Ronde van Zwitserland 11/06 - 18/06

Toch koers blijkbaar. Klein groepje die wel zin heeft in een ritwinst. VA en Evenepoel beiden mee, ook wat Ineosen.
 
Je hebt wereldkampioenen maar dit is een hele grote wereldkampioen.. Hopelijk beseffen sommige non-believers dit na vandaag eindelijk een beetje meer...
 
zege van de wereldkammpioen, mooi eerbetoon voor Gino!
Remko ook duidelijk niet meer bezig met de eindzege na deze tragedie, siert hem wel! Denk dat veel mensen verkeerd beeld van hem hebben
Gino was een (goeie) vriend van Remco hé. Niemand die er erg in had of verrast was, dat Remco aanviel en met de zege ging lopen.
Ik denk dat de meesten dit scenario vandaag op voorhand al wel voorspeld hadden.
(Ik had Remco alvast aangevinkt als winnaar vandaag)

Neen dit gaat (al even) niet meer om de eindzege maar om een eerbetoon aan een renner die we nog veel gaan missen.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk beseffen sommige non-believers dit na vandaag eindelijk een beetje meer...
Ik heb zonet de laatste posts van de non believers op HLN gelezen. Sommige hun kritiek is even hard of zelfs nog harder dan ooit.
Je moet ze maar eens lezen, sommige posts zijn echt 'triestig'. :support:

Het antwoord op uw retorische vraag is dus 'Eerder het omgekeerde is waar'.

Non believers blijven non believers hoor. Amen. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zonet de laatste posts van de non believers op HLN gelezen. Sommige hun kritiek is even hard of zelfs nog harder dan ooit.
Je moet ze maar eens lezen, sommige posts zijn echt 'triestig'. :support:

Non believers blijven non believers hoor. Amen. :tongue:
Waarom zou je HLN willen lezen? Laat staan de comments.

Ik begrijp de term non-believers overigens niet. Het gaat niet om geloven of niet geloven in zijn kwaliteiten, het gaat vaak gewoon over fan zijn of niet. Bij sommigen kan dat met een bepaalde nuance in de grijze zone, voor anderen is het volledig zwart of volledig wit...
 
Waarom zou je HLN willen lezen? Laat staan de comments.
Af en toe roddelen of roddels lezen is wel eens plezant, dus af en toe het laagste van het laagste lezen is dat ook.

Ja ok ze krijgen dan gratis mijn clickbait er bij. Maar het is nu niet dat als ik dat niet doe, dat die roddelkrant morgen bankroet gaat se. Die 2 cent gaat het hem niet doen.

Betalen voor hun abonnement, doe ik nooit of te nimmer. Al vraag ik mij soms wel af: Hebben ze echt veel abonnees?

Waarom zou je HLN willen lezen? Laat staan de comments.

Ik begrijp de term non-believers overigens niet. Het gaat niet om geloven of niet geloven in zijn kwaliteiten, het gaat vaak gewoon over fan zijn of niet. Bij sommigen kan dat met een bepaalde nuance in de grijze zone, voor anderen is het volledig zwart of volledig wit...
Geloof het of niet, maar ik hoor toch veel mensen in mijn omgeving, regelmatig zeggen bij elke mindere dag van hem: Zie je wel! Hij kan het niet! Het is eigenlijk toch maar ne middelmatig kermiscoureurke! :rofl:


Je kent dat wel, iemand die langs de volledige zwart kant staat, die praat gewoon zo over hem. Dat ze echt geloven dat hij echt niks kan, is dan natuurlijk gewoon dikke vette onzin.
 
Laatst bewerkt:
VA 7" trager dan Asgreen aan T1. Deze week nog niet de beste VA gezien, pakt het precies slimmer aan niet te vroeg in vorm zijn WK is nog best veraf.
 
Intelligente VA, even inhouden in de afdaling en zo geen onnodig tijd verspillen in the hot seat en de podiumceremonie.
 
Toch benieuwd wat Remco uit zijn benen kan schudden. Voor hetzelfde geld zakt Skjelmose een beetje door het ijs en wordt het toch nog spannend!
 
Evenepoel nipt 1e aan T1 benieuwd of hij het kan volhouden dit keer.

Ayuso verliest maar 5" aan T1 die doet dus een ferme gooi voor het klassement.

Gall krijgt al 55" aan zijn broek die speelt dus niet mee.

Skjellmose 25" aan de broek.

Ayuso dus voor eindwinst. Als Evenepoel het niet volhoudt in dat 2e deel met dat klimmetje kan Ayuso wel eens alles pakken.
 
Laatst bewerkt:
Evenepoel nipt 1e aan T1 benieuwd of hij het kan volhouden dit keer.

Ayuso verliest maar 5" aan T1 die doet dus een ferme gooi voor het klassement.
Niet vergeten dat Ayuso 3des werd in in de Vuelta die Remco won. :tongue:

Het gaat erom spannen maar ik gun het Ayuso ook wel. De jonge garde is aan de macht.
Remco gaat de OUDSTE wielrenner straks worden op het podium en hij is er ook nog maar 23. :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan