Steun BeyondGaming en word Supporter, Premium of Exclusive Member

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stevige prijzen wel maar desalniettemin goed initiatief en als er vraag achter is en er zijn er die het willen betalen des te beter!
 
Euhm kunnen we ergens in ons profiel badges in en uitschakelen? Die crowdfunder badge vind ik leuk, want dat is iets van "ik was erbij in het begin". Maar die premium badge die er nu auto bij komt wil ik niet... ik heb absoluut niet de nood dat half het internet ziet hoeveel geld ik spendeer aan mijn nerd forum :unsure:.

Het klinkt misschien onnozel of grappig, maar ik meen het wel...


Ps: Voor de rest vind ik het een heel onnozel idee. Wat crowdfunden als het nodig is met plezier! Zo wat gaan monetizen vind ik echt niet ok, en zelfs een beetje onethish. Ook verschrikkelijk duur voor een forum, en dat stoort nog het meest.
Maar bon ik moet niet verplicht meedoen, dus carry on.
 
Ik zou die badgkes van "premium" ook liever niet zien. Niet alleen omdat het mobiel allemaal wat druk begint te worden, zoals Blacky die al 4 badges heeft staan en ik veronderstel dat Stantem er ondertussen al zo'n 100 heeft :unsure:

Zoals @Lint zei, die Crowdfunder badge was nog wel tof, maar dit hoeft zeker niet. Je kan ook de perks geven zonder daar een extra badge voor moet komen. Ook naar het aantrekken van nieuwe leden lijken die badges mij niet zo opportuun. Stel dat je hier voor het eerst komt en plots ziet dat vrijwel iedereen betaald heeft voor het forum. Dat kan toch echt wel als een soort van barrière dienen waardoor nieuwe leden minder snel geneigd zullen zijn om te posten. Stel u voor dat je als nieuw lid plots moet beginnen discussiëren met een hoop betalende gebruikers, meh, hoeft niet voor mij.

Als je persé wilt, hou dan het premium member gedoe maar doe de badges weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou die badgkes van "premium" ook liever niet zien. Niet alleen omdat het mobiel allemaal wat druk begint te worden, zoals Blacky die al 4 badges heeft staan en ik veronderstel dat Stantem er ondertussen al zo'n 100 heeft :unsure:

Zoals @Lint zei, die Crowdfunder badge was nog wel tof, maar dit hoeft zeker niet. Je kan ook de perks geven zonder daar een extra badge voor moet komen. Ook naar het aantrekken van nieuwe leden lijken die badges mij niet zo opportuun. Stel dat je hier voor het eerst komt en plots ziet dat vrijwel iedereen betaald heeft voor het forum. Dat kan toch echt wel als een soort van barrière dienen waardoor nieuwe leden minder snel geneigd zullen zijn om te posten. Stel u voor dat je als nieuw lid plots moet beginnen discussiëren met een hoop betalende gebruikers, meh, hoeft niet voor mij.

Als je persé wilt, hou dan het premium member gedoe maar doe de badges weg.
Ik heb er ook maar 4 hoor :(
 
Met al die badges begint het er wel flink uit te zien als een scouts-vestje. Ook kunnen we nu bij de crowdfunders het plebs onderscheiden van de elite. :unsure:
 
* Crowdfunder
* Staff Member

Dat zijn de enige twee badges die er moeten zijn. Al de rest maakt het te druk. Ik heb dit idee zeker niet gestolen van een coole vrouwelijke mod!
 
Zo, we zijn hard aan het werk met de feedback die er al gekomen is op het systeem. En er zijn al een paar dingen (groot en klein) aangepast. En het bleek nog een gigantischer karwei dan gedacht om het praktisch in orde te krijgen, maar da's iets anders.

We hebben nog een paar werkpuntjes te gaan. We kunnen niet beloven dat ze allemaal meteen uitgeklaard zullen worden, maar we zijn al druk in de weer.
- We kijken of we inter-tier upgrades niet kunnen implementeren.
- De kleuren van de tags worden sowieso nog herbekeken om beter te passen in het schema.
- De Premium Lounge is nog in aanbouw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan