAMZ01
 
Terug
Bovenaan