Steun BeyondGaming en word Supporter, Premium of Exclusive Member

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat houd die premium lounge in? Wat kan ik verstaan onder "Exclusieve toegang tot behind the scenes info + giveaways"?
Zijn dat behind the scenes over game testing, film previews,...? Giveaways zijn dat dan dingen die verloot worden zoals bv promo materiaal?

Just to be clear zodat ik voor mezelf kan uitmaken of ik er persoonlijk iets aan heb of niet.
Mezelf nog even quoten :unsure:
 
MOETEN dat badges zijn?
Je kan toch ook met icoontjes werken en er dan een hover-effect opzetten? Zo kan je nu met de plaats van 1 badge, ineens 4 icons zetten.

En ja, ik vind die prijzen ook belachelijk duur. Ik dacht eventueel aan een 5 eur per maand voor een max tier ofzo (wat al evenveel is als een xbox live abonnement). Jaarlijks 60 euro voor gewoon wat te kunnen zeveren met mensen online, lijkt mij al best veel.
 
Mezelf nog even quoten :unsure:
Juist, nog vergeten. Gelijkaardig aan de Crowdfunder Zone die er was, inderdaad. Behind the scenes gaat dan over het forum. Tot nu toe zijn alle nieuwe dingen daar eerst even voorgesteld, voor de ondertitel (jaja) hebben we crowdfunders ingeschakeld voor ideeën, kan al eens een brainstormtopic komen... Maar dan ook met een uitgebreider stukje van giveaways. Wat kan gaan van promomateriaal, één of ander abo, iets op Discord...
 
Ik weet redelijk goed wat een website van deze schaal kost. Meer heb ik op je prijszetting niet te zeggen.
Wat heeft dat ermee te maken? Iedereen is toch volledig vrij om te doen en laten wat hij zelf wil? Je kan 0 euro geven, 30 euro, 70 euro of 150 euro (of maandelijks). Dat zijn toch opties waar iedereen wel iets in kan vinden.
En buiten de voordelen hierboven opgesomd, gaat iemand die niets geeft identiek behandeld worden of op knak dezelfde wijze gebruik kunnen maken van de website. Buiten dan die premium lounge.
 
Ik weet redelijk goed wat een website van deze schaal kost. Meer heb ik op je prijszetting niet te zeggen.
Daar kan ik redelijk kort over zijn: Dan schrijf je je er niet op in. En dan zijn we even goeie vrienden! Het is 100% bedoeld om een manier te geven aan iedereen om ons nog te helpen, omdat die vraag er duidelijk was nadat we de crowdfunding hebben stopgezet. In die mate dat ik het heb moeten opnemen in de FAQ. En omdat we niet alleen willen krijgen, maar daar ook iets voor terug willen geven, is er dit systeem.

We hebben nog nooit iemand gedwongen om te crowdfunden, integendeel. En dat gaan we ook niet doen. En elk lid blijft even belangrijk voor ons als altijd. Dat gaat nooit veranderen. Premium of niet.
 
Wat ben je met dat geld van plan misschien?

Op de website waar je als moderator begonnen bent gingen we daar toch anders mee om.
Wat we met dat geld van plan zijn, staat heel open en bloot in de openingspost. Net zoals we daar heel duidelijk over zijn geweest tijdens de crowdfunding: Infrastructuur, hosting, paperassen, content, giveaways... Dat is echt geen geheim.
 
Wat we met dat geld van plan zijn, staat heel open en bloot in de openingspost. Net zoals we daar heel duidelijk over zijn geweest tijdens de crowdfunding: Infrastructuur, hosting, paperassen, content, giveaways... Dat is echt geen geheim.
Hoeveel van die 5k is er nog over dan?
 
Wat ben je met dat geld van plan misschien?

Op de website waar je als moderator begonnen bent gingen we daar toch anders mee om.
Daar heb ik nooit zicht op gehad, dus ik heb er geen idee van.
Het zal alleszins niet naar FTE's gaan at this point. Wij zijn hier een voor een vrijwillgers.

Maar ik zal weldra nog eens een update geven van de cijfers, dat iedereen het kan bekijken. Ik heb daar absoluut geen geheimen over.
 
Juist, nog vergeten. Gelijkaardig aan de Crowdfunder Zone die er was, inderdaad. Behind the scenes gaat dan over het forum. Tot nu toe zijn alle nieuwe dingen daar eerst even voorgesteld, voor de ondertitel (jaja) hebben we crowdfunders ingeschakeld voor ideeën, kan al eens een brainstormtopic komen... Maar dan ook met een uitgebreider stukje van giveaways. Wat kan gaan van promomateriaal, één of ander abo, iets op Discord...
Thx voor de toch iets meer duidelijkheid!
 
Jammer dat er geen optie voorzien is om Zwamkoning te zijn voor 1 dag voor 69 cent.

Gemiste kans en toont aan dat de staff niet weet wat de gebruikers echt willen.

On a serious note, succes met de inzamelactie, ik moet toch toegeven dat er hier een warmere en toffere sfeer hangt dan toen op 9lives.

BG is het beste wat 9lives had kunnen overkomen, namelijk een wederopstanding.

Merci Telenet!
 
Op zich een goed idee om zo mensen de kans te geven het forum vrijwillig wat extra te steunen, maar die prijzen... 👀

Ik dacht echt aan € 1, € 3 of € 5 per maand, wat mits een aantal gebruikers toch ook al een mooi bedrag oplevert.

Nu ik ken de kosten van hosting, de legale zaken en dergelijke niet, maar als leek lijken mij dit dure tiers.

@Loser: Mogen we vragen hoe jullie na intern overleg tot deze bedragen gekomen zijn of is dat geen openbare informatie?
 
Laatst bewerkt:
Op zich een goed idee om zo mensen de kans te geven het forum vrijwillig wat extra te steunen, maar die prijzen... 👀

Ik dacht echt aan € 1, € 3 of € 5 per maand, wat mits een aantal gebruikers toch ook al een mooi bedrag oplevert.

Nu ik ken de kosten van hosting, de legale zaken en dergelijke niet, maar als leek lijken mij dit dure tiers.

@Loser: Mogen we vragen hoe jullie na intern overleg tot deze bedragen gekomen zijn of is dat geen openbare informatie?
Dat mag je zeker vragen. We hebben gekeken naar bepaalde kosten en die vergeleken met medianen van de crowdfunding. Hoe er daar gestort werd. Ook gekeken naar andere sites, en naar wat we er precies mee willen doen. en voor de laatste tier hebben we gezegd: Eentje die daar dan echt boven staat, maar ook echt zwaardere dingen krijgt.

Ik geef een voorbeeld. We hebben gemerkt dat hosting van attachments veel gevraagd is door members. Dat gaan we niet bij T3 zetten, die niet veel genomen gaat worden, dat zou jullie op kosten jagen zijn en we willen het aan meer mensen geven. Maar hoe meer die genomen wordt, hoe duurder voor ons, want die hosting kost geld. Dan kijken we naar de geschatte kost van de hosting + de geschatte kost van de verrichtingen (zoals in de beginpost staat), en trekken dat af van de geschatte inkomst. Want we moeten er wel iets aan overhouden, niemand wil crowdfunding die voor een nuloperatie zorgt, ook de schenker niet.

De inhoud van de tiers is bepaald door wat we van jullie hebben gehoord dat jullie willen. Attachments, inspraak op de AV (naast de feedback waar we sowieso al naar luisteren, het is niet dat we die gaan negeren :D ) , badges ipv dat ‘new member’.

Maar als je zegt dat jij voor 1, 3 of 5 zou gaan, dan zit je niet zo ver af van ons idee: 4 of 7 (als je de korting per jaar meetelt). 1 is onwerkbaar omdat er een vaste verlichtingskost is. Maar het is ook niet de bedoeling dat je je in elke tier vindt. Het is eerder de bedoeling dat iedereen een tier vindt die bij hem past. En 0 kan dan ook een tier zijn.
 
Dus voor 30 euro per jaar krijg je basically niets.
Die hosting lijkt mij handig, maar om daar 70 euro per jaar voor te betalen lijkt mij nogal zot.
 
Dus voor 30 euro per jaar krijg je basically niets.
Jawel, de mogelijkheid om ons te steunen. Niet via een nood-crowdfunding, maar via een makkelijker systeem waar we nog andere betalingsmiddelen aan kunnen koppelen. Ongeveer wat er dus was voor de crowdfunding, maar dan makkelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan