Start Wielerseizoen 2024

Landa en Cattaneo nog niet echt in vorm blijkbaar er zonder pardon er al uit. Enkel Knox nog voor Evenepoel en het is toch nog 2 rondes (30km per stuk)

Welke oen zit daar in de regie en denkt 'nog af te leggen afstand tonen? Gaan we niet doen he'

Tijdsverschillen gaan we ook niet zien blijkbaar. Zo blijft het wel spannend.

Landa zit nu toch weer in de achtervolgende groep samen met Knox in het wiel van de EF die de achtervolging leiden.

1'48 op de 2e. En dat in zijn eerste koers van het seizoen.

Wat gaat dat geven in de Tour straks? Ze gaan niet eens op de foto staan!

Mooie overwinning maar ik had de indruk dat behalve eerst Hirshi en daarna Del Toro van UAE iedereen direct voor de 2e plaats reed. Ze reageerden zelfs niet bij de demarage van Remco.

Mooie overwinning maar ik had de indruk dat behalve eerst Hirshi en daarna Del Toro van UAE iedereen direct voor de 2e plaats reed. Ze reageerden zelfs niet bij de demarage van Remco.

Kunnen dat gewoon niet. Als Evenepoel in zijn dagje is op zo'n parcours ga je echt al met een Pogacar moeten afkomen om hem iets te maken. Hij doet dit ook gewoon in LBL.

Ik vind het wel grappig dat Evenepoel tot vlak voor de meet in tijdsritshouding blijft doorgeven. Hij is duidelijk gretig aan 't seizoen begonnen.

Kopecky trouwens ook erg knap...

Kunnen dat gewoon niet. Als Evenepoel in zijn dagje is op zo'n parcours ga je echt al met een Pogacar moeten afkomen om hem iets te maken. Hij doet dit ook gewoon in LBL.
Zeg die stelling is omgekeerd. :P
Het is geen geheim dat Remco in het eendagswerk sterk is. Toch zeker op dit moment in het seizoen.

Terug
Bovenaan