Slechte review geplaatst, nu gedagvaard

6 jaar was ik klant, een 5 jaar contract gevolgd door een jaarcontract

ik heb het contract gevraagd met MIJN handtekening op, ze zijn nog aan het zoeken
Heb je dat laatste jaarcontract getekend? Zowiezo als ze géén contract kunnen voorleggen met uw handtekening op, dan wordt dit aanzien als een stilzwijgende verlenging. Volgens mij is de maximale opzegtermijn dan 2 maand?

Toch als ik onderstaande link goed begrepen heb:
 
geen idee hoe groot het bedrijf, maar een redelijk groot bedrijf heeft daar geen maanden miserie mee hoor. Die hebben een contract met een advocatenkantoor waar ze sowieso voor betalen. Als ik u was zou ik eerder eens informeren bij test aankoop of dergelijke om te zien of gij geen contractbreuk pleegt.
 
geen idee hoe groot het bedrijf, maar een redelijk groot bedrijf heeft daar geen maanden miserie mee hoor. Die hebben een contract met een advocatenkantoor waar ze sowieso voor betalen. Als ik u was zou ik eerder eens informeren bij test aankoop of dergelijke om te zien of gij geen contractbreuk pleegt.
Als ik van de ceo dreigementen ontvang, dan is het toch al teken dat ik een gevoelige snaar geraakt heb

nogmaals, 6 jaar klant (vergelijk het met Proximus) en nu wil overstappen naar Telenet

(vergelijkbaar)

vanaf volgende week sluiten ze alles af

nu moet jij mij eens uitleggen waarom ik dan nog moet betalen tot eind dit jaar? 🤣
 
Als ik van de ceo dreigementen ontvang, dan is het toch al teken dat ik een gevoelige snaar geraakt heb

nogmaals, 6 jaar klant (vergelijk het met Proximus) en nu wil overstappen naar Telenet

(vergelijkbaar)

vanaf volgende week sluiten ze alles af

nu moet jij mij eens uitleggen waarom ik dan nog moet betalen tot eind dit jaar? 🤣
ik moet u niets uitleggen. Ik probeer u gewoon te waarschuwen opdat ge uzelf niet zou kloten, aangezien ge precies zelf niet weet over wat soort van contract het ging. Maar goed, als ge er mee begint te lachen.
 
als ik het hier zo lees, mag niemand een negatieve beoordeling plaatsen op het internet

de realiteit is echter anders
Ach ja, we zien wel 😉
 
Op basis van de informatie die ik momenteel van jou heb, zou ik zeggen dat de opzeg dan 2 maanden is, maar ik heb géén idee van uw type contract of over welke dienst het gaat.

- een ex klant die hun overal zwart zal maken
Bovenstaande zou ik vanaf nu toch gewoon niet meer doen. Als het voor de rechtbank komt, zal dit negatief zijn voor jou. Ik zou proberen diplomatisch te blijven.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zeg, offline, in het échte leven, kan niemand mij verbieden. Dat is iets wat die bedrijven niet snappen. Liever geld dan slechte reclame 👍
 
Dus niemand mag op café iets slecht zeggen over een bedrijf? Allé, nogal een geluk dat ik in de échte wereld leef. Als jij denkt dat de politie boetes op café uitdeelt, doe dan maar verder.

café mag je vervangen door voetbalclub of restaurant of terras

veel moraalridders weer online 😏
 
Op basis van de informatie die ik momenteel van jou heb, zou ik zeggen dat de opzeg dan 2 maanden is, maar ik heb géén idee van uw type contract of over welke dienst het gaat.


Bovenstaande zou ik vanaf nu toch gewoon niet meer doen. Als het voor de rechtbank komt, zal dit negatief zijn voor jou. Ik zou proberen diplomatisch te blijven.

Kans is groot van uit de enkele elementen dat het om een B2B contract gaat bij één van de "onderaannemers" van Proximus of Telenet en daar heb je dus geen klantvriendelijke opzegtermijnen.

Zo'n bedrijven gaan niet echt geven om "klantentevredenheid".
 
Kans is groot van uit de enkele elementen dat het om een B2B contract gaat bij één van de "onderaannemers" van Proximus of Telenet en daar heb je dus geen klantvriendelijke opzegtermijnen.

Zo'n bedrijven gaan niet echt geven om "klantentevredenheid".
Zelfs bij een B2B kan de onderaannemer géén 'onredelijke opzegtermijn' (meer) eisen (sinds 2019 en zijn nieuw jaarcontract valt dus onder deze nieuwe wetgeving hé!). Een jaar is volgens mij ook echt 'onredelijk'.
Dit gaat 95% zeker naar de rechter. De onderaanneming zal dan het maximale er willen uithalen. De klant Poepie wil het minimale.

Ik gok dat het ergens in het midden zal liggen. Met 1 maand gaat Poepie het niet redden. Met die 1 jaar gaat een rechter hoogstwaarschijnlijk ook niet in mee gaan ..

Nu goed, Poepie geef ons maar ne update eens de uitspraak definitief is. Ik ben daar echt benieuwd naar. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt, volgende week wordt de dienst stopgezet en vanaf dan moet ik niets meer betalen. Wat een negatieve review niet kan doen. Ik ga hem dan wel verwijderen.
 
De deadline is verlopen voor het verwijderen van mijn review en nog geen aangetekende brief ontvangen.

Maar mijn rechtsbijstand heeft me wel al laten weten dat ik beter ben de review te verwijderen omdat ik "niet de normale gang van zaken" heb gevolgd: maw, ik heb geen (dure) advocaat genomen voor het in gebreke te stellen van de aannemer. Waardoor de aannemer feitelijk wel een poot heeft om op te staan.

Ik weet het allemaal niet meer. Ik blijf staan achter mijn review en het standpunt dat andere mensen gewaarschuwd moeten worden voor zijn wanpraktijken. Maar als dit op een rechtzaak uitdraait, zal dit veel meer kosten dan wat de tuin gekost heeft, en dat is het mij niet waart.
 
Heb je dat op mail? Ik zou die mail bewaren en dus bij elk klein akkefietje in de toekomst je rechtsbijstand aanspreken.
Als dat blijkbaar de juiste gang van zaken is volgens hen.
Die rechtsbijstand ga je in no time terugverdienen.
 
Heeft u rechtsbijstand u dat serieus geadviseerd? :crazy:
Helaas wel ja. En ze hebben mij ook gewaarschuwd om het te verwijderen, dus als er toch een rechtzaak van zou komen, heb ik helaas geen rechtsbijstand.

Heb je dat op mail? Ik zou die mail bewaren en dus bij elk klein akkefietje in de toekomst je rechtsbijstand aanspreken.
Als dat blijkbaar de juiste gang van zaken is volgens hen.
Die rechtsbijstand ga je in no time terugverdienen.
Nope, via telefoon helaas
 
Terug
Bovenaan