Waarom? Paste toch volledig in het plaatje. Ik vond het awesome in ieder geval en passend...
Omdat ze hem zo hard pushten als coole sympathieke metalhead zodat je feels zou krijgen als hij doodgaat. Ik voelde de stroop toen al plakken. :unsure:
Los daarvan paste de tekst echt goed en was het nummer goed gekozen. Gewoon veel te doorzichtig qua aanpak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Omdat ze hem zo hard pushten als coole sympathieke metalhead zodat je feels zou krijgen als hij doodgaat. Ik voelde de stroop toen al plakken. :unsure:
Los daarvan paste de tekst echt goed en was het nummer goed gekozen. Gewoon veel te doorzichtig qua aanpak.
Zo gepusht vond ik dat niet, lag voor een groot deel in Quinn zijn acteerprestatie vind ik. Was die niet zo sterk aan het spelen dan was zijn dood ook niet zo impactvol geweest. Als ze morgen de Will laten onthoofden door nen Demodog ga ik echt niet hetzelfde voelen en dat ligt alleen maar aan Noah Shnapp.

Als ik dan wel even mag mierenneuken: hoe heeft die gast da nummer zo snel geleerd? S4 speelt zich eind maart af de single van Master of puppets kwam begin juli uit.
 
De laatste twee afleveringen mochten wel wat afgeslankt worden. De voorlaatste was één en al build-up met véél weinigzeggende scènes en de tweede had wel een fraaie pay-off, maar mocht ook hier serieus afgeslankt worden. Dan had het misschien beter in één aflevering van 50 minuten gepast in plaats van twee films.
 
Zo gepusht vond ik dat niet, lag voor een groot deel in Quinn zijn acteerprestatie vind ik. Was die niet zo sterk aan het spelen dan was zijn dood ook niet zo impactvol geweest. Als ze morgen de Will laten onthoofden door nen Demodog ga ik echt niet hetzelfde voelen en dat ligt alleen maar aan Noah Shnapp.

Als ik dan wel even mag mierenneuken: hoe heeft die gast da nummer zo snel geleerd? S4 speelt zich eind maart af de single van Master of puppets kwam begin juli uit.
Het album is op 3 maart 1986 uitgebracht...
 
Ben ik de enige die dit enorm geforceerd vond? :unsure:
Niet zeker wat je met geforceerd bedoelt hier, voor mij had het alvast de juiste combinatie van onnozel en grandioos. De serie mankeert als sinds zijn begindagen alle notie van subtiliteit, dus ook hier had ik niets anders verwacht.
 
Seizoen 4 uitgezien
Het begint imo beetje overdreven te worden qua Eleven. Geen idee, misschien kan ik ze minder luchten omdat ik weet dat het in realiteit een k*t madammetje is tegen haar fans en co-stars. Maar moet die in godsnaam altijd zo roepen whatever om haar krachten te gebruiken? Pfffff

Kate Bush volledig uitgemolken. In het begin was het nog goed uiteraard, maar nu heb ik het hier op de radio bijna elke dag mogen aanhoren ineens, en dan in de laatste 2 afleveringen nog is en dan remix erop..

Will (denk ik juiste persoon), als ik correct versta, laat toch uitschijnen dat hij gevoelens heeft voor jongens? Of heb ik de boodschap nu zo fout begrepen?

Eindgevecht was echt met alle respect vreselijk en dan die muziek zo cringe. Staan ze tegenover Vecna, op gemakske molotov cocktail gooien, wachten dat hij dichter komt, terug eentje gooien, terug stapje dichter, en dan gaat degene die uit de thriller clip komt gestapt met een shotgun op point-blank range er staan en schieten.. Ik had gevoel dat ik een RPG aan het bezien was.

Ergens blij dat Vecna toch nog zijn plan aan het uitvoeren is.
 
Niet zeker wat je met geforceerd bedoelt hier, voor mij had het alvast de juiste combinatie van onnozel en grandioos. De serie mankeert als sinds zijn begindagen alle notie van subtiliteit, dus ook hier had ik niets anders verwacht.
Ik vond het te gepusht om hem last minute nog meer cool en likeable te maken. Dat het er awesome uitzag is een feit, als het niet lukt met Master Of Puppets dan lukt het met geen enkel ander nummer. :unsure:
 
13 Emmy award nominaties.

  • Outstanding Drama Series
  • Outstanding Production Design For a Narrative Period or Fantasy Program
  • Outstanding Casting For a Drama Series
  • Outstanding Single-Camera Picture Editing For a Drama
  • Outstanding Period and/or Character Hairstyling
  • Outstanding Period and/or Character Makeup (Non-Prosthetic)
  • Outstanding Prosthetic Makeup
  • Outstanding Music Supervision
  • Outstanding Sound Editing For a Comedy or Drama Series
  • Outstanding Sound Mixing For a Comedy or Drama Series (One Hour)
  • Outstanding Special Visual Effects in a Season or a Movie
  • Outstanding Stunt Coordination
  • Outstanding Stunt Performance
 
Het zijn veelal technische categorieën, voor de hoofdprijs van drama is er stevige concurrentie van oa Severance, Succession en zelfs Squid Game. Prosthetic makeup lijkt een grote kanshebber, da's knap gedaan.
 
Het zijn veelal technische categorieën, voor de hoofdprijs van drama is er stevige concurrentie van oa Severance, Succession en zelfs Squid Game. Prosthetic makeup lijkt een grote kanshebber, da's knap gedaan.
Dat is Vecna alleen maar als ik da soms Star Trek zie of andere SF series dan lopen er ook koppers rond hoor.
Nogmaals, ik vind de serie goed, af en toe cringe worthy maar om nu emmies te gaan uitdelen? (soit het is al genoeg gezegd dat er een spelletje bij emmy en oscar zitten dus)
 
Als er zo'n hoge kijkcijfers voor zijn moet het toch zijn dat ze iets goed doen, dus waarom zouden ze dan niet genomineerd mogen zijn.
Nogmaals, het is zeker goed he. Ik kijk er zelf naar. De muziek enzovoort vind ik top + in combinatie altijd met de juiste scenes maakt het zeer goed.

Echter zoals ik hierboven heb geschreven in spoiler zijn er in season 4 zaken die mij begonnen "te storen of eye rollen".
 
Terug
Bovenaan