Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die toch verwachtte dat hij hier potten ging breken? Die kerel komt terug van covid & een gigantisch grote teleurstelling in de giro? Give the guy some credits... Laten we blij zijn dat we zo'n talenten rondrijden hebbenHet is wel duidelijk dat God niet in absolute topvorm is.
De teneur dat hij hier iedereen even ging oprollen is toch wel al veranderd. Kans dat hij met eindwinst naar huis gaat is wel nog altijd groot.
Niemand die toch verwachtte dat hij hier potten ging breken? Die kerel komt terug van covid & een gigantisch grote teleurstelling in de giro? Give the guy some credits... Laten we blij zijn dat we zo'n talenten rondrijden hebben

Ja ik bedoel dat hij niet teleurstelde in de giro maar dat hij moest afstappen is toch een serieuze mentale slagDesondanks toch twee ritten gewonnen maar ik begrijp wat je wil zeggen hoor![]()
Momenteel wel ja omdat hij "maar" wattages van 380-390 kan trappen. In topvorm trapt hij bergop ruim boven de 400 en dat is nodig om mannen als Vingegaard en Pogacar te volgen bergop. Zit maar op 90 procent momenteel.Blijft de 3de beste in het ronderwerk allround. Maar de kloof met Vine en Pogo is toch wel aanzienlijk bergop.
Ze gaan vlug kom pas thuis en zitten al een eind op de slotklim.

Die vrouwelijke commentator op GCN snapt er toch ook niets van. Ayuso zou volgens haar geen 1 week op niveau kunnen rijden. Ervoor ook al regelmatig gewoon compleet onzin die ze uitkraamt
nee ze krabbelde terug toen de andere commentator de Vuelta ter sprake bracht en dan probeerde ze wat damage control te doen ;-)Ik denk dat ze dacht dat hij NOG geen week zou kunnen omdat die sinds de Vuelta toch lang op de sukkel is geweest. Romandie TT gewonnen maar er dan wel doorgezakt en gisteren ook een mindere dag dus daarom dat ze dacht dat zo een ganse week misschien nog wat te vroeg kwam.
Evenepoel gaat gewoon binnen de 30 seconden staan en dan wint die dat ding gewoon.