Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sam Welsford heeft al 3 WT sprints gewonnen dus nee.Merlier is dé man van de eerste koersen!!
Volgens mij bedoelt hij dat Merlier over de afgelopen jaren in het begin van het seizoen vrij snel al zijn ritjes binnen heeft.Sam Welsford heeft al 3 WT sprints gewonnen dus nee.
Merlier wint altijd en overal wel zijn ritjes dus dat heeft in se weinig met de eerste koersen te maken.Volgens mij bedoelt hij dat Merlier over de afgelopen jaren in het begin van het seizoen vrij snel al zijn ritjes binnen heeft.
Als yates de deur niet dichtdoet komt lecerf er over denk ik.
Ja, Yates deed dat goed. Vond het heel slim van Lecerf om het zo te proberen maar net iets te laat. Leuke talentjes toch.Yates zat daar al natuurlijk die blijft gewoon op zijn lijn echt ruimte was er niet langs die kant. Wind kwam van de andere kant dus normaal dat Yates daar geen ruimte laat aan iemand om uit de wind langs te komen.
En de aanzet van Lecerf was wel goed maar toen Yates ook aanzette kwam Lecerf niet meer dichter dus ik denk niet dat hij er nog had langs gekund zelfs al had hij ruimte.
Nu 2e na Yates is gewoon goed natuurlijk dit was echt wel van moeten voor de ploeg Aula in de ronde van Aula (Spelling zal wel niet kloppen)
En ik zeg dat Merlier momenteel dé man is van de eerste koersen.. dus jaSam Welsford heeft al 3 WT sprints gewonnen dus nee.
Merlier heeft 2 2.1 sprints gewonnen, Welsford heeft 3 WT sprints gewoon dus objectief: weldegelijk nee.En ik zeg dat Merlier momenteel dé man is van de eerste koersen.. dus ja
Omdat hij 2 sprints gewonnen heeft tegen Janneke en Mieke?En ik zeg dat Merlier momenteel dé man is van de eerste koersen.. dus ja
Dacht dat Lecerf een fransoos was , maar nee hup nog een Belg erbij. Gaat toch echt sneller en sneller met die nieuwe talenten die komen.Yates doet wat hij moet doen.
Mooie binnenkomer van Lecerf. Gaan veel plezier beleven aan die neo's.
Lecerf klimt al geweldig goed .. rustig laten groeien en daar gaan we nog veel plezier aan belevenDacht dat Lecerf een fransoos was , maar nee hup nog een Belg erbij. Gaat toch echt sneller en sneller met die nieuwe talenten die komen.
Ook tegen Janneke en Mieke.. dus voor discussie vatbaar maar kom het seizoen is nog lang. Je zou beter wat voor onze Belgische renners supporterenMerlier heeft 2 2.1 sprints gewonnen, Welsford heeft 3 WT sprints gewoon dus objectief: weldegelijk nee.
De man? Hij staat niet eens in de top 50 van 2024 op PCS. Hij heeft idd 2 sprints gewonnen wat knap is maar is verre van de man van de eerste koersen. Neem nu eens Narvaez: 2 zeges, 4x top 5 in 10 wedstrijden. Daarbovenop nog 2de in TDU en 3de plaats in puntenklassement. Merlier deed het idd goed in de Alula Tour maar dat is maar 1 wedstrijd. Er zijn er dus anderen die het 1 wedstrijd al beter deden (Welsford bvb) en nog anderen die al in meerdere wedstrijden beter hebben gedaan zoals bvb McNulty die Valencia won en bij de beste renners in Mallorca was.En ik zeg dat Merlier momenteel dé man is van de eerste koersen.. dus ja
Een goeie supporter is in de eerste plaats een eerlijke supporter.Ook tegen Janneke en Mieke.. dus voor discussie vatbaar maar kom het seizoen is nog lang. Je zou beter wat voor onze Belgische renners supporteren