Steun BeyondGaming en word Supporter, Premium of Exclusive Member

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je mij eens zeggen hoe het 7 euro de maand kan kosten om 1 user attachment uploading te kunnen bieden “en we moeten er ook nog wat aan over houden”. Prijzen dat je op internet van xenforo terugvind zijn 1 dollar per 100gb per maand. Als een user op een jaar 1gb upload, wat al behoorlijk is en wat je ook kan limiteren, dan kost u dat 12 cent. Maar ge rekent een wel 70 euro aan “om er nog iets aan over te houden anders heeft het geen zin”?
Los van de discussie over de prijs van de tiers, wij hebben geen hosted xenForo oplossing, dus de prijzen die je op het internet vindt hebben niets te maken met de mogelijkheid of capaciteit van onze hosting.
 
Los van de discussie over de prijs, wij hebben geen hosted xenForo oplossing.
Dan nog is pure data opslag tegenwoordig toch echt spotgoedkoop eh? Okay, er komt ook wat meer trafiek bij te zien. Maar ik geloof nu niet dat die in de tientallen GB's per maand zou lopen aangezien het voornamelijk wat foto's zouden zijn die attached worden en het is nu ook niet alsof dat hier extreem veel voorkomt.
 
Goed. We hebben heel veel stof om over na te denken. En zijn dat nu al aan het doen. We zijn hard bezig met alle feedback en kijken hoe dat het beste kan.

Iedereen al heel hard bedankt voor het meedenken en het meewerken. Het lijkt me het zinnigste dat dit even op slot gaat tot we meer weten. Merci!
 
Het punt van iets aanbrengen op de AV is mij volkomen onduidelijk wat dat dan zou kunnen zijn. Ik gok niet dat dat over simpele suggesties gaat, maar waar dat dan wel over gaat daar heb ik geen idee van. Ik begrijp ook niet waarom je suggesties van iemand die niet (of te weinig) betaald niet zou meenemen, al vermoed ik dat dat helemaal de bedoeling ook niet is. Maar juist daarom begrijp ik niet wat dan wel de bedoeling is daarvan.
Iedereen, ongeacht hun tier, kan in het feedback forum iets posten, en dat wordt ook meegenomen. Maar de AV van de VZW gaat(/kan gaan) veel verder dan wat forum improvements natuurlijk. 't Is ook gewoon de geste he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan