Ronde van Zwitserland 11/06 - 18/06

Voor eigen volk doet altijd wel iets natuurlijk.
Tegen deze Kung was weinig te beginnen. Tevens de snelste TT in een ronde van het jaar.
 
Ik las in het Nieuwsblad dat het tussen VA en Kung 7-5 stond en tussen Evenepoel en Kung 8-7. Dat Kung hen hier dus klopt is niet de eerste keer.

Screenshot-2023-06-11-at-18-37-20-Cancellara-blikt-vooruit-op-tijdritduel-tussen-Evenepoel-en-Van-Ae.png
 
Ik begrijp niet goed waarom Remco van het WK zijn hoofddoel maakt, hij rijdt er nooit in :unsure:

33e raceday in 2023, 14 dagen in de regenboogtrui als ik goed geteld heb (waarvan al 7 in San Juan).
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet goed waarom Remco van het WK zijn hoofddoel maakt, hij rijdt er nooit in :unsure:

33e raceday in 2023, 14 dagen in de regenboogtrui als ik goed geteld heb (waarvan al 7 in San Juan).
bij een goeie Zwitserland zou ik toch nog de tour overwegen , zeker aangezien Pogacar niet topfit start. Je kan toch niet blijven wachten op de ideale omstandigheden ?
 
Van Aert van veel te ver.

Al de Eritreeers hem ff covid aan het geven net voor de Tour.

Het heeft wel iets, maar dat zo iets kan vlak na de finish :laugh:
 
Al de Eritreeers hem ff covid aan het geven net voor de Tour.

Zijn er overal lokale Eritreeers of is dat een supporters club die hem gewoon overal volgt?

En zover dus voor Covid Protocol. Alhoewel dat misschien enkel voor de Tour geld. Die zeiden al dat ze het weer zouden hanteren ik neem aan dat de RVZ het minder nauw neemt.
 
Zijn er overal lokale Eritreeers of is dat een supporters club die hem gewoon overal volgt?

En zover dus voor Covid Protocol. Alhoewel dat misschien enkel voor de Tour geld. Die zeiden al dat ze het weer zouden hanteren ik neem aan dat de RVZ het minder nauw neemt.

Die mannen zijn gewoon over de balustrade geklommen hé... Ge kunt dat onmogelijk allemaal tegenhouden in elke ronde. Die supporters moeten gewoon beter weten.
 
Zijn er overal lokale Eritreeers of is dat een supporters club die hem gewoon overal volgt?

En zover dus voor Covid Protocol. Alhoewel dat misschien enkel voor de Tour geld. Die zeiden al dat ze het weer zouden hanteren ik neem aan dat de RVZ het minder nauw neemt.
Nog een grote gemeenschap over heel Europa , well not done ivm corona , dat moeten ze nog leren .
 
Terug
Bovenaan