Slechte review geplaatst, nu gedagvaard

De vraag is wat zo’n polis kost. Voor dat geld kan je misschien beter proberen overeen te komen over die afpaling.
Viel goed mee hoor. Die extra module kost mij 25 euro per jaar. Denk dat een advocaat daar zijn balpen niet voor opheft :)
 
Ik heb net een mail gekregen van een avocaat met de vraag mijn review te verwijderen.
Er staat een hele hoop leugen in waarbij de aannemer zijn eigen werk voornamelijk verheerlijk en mij beschuldigd van nalatigheid.

Ik vrees dat er niets anders op zal zitten dan de review te verwijderen. Wel erg dat iemand die zo slecht werk levert dergelijke stappen kan ondernemen waardoor alle slechte zaken gewoon verdwijnen...
 
Ik heb net een mail gekregen van een avocaat met de vraag mijn review te verwijderen.
Er staat een hele hoop leugen in waarbij de aannemer zijn eigen werk voornamelijk verheerlijk en mij beschuldigd van nalatigheid.

Ik vrees dat er niets anders op zal zitten dan de review te verwijderen. Wel erg dat iemand die zo slecht werk levert dergelijke stappen kan ondernemen waardoor alle slechte zaken gewoon verdwijnen...
En waarom zou je het nu wel verwijderen als je een eerlijke review hebt geschreven?
 
Niet doen, nooit reageren op dreigementen. Het internet staat vol met negatieve reviews. Zo kan de rechtbank de komende eeuwen bezig blijven. Je moet zelfs geen advocaat betalen om jou voor zoiets te verdedigen. Of wat is de bedoeling van die aannemer? Dat hij enkel positieve reviews aanvaard? 😄
 
En waarom zou je het nu wel verwijderen als je een eerlijke review hebt geschreven?
Omdat er nu een advocaat mee gemoeid is die met verdere stappen dreigt. Ik heb geen zin (of de financiële reserve) om een rechtzaak aan te gaan.

Ik weet ook niet of mijn rechtsbijstand mij hierbij zou helpen, gezien zij mij ook al aanrade om de review te verwijderen om verdere problemen te vermijden. Het is namelijk niet via de "normale" weg gegaan (aangetekend schrijven enzo)
 
Niet doen, nooit reageren op dreigementen. Het internet staat vol met negatieve reviews. Zo kan de rechtbank de komende eeuwen bezig blijven. Je moet zelfs geen advocaat betalen om jou voor zoiets te verdedigen. Of wat is de bedoeling van die aannemer? Dat hij enkel positieve reviews aanvaard? 😄
Welja, daar lijkt het inderdaad op. Het probleem is dat ik echt niet weet waartoe dit kan leiden. Ik ga zowiezo mijn rechtsbijstand contacteren, maar zoals eerder aangehaald, vrees ik dat zij ook gaan zeggen alles mooi te verwijderen
 
Omdat er nu een advocaat mee gemoeid is die met verdere stappen dreigt. Ik heb geen zin (of de financiële reserve) om een rechtzaak aan te gaan.
Een advocaat doet gewoon wat zijn cliënt vraagt, ongeacht of die laatste het recht aan zijn kant heeft. Als het menens is, dan komt het dreigement niet (enkel) per mail.
 
Omdat er nu een advocaat mee gemoeid is die met verdere stappen dreigt. Ik heb geen zin (of de financiële reserve) om een rechtzaak aan te gaan.

Ik weet ook niet of mijn rechtsbijstand mij hierbij zou helpen, gezien zij mij ook al aanrade om de review te verwijderen om verdere problemen te vermijden. Het is namelijk niet via de "normale" weg gegaan (aangetekend schrijven enzo)
Het is niet omdat een advocaat een emailtje stuurt, dat je meteen een rechtzaak aan je been hebt. Het zou jammer zijn mochten er nergens negatieve reviews geschreven worden...
 
Ik zie ook niet waarom je die review zou moeten verwijderen. Op die manier zouden er nooit nog negatieve reviews geplaatst mogen worden?

Waar heb je die review gepost? Staat dat gewoon op Google reviews? Die advocaat kan dan toch ook Google contacteren om de review te laten verwijderen als hij echt van mening is dat het onterecht is.

Advocaten doen waarvoor hun cliënt hun betaalt en kiezen eerst de makkelijke weg. Zolang het allemaal per mail gebeurt zou ik er geen aandacht aan geven en zelfs niet op reageren. Pas als het aangetekend gebeurt zou ik iets antwoorden. En dan nog iets à la "ik heb Google aangeschreven om de google te verwijderen, het is aan Google om de review te verwijderen. Voor hetzelfde geld is de advocaat een vriend/vriendin van de aannemer en heeft hij gewoon een mailtje gestuurd om je bang te maken.
 
Ik zal zelfs meer zeggen: je mag de review niet verwijderen. Want dan bewijs je dat je het niet meende en het enkel wou doen om hem te schaden.

(ik spreek uit ervaring)
 
Ik vind het ook HEEL bizar dat een advocaat het via mail zou doen, zeker laten nalezen door de verzekeringen, voor hetzelfde geld geeft er zich iemand frauduleus uit voor een advocaat!
Hij heeft gewerkt bij jou thuis he, ze hebben jouw adres om het aangetekend (en dus zeker van ontvangst!) te versturen.

K zie het al gebeuren voor de rechtbank: "jamaar meneer de rechter, ik heb een mail gestuurd en die zal zeker NIET in de spam belandt zijn!" 🤮

Echt, dit stinkt ZO hard! 😖
 
Ik vind het ook HEEL bizar dat een advocaat het via mail zou doen, zeker laten nalezen door de verzekeringen, voor hetzelfde geld geeft er zich iemand frauduleus uit voor een advocaat!
Hij heeft gewerkt bij jou thuis he, ze hebben jouw adres om het aangetekend (en dus zeker van ontvangst!) te versturen.

K zie het al gebeuren voor de rechtbank: "jamaar meneer de rechter, ik heb een mail gestuurd en die zal zeker NIET in de spam belandt zijn!" 🤮

Echt, dit stinkt ZO hard! 😖
Waarschijnlijk een aannemer die iets verkeerd gedaan heeft bij de afvoerbuizen. :unsure:
 
Voor hetzelfde geld is het gewoon de aannemer zelf die hem uitgeeft voor 1 of andere advocaat met een fake mailadres.

Zeker laten staan!
 
Een advocaat stuurt zoiets nooit per mail, altijd per post en meestal aangetekend omdat ze dan bewijs hebben dat het effectief is afgeleverd.

Een mail kan in de spam terechtkomen zonder te lezen.

Wat staat er achter het @-teken? Toch niet hotmail/google/gmail/...?
 
Nee, het is een echte advocaat. Ik heb zijn naam gegoogled en alles lijkt wel te kloppen. Hij ziet er ook uit als een advocaat :laugh:.
Een advocaat stuurt zoiets nooit per mail, altijd per post en meestal aangetekend omdat ze dan bewijs hebben dat het effectief is afgeleverd.

Een mail kan in de spam terechtkomen zonder te lezen.

Wat staat er achter het @-teken? Toch niet hotmail/google/gmail/...?
Nee, @interius dus het komt van het advocatenkantoor. Het is ook dezelfde advocaat die de rechtzaak doet van de dame met haar badkamer.
 
Mocht je het verwijderen: stuur een mail dat je dit enkel verwijdert op hun vraag en om miserie te vermijden, niet dat de erin vermelde zaken volgens jou onjuist zijn.

Triest ventje wel...
 
Voor hetzelfde geld is het gewoon de aannemer zelf die hem uitgeeft voor 1 of andere advocaat met een fake mailadres.

Zeker laten staan!
Mijn buurman heeft dat effectief gedaan.
Kreeg ineens telefoon van een bizar nummer uit Luik om mij wat af te dreigen.
online opgezocht, kwam op site uit van een “advocate” die nog maar kort online was

laten nakijken door mij advocate bij de balie, bleek iemand zonder diploma of registratie te zijn die illegaal het ambt uitoefende en regelmatig van bedrijfsnaam en adres wisselde. Site stil gelegd en de balie heeft die gedagvaard.

tis niet omdat ze zich presenteren als advocaat dat ze het echt zijn, blijkbaar zijn valse advocaten tegenwoordig een echt probleem.
 
Terug
Bovenaan