idem, na s3 ff de interesse kwijt geraakt, maar s4 is fantastisch (so far)
Idd. Zit halfweg, Kate Bush scène straf staaltje tv.

Enige wat mij wat irriteert is Robin, en de droogman pizzakoerier. Beetje geforceerd flauwe comic relief. Daar waar ik Robin in seizoen 3 wel nog kon appreciëren.

De Russen ook veel beter uitgewerkt dan in seizoen 3.
 
Gerucht doet de ronde dat Frank Darabont (Shawshank Redemption, Green Mile, walking Dead maar vooral The Mist) 2 afleveringen zou regisseren. Gezien sommige afleveringen zo lang zijn als een film zou dat wel eens serieus smullen kunnen worden.
 
Gerucht doet de ronde dat Frank Darabont (Shawshank Redemption, Green Mile, walking Dead maar vooral The Mist) 2 afleveringen zou regisseren. Gezien sommige afleveringen zo lang zijn als een film zou dat wel eens serieus smullen kunnen worden.
Is dat zo?
Men moet nog altijd een algeheel overkoepeld verhaal volgen en het niveau moet ook een beetje consistent zijn. Dus ik verwacht niet te veel gekkigheid.
 
Regisseurs moeten altijd het voorgeschreven verhaal brengen maar in de manier waarop ze dat brengen kunnen ze wel wat eigen stijl of unieke toetsen toevoegen. Als je voor de finale van Stranger Things kan kiezen tussen Darabont en bijvoorbeeld Zack Snyder of erger is de keuze best rap gemaakt. ;p
 
Eindelijk uitgekeken. Geweldig seizoen. Toch een paar heel straffe afleveringen in dit seizoen.

Mij wel doodgeërgerd aan Robin en haar echt wel extreem flauwe moppen. Slaan de Dufler broertjes de bal toch wel volledig mis



Wat mij ook wat ergert is het niet durven killen van de hoofdpersonages.

Grote fan van Hopper. Maar vond het echt chique dat men hem durfde laten sterven. Zo krijg je het gevoel dat iedereen er aan kan gaan.

Niet dus. Nu met Max weer hetzelfde geval. Vond dat echt knap hoe men net te laat was. Heel knappe tv, en dan moeten ze dat toch weer gaan overrulen.

Ja, de voorspelbare b en c personages laten sterven is makkelijk, maar soms moet je echt eens afscheid durven nemen van 1 van u protagonisten.
 
Nieuwe en laatste seizoen zal wsl ten vroegste voor 2025 zijn blijkbaar
Dat duurt gewoon véél te lang. Dat gaat dus 10 jaar zijn voor 5 seizoenen
 
Terug
Bovenaan