Steun BeyondGaming en word Supporter, Premium of Exclusive Member

Status
Niet open voor verdere reacties.

Booka

CEO
Crowdfunder FE
We hebben de afgelopen weken en maanden heel veel vragen gekregen van members die blijvende of eenmalige steun wilden bieden aan BeyondGaming toen we de crowdfunding hadden stopgezet.

Het heeft wat tijd in beslag genomen om voor een gepaste oplossing te zorgen, want we wilden het niet afhandelen met “bedankt voor het geld en tot ziens”.

Tiers
De oplossing die we hebben gevonden, is er eentje in de vorm van tiers, met elk zijn specifieke voordelen. Hieronder vind je een overzicht van wat elke tier juist inhoudt:

Tier 1Tier 2Tier 3
Per Maand:€3.00€7.00€15.00
Per Jaar:€30.00€70.00€150.00Bij elke verrichting hoort een basiskost. Als je ineens een jaar neemt, houden wij er meer aan over en krijg je 16.666666666666666667% korting.
Badge:SupporterPremium MemberExclusive Member
Bannerstyle:PrimaryAccentBGEen badge of honor op je profiel + posts
KarmaxxxEen warm gevoel vanbinnen omdat je BeyondGaming steunt
AttachmentsxxDe mogelijkheid om op het forum zelf attachments te uploaden (bye bye, externe hosting)
Premium LoungexxExclusieve toegang tot behind the scenes info + giveaways
Extra nickchangexIndien 1 nickchange niet genoeg is voor jou
Agendapunt AVxJe mag een agendapunt aanleveren met motivatie, waarover we zullen stemmen op de eerstvolgende Algemene Vergadering

Deze voordelen kunnen mogelijk nog uitgebreid worden in de toekomst.

Vooraleer mensen tot een aankoop willen overgaan, wil ik toch nog even zeer duidelijk vermelden dat het aankopen van deze tiers louter is om ons te steunen. Leden die geen betalend member worden, zullen dus absoluut geen enkel nadeel ondervinden in hun forumgebruik of op de front. Daar staan we op!

We hebben tijdens de crowdfunding al enorm veel dankbaarheid van jullie gekregen, dit is een extra mogelijkheid die we aan de leden bieden die ons nog op een andere manier willen steunen en wat ook enorm zal worden geapprecieerd. Het geld zal ook volledig gaan naar de verdere uitbouw van onze website (technische kosten als hosting, infrastructuur, verzekeringen, paperassen, maar ook naar alles wat er nodig is voor content of prijzen voor giveaways ...).

Waar aankopen?

Betaalmogelijkheden
Zijn nu al mogelijk:
  • PayPal
Zullen we op korte termijn nog toevoegen:
  • Kredietkaart
  • Apple Pay
  • Bancontact
Crowdfunders
Zoals gezegd zijn we onze allerliefste Crowdfunders niet vergeten. De mensen die alles mee mogelijk hebben gemaakt. Ook voor hen hebben we een plaatsje in dit plan! De gulste gevers (meer dan €100) worden een jaar lang Exclusive Member, wie meer dan 50€ heeft geschonken, mag zich een jaar Premium member noemen, en alle andere crowdfunders een jaar Supporter. En genieten van alle rewards die bij elke tier horen. Niet in het minst van de karma. De crowdfunder-badge krijgt dan een ander plekje in het profiel, maar niet in ons hart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus na een jaar zal ik mijn supporter-badge kwijt zijn wat logisch is maar die crowdfunder blijf ik eeuwig houden? :unsure:
 
Wat houd die premium lounge in? Wat kan ik verstaan onder "Exclusieve toegang tot behind the scenes info + giveaways"?
Zijn dat behind the scenes over game testing, film previews,...? Giveaways zijn dat dan dingen die verloot worden zoals bv promo materiaal?

Just to be clear zodat ik voor mezelf kan uitmaken of ik er persoonlijk iets aan heb of niet.
 
Geen fan van. En die tiers zijn echt verschrikkelijk duur voor een forum van 3 maanden oud. Tiers van 150€ per jaar, serieus? Er is trouwens altijd gezegd dat crowdfunders geen extra zeggenschap of wat dan ook zouden krijgen. Maar eigenlijk was het gewoon dat je die pas krijgt, nuja agenda punten aanbrengen, als je genoeg betaalt.

BG slaat hier de bal hier echt volledig mis. Ik kan moeilijk geloven dat jullie nu al extra geld nodig hebben na de 4-5000 euro die ingezameld is.
 
Laatst bewerkt:
Geen fan van. En die tiers zijn echt verschrikkelijk duur voor een forum van 3 maanden oud. Tiers van 150€ per jaar, serieus?
Vooral zuur voor mensen die net te weinig gecrowdfund hebben. De huidige tier wordt niet in rekening gebracht als je wilt upgraden merk ik net. Als je dus enige tijd geleden 100€ gaf kwam je veeeeel goedkoper uit dan zij die nu willen upgraden naar een T3 (al minimum 50 gegeven + opnieuw 150€ erbij voor volgende tier).
 
Vooral zuur voor mensen die net te weinig gecrowdfund hebben. De huidige tier wordt niet in rekening gebracht als je wilt upgraden merk ik net. Als je dus enige tijd geleden 100€ gaf kwam je veeeeel goedkoper uit dan zij die nu willen upgraden naar een T3 (al minimum 50 gegeven + opnieuw 150€ erbij voor volgende tier).
Misschien passen ze dat nog aan, “upgrades “?
 
Geen fan van. En die tiers zijn echt verschrikkelijk duur voor een forum van 3 maanden oud. Tiers van 150€ per jaar, serieus? Er is trouwens altijd gezegd dat crowdfunders geen extra zeggenschap of wat dan ook zouden krijgen. Maar eigenlijk was het gewoon dat je die pas krijgt, nuja agenda punten aanbrengen, als je genoeg betaalt.
Die 150 euro is de meme tier, wie neemt dat nu ook? Op tweakers is dat nog duurder, just for the fun of it.
BG slaat hier de bal hier echt volledig mis. Ik kan moeilijk geloven dat jullie nu al extra geld nodig hebben na de 4-5000 euro die ingezameld is.
Als er vraag naar is, waarom niet - maar is het geld serieus al op? :unsure:
Bijlange niet. Dit is gewoon als antwoord op heel wat vragen van leden die na de crowdfunding nog extra wouden steunen en daar nu de kans toe krijgen. En naar de (verre) toekomst toe de continuïteit van de hosting en andere onkosten kunnen garanderen.
 
Laatst bewerkt:
Bijlange niet. Dit is gewoon als antwoord op heel wat vragen van leden die na de crowdfunding nog extra wouden steunen en daar nu de kans toe krijgen.

Dan vind ik het wel echt belachelijk veel geld voor wat het maar is, no offense. Een PS Plus abonnement kost minder dan de tweede tier. Te veel in de Brutoloon-topic gelezen vrees ik. :tongue:
 
Dan vind ik het wel echt belachelijk veel geld voor wat het maar is, no offense. Een PS Plus abonnement kost minder dan de tweede tier. Te veel in de Brutoloon-topic gelezen vrees ik. :tongue:
het moet net veel geld zijn voor wat het maar is, want ik zou niet anders willen dan dat er weinig tegenover staat...
 
het moet net veel geld zijn voor wat het maar is, want ik zou niet anders willen dan dat er weinig tegenover staat...
Goh ja maar dat is zoals die gepersonaliseerde nummerplaten, hoe hoger de prijs hoe minder ge er mee vangt.
 
Goh ja maar dat is zoals die gepersonaliseerde nummerplaten, hoe hoger de prijs hoe minder ge er mee vangt.
Ik dacht dat je kritiek was dat men nu al het geld zou opgedaan hebben (wat niet klopt, lijkt me, maar ik heb geen cijfers voor alle duidelijkheid).

En ja, het KAN zijn dat je minder krijgt als je de prijs opdrijft. Maar waarop baseer jij je dat dit teveel zou zijn?
 
Dat rood kaderke van Platinum vloekt wel fameus met de layout. Zou daar toch een ander kleurtje nemen. :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan