Eindelijk aan het 4e deel begonnen. Om het vers in het geheugen te krijgen had ik de vorige delen herbekeken.
Momenteel aan aflevering 4 van deel 4.
Ik vind het zeker niet slecht, maar op bepaalde momenten had ik het gevoel dat het te snel gaat. Zeker als je het vergelijkt met deel 1 waar men spanning kan opbouwen over een aantal afleveringen, heb je in deel 4 soms het gevoel dat ze direct al hun kruit verschieten Ik kan mis zijn natuurlijk want ik heb de ontknoping nog niet gezien.
Dit gezegd zijnde, is het zeker geen slecht season.
 
Dan ist gewoon echt niks voor u. Want veel beter is Stranger Things niet op mogelijk seizoen 1 na en zelfs die kloof is in dat geval zeer klein.
 
Kort: platte/saaie dialogen en het geheel voelt gewoon aan als een veel te lange intro tot het echte verhaal dat nu pas van start lijkt te gaan. Ik heb geen problemen met traagheid en rustige opbouw, maar dit gaat voorlopig gewoon bijna nergens om.
Dat is iets dat ik over het algemeen wel vaak had bij heel deze serie tot zelf toe in de laatste momenten van want een epic finale moet zijn heb je zelf slaap momentjes, vooral in dit seizoen dan. Dus ik snap u echt wel, ST is super als het goed is, maar ook wel boring met momenten.
 
in rusland zijn ze eigenlijk voor niets terug gegaan naar die gevangenis?
Ze zagen die deeltjes, wouden een poort vinden, maar kheb daar toch ni veel van gezien, buiten die monsters afslachten was da toch vrij nutteloos?

Of heb ik teveel op mijne gsm bezig geweest, aflevering was veel te lang imo
 
@Suphafly
Het gedeelte van Rusland was niet echt nodig, het is een plot device om Hopper en Joyce iets om handen te geven en een gevecht met Demogorgons te tonen. Het vinden van de poort was een manier zodat ze in die arena terug kwamen. Persoonlijk vind ik dat deel van het plot zwakker. Het is veel rond lopen van actiescène naar volgende actie zonder dat het hoofddoel tov Vecna echt vooruit helpt.
 
Die deeltjes zaten in de Demogorgons, als ik het goed begrepen heb. Dus door hun te vernietigen, vernietigen ze een deel van Vecna waardoor hij zwakker wordt en waardoor Hawkins een voordeel krijgt in het gevecht tegen hem.
@Suphafly
 
het is toch door die demogorgon te slayen, dat al die vliegende beesten dood gaan?
en die vines trekken terug in de upside down, waardoor Nancy, Steve en Robin ontsnappen, en Vecna kunnen flamberen.

echt nutteloos vond ik dat dan niet
Had ik gemist blijkbaar
 
in rusland zijn ze eigenlijk voor niets terug gegaan naar die gevangenis?
Ze zagen die deeltjes, wouden een poort vinden, maar kheb daar toch ni veel van gezien, buiten die monsters afslachten was da toch vrij nutteloos?

Of heb ik teveel op mijne gsm bezig geweest, aflevering was veel te lang imo
Tip: leg uw gsm weg als ge een deftige serie bekijkt :rofl:
 
  • Haha
Waarderingen: math
Intussen alles afgekeken. Vanaf aflevering vier werd het wel erg interessant. De goede momenten waren echt wel heel goed, en de mindere momenten waren beperkt.
Bij momenten was het plot wel erg doorzichtig, maar al bij al toch genoten

Enige punt van kritiek is toch wel die laatste aflevering. Absoluut onnodig om daar 150minuten aan te spenderen.
 
Maai toch zwaar teleurgesteld. Letterlijk alles, elke stap van het verhaal, voorspelden we hier een paar afleveringen op voorhand. Plot armor is very thick en storend hard aanwezig. En daar gooien we een vettige filler saus bovenop.
Het enige dat ik echt tof vond was de hogere gore factor (in aflevering 1 & 2, de Vecna kills & Vecna zelf). Maar tbh was het effect daarvan ook heel snel verdwenen.

En helemaal lol @ Eddie Munson.
Dubbel grappig dat zijn "hero" death letterlijk 0,0 verschil heeft gemaakt, die vleermuizen gingen sowieso neervallen met of zonder hem :laugh:. A fitting useless end to a useless character, hoe ge het ook draait of keert.
 
En helemaal lol @ Eddie Munson.
Dubbel grappig dat zijn "hero" death letterlijk 0,0 verschil heeft gemaakt, die vleermuizen gingen sowieso neervallen met of zonder hem :laugh:. A fitting useless end to a useless character, hoe ge het ook draait of keert.

En ge zag hem echt weg sprinten op die fiets, en achteraf komt Dustin terug en die ziet hem zowat 20 meter verder liggen ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan