Ronde van Zwitserland 11/06 - 18/06

Niet vergeten dat Ayuso 3des werd in in de Vuelta die Remco won. :tongue:
Het gaat erom spannen maar ik gun het Ayuso ook wel. De jonge garde is aan de macht.

Tuurlijk was ik zeker niet vergeten maar Ayuso wel een moeilijk seizoen tot nu toe.

Is die klim zo steil of gaat Evenepoel niet zo hard?


EDIT: klim was best steil precies want pakt 15" op Bissegger. (had er 3" aan T1)
 
bam Ayuso, Evenepoel dus toch wat teruggezakt heeft nog niet de vorm om het tot het einde door te trekken. Ayuso gaat dus alles pakken.
 
bam Ayuso, Evenepoel dus toch wat teruggezakt heeft nog niet de vorm om het tot het einde door te trekken. Ayuso gaat dus alles pakken.
Hoezo alles? Remco 2 ritzeges. Ayuso 2 ritzeges. Maar ook wel de eindwinst dat is waar :D
Remco wordt 2des of Skjelmose moet zijn 2de adem vinden.

Ik ben het ook niet mee eens dat Remco teruggezakt is of niet de vorm heeft, hij is de laatste dagen echt wel weer goed, Ayuso is gewoon super.
 
Hoezo alles? Remco 2 ritzeges. Ayuso 2 ritzeges. Maar ook wel de eindwinst dat is waar :D
Remco wordt 2des of Skjelmose moet zijn 2de adem vinden.

Ik ben het ook niet mee eens dat Remco teruggezakt is of niet de vorm heeft, hij is de laatste dagen echt wel weer goed, Ayuso is gewoon super.

Evenepoel heeft toch nog maar 1x gewonnen deze week? Zou zijn 3e 2e plek worden vandaag.

Laatste dagen? Rit 6 was geneutraliseerd, rit 7 deed de rest niet mee, laatste rit is dus rit 5 en daar kreeg hij toch een pak tijd aan de broek.
 
wtf Skjelmose komt plots terug, razendsnel 2e deel (snelste van allemaal)
Leuk zo - niet? 3 jonge twintigers die strijd leveren. :tongue:

Sterk podium toch hoor. Dit was alvast spannender dan de ronde van Italië. Die jonge gasten gingen er tenminste voor.
 
Laatst bewerkt:
Skjelmose pakt nog een extra seconde terug in dat laatste deel amai die is dus rustig begonnen om dan los te gaan. Verliest uiteindelijk maar een 1" op Evenepoel. Rit podium zijn dezelfde 3 als het eindklassement enkel andere volgorde.
 
Wel echt zotte pacing van Skjelmose, als die T1 klopt tenminste :biglaugh:

Gall slechtste tijdrijder ooit? Heeft die zelfs geprobeerd :laugh:
 
Wtf steekt die gall uit, bij de beste 3 bergop deze ronde en nu gene meter vooruit geraken?

Ik snap het ook niet echt, die zijn eerste TT was ook al slecht dus hij zal er niet goed in zijn, maar zo slecht als je toont dat je heel de week bij de sterksten bent? Toch echt raar. Zelden gezien. Zelfs pocketklimmertjes die nooit op de tijdritfiets trainden waren beter in het verleden.
 
Terug
Bovenaan