Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft de 3de beste in het ronderwerk allround. Maar de kloof met Vine en Pogo is toch wel aanzienlijk bergop.
Blijft de 3de beste in het ronderwerk allround. Maar de kloof met Vine en Pogo is toch wel aanzienlijk bergop.
Ik denk dat hij vingegaard bedoeltDit is niet de beste Evenepoel die we deze week aan het werk zien natuurlijk. Kan een pak beter bergop. Zeker Vine is toch dit jaar niet zo uitzonderlijk bergop en bij zijn 2 Vuelta rit winsten vorig jaar was dat toch vooral omdat hij voorsprong mocht pakken, deed toen niet mee voor het klassement.
Met Vine bedoel ik Vinegaard..Dit is niet de beste Evenepoel die we deze week aan het werk zien natuurlijk. Kan een pak beter bergop. Zeker Vine is toch dit jaar niet zo uitzonderlijk bergop en bij zijn 2 Vuelta rit winsten vorig jaar was dat toch vooral omdat hij voorsprong mocht pakken, deed toen niet mee voor het klassement.
.Met Vine bedoel ik Vinegaard...
Idd was foutief geschreven van mij. I stand correct.En dan wordt er met mij gelachen omdat ik de namen niet altijd juist schrijf. Na de n komt ook nog een g er zit dus geen Vine in zijn naam. Vine is
Jay Vine
Jay Vine (born 1995-11-16 in Townsville) is a professional road racing cyclist from Australia, currently riding for UAE Team Emirates - XRG. His best results are 2 wins in GC Tour Down Under and 4 stage wins in Vuelta a España.www.procyclingstats.com
Page not found
www.procyclingstats.com
Kers op de taart is de vierde plek voor Cian, wat een weelde.
8e plaats van Moniquet mag toch ook vernoemd worden. Ook al moet die qua talent natuurlijk veel onderdoen voor die andere 2, het is eigenlijk de meest verrassende uitslag van ze allemaal.
Vine blijkbaar een DNF vandaag, ziek?
Heeft ooit eens 1 keer van zich laten horen in Catalonië als ik het goed voorheb.
Ha en blijkbaar 4e op de Etna in de Giro toen JuanPe roos pakte en Kämna won. Ferm.
Die eerste rit die Vine won was uit de groep der favorieten en het is niet dat hij daar minúten kreeg. Een ontketende Remco deed er op de resterende klim uiteindelijk maar goed 20-25" af tegen een renner die toch al wat langer vooruit reed. Hij had die rit niet gewonnen zonder voorsprong maar Vine was die dag wel bij de 3 besten bergop.Dit is niet de beste Evenepoel die we deze week aan het werk zien natuurlijk. Kan een pak beter bergop. Zeker Vine is toch dit jaar niet zo uitzonderlijk bergop en bij zijn 2 Vuelta rit winsten vorig jaar was dat toch vooral omdat hij voorsprong mocht pakken, deed toen niet mee voor het klassement.
Die eerste rit die Vine won was uit de groep der favorieten en het is niet dat hij daar minúten kreeg. Een ontketende Remco deed er op de resterende klim uiteindelijk maar goed 20-25" af tegen een renner die toch al wat langer vooruit reed. Hij had die rit niet gewonnen zonder voorsprong maar Vine was die dag wel bij de 3 besten bergop.
Ziet er op dit moment nog altijd naar uit dat de Albullapass morgen gewoon open is. Dan gaan er toch nog serieuze verschillen komen.
Is dat dan zo'n monster? Is lang met 17.4km maar niet zo steil toch met 6.8% in het wiel zitten heeft toch nog altijd een voordeel dan. Die 2 voorgaande passen liggen ook een eind voor die slotklim dus ik verwacht toch dat iedereen wat gaat wachten tot die slotklim.
Wordt zaak voor Remco om morgen gewoon op zijn wattage te rijden.
Niet forceren met zelf proberen aan te vallen of al te zotte tempowisselingen te volgen,
gewoon rijden wat ie als basistempo lang aankan en dan gaan er wel veel aanvallende vlerken terugwaaien![]()