Streamz Streamz

Waar vind je dat terug? Wil de voorwaarden wel eens lezen...
Merci!

Waar ik de code ben tegengekomen weet ik zelfs al niet meer, maar dat werkt gewoon via de gebruikelijke subscribe-pagina van Streamz waarbij uw maandprijs dan gewoon verandert. Aangezien dat een maandabo is, kunt ge dus gewoon stopzetten wanneer ge wilt.
 
En soms kan je zo'n dingen meteen na het activeren al terug stop zetten zodat je de maand nadien zeker niet de volle prijs moet betalen. Wel niet zeker of dit bij Streamz ook zo is.
 
En soms kan je zo'n dingen meteen na het activeren al terug stop zetten zodat je de maand nadien zeker niet de volle prijs moet betalen. Wel niet zeker of dit bij Streamz ook zo is.

Bij Streamz is dat idd ook zo:

Je abonnement is stopgezet. Je kan gebruik maken van de service tot het einde van de huidige betaaltermijn. Je kan je abonnement eenvoudig opnieuw inschakelen

Het zou me ook niet verbazen dat dat wettelijk gezien ook gewoon zo moet.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik hoop toch dat HBOMax ondanks alles toch gewoon naar Belgie komt. Geen zin om 20 euro te betalen voor een verwaterde versie van HBOMax, want al die vlaamse troep interesseert me geen zak, en het is ook nog eens overpriced. Ik kan dan nog beter een VPN nemen, en zo naar HBOMax USA kijken.

Vooral hun achterlijke Streamz+ doe ik niet aan mee.
 
Ik hoop toch dat HBOMax ondanks alles toch gewoon naar Belgie komt. Geen zin om 20 euro te betalen voor een verwaterde versie van HBOMax, want al die vlaamse troep interesseert me geen zak, en het is ook nog eens overpriced. Ik kan dan nog beter een VPN nemen, en zo naar HBOMax USA kijken.

Vooral hun achterlijke Streamz+ doe ik niet aan mee.

Ik vrees dat Telenet hun excusiviteit op HBO content echt gaat verdedigen als een pitbull, wat stelt Streamz voor zonder de HBO content. En HBO zelf zal ook niet te veel moeite doen....die krijgen schoon geld van Telenet en ze moeten er nauwelijks wat voor doen.
 
Het najaarsseizoen van Streamz is voorgesteld:

Het is een mix van TAGMAG, jeugdseries, HBO en de Vlaamse showcase De Kraak.

Grappig is wel dat die laatste serie al meer dan 2 jaar oud is, dus een beetje het scenario van De bende van Jan de Lichte die trouwens binnenkort op VTM verschijnt (dat is al bijna 5 jaar na datum):
 
Kunnen ze volgend voorjaar ook hard uitpakken met het tweede seizoen van de bunker dat ondertussen ook al vijf jaar stof zit te happen op het schap op de medialaan.

...maar he, we krijgen in elk geval eerst nog eens een docu over Onlyfans waar Megan van Temptation en co nog eens reclame mogen maken voor hun fijne vleeswaren.
 
Scenes from a marriage (HBO) is wel sterk. Het origineel van Bergman niet gezien, dus geen vergelijking mogelijk. Maar Oscar Isaac en Jessica Chastain zijn twee sterke acteurs.
 
HBO Max niet naar België in 2022, maar wel de rest van Europa. Merci Telenet. :puke:
Ik heb nu toevallig 2 maanden gratis Streamzzz, neem HBO weg en het aanbod is voor mij persoonlijk echt zeer pover. Ik denk dat ik volgend jaar toch maar eens ga kijken voor een VPN ofzo, op die manier breid ik het aanbod van elke streamingdienst uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
HBO Max niet naar België in 2022, maar wel de rest van Europa. Merci Telenet. :puke:
Twas te peizen é. Maar uiteindelijk is Frankrijk precies ook nog niet aan de beurt, en ik denk soms dat ze in Amerika denken dat we daar aan vast hangen. Bij Disney+ was het hier ook pas een jaar nadat bvb. Nederland het had.
Ik heb nu toevallig 2 maanden gratis Streamzzz, neem HBO weg en het aanbod is voor mij persoonlijk echt zeer pover. Ik denk dat ik volgend jaar toch maar eens ga kijken voor een VPN ofzo, op die manier breid ik het aanbod van elke streamingdienst uit.
Het ergste is eigenlijk dan nog dat Streamz niet eens alles van HBOmax heeft.

Het zal dan nog even piraatje spelen zijn.
 
Platform is nu toch al even live en ik heb nog steeds het gedacht dat ze het zelfs niet weggeven krijgen.
Ze gaan ook nooit all-in op hun vlaamse content. Neem nu hun nieuwste winst: studio 100, veel reclame met samson en gert goed ik beeld. Ik dacht ‘tof, zou wel eens wat oude afleveringen willen zien uit nostalgie. Maarnee blijkbaar staat enkel de film erop. Onbekwaam noem ik dat!

Ik snap nog altijd niet waarom ze met zo een grote vlaamse tv-geschiedenis niks kunnen. Niet dat ik fan van ben maar dat niet eens alle afleveringen van Thuis en Familie erop staan zegt veel over hoe belabberd dat streamingplatform is.
 
Terug
Bovenaan