Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Roglic kan echt niet tijdrijdenSpijtig maar op zich beter nu dan in de Giro..
In de Giro zullen de TTs wel in het voordeel van Remco spelen.
Ja Roglic kan echt niet tijdrijden
Mooi allemaal maar Roglic gaat natuurlijk niet overnemen.
Snap ik niet helemaal kan hier makkelijk een ritje winnen en zijn tijd verder uitbouwen op de tegenstand dat hij morgen enkel Evenepoel in de gaten moet houden. Veel respect voor Roglic maar Pogacar pakt hier gewoon over zonder vragen en daarom zijn mensen meer fan van Pogacar natuurlijk dan voor Roglic.
Heu? Roglic staat 11 seconden voor, die heeft schijt aan een nieuwe ritzege hoor. Als ze ingehaald worden eindigt Remco nooit top 3 en komt die dus niet dichter. Dit is gewoon de logische strategie om een leiderstrui verdedigen. Niet iedereen hoeft Pogacar te zijn.
EDIT: 10 seconden nu dus. Daarom rijdt die niet mee... Geen garantie dat die Evenepoel klopt in een spurt.
Kom nou geen garantie. Evenepoel is wel wat explosiever geworden maar Roglic wint 9 op 10 keer gewoon de sprint hé. Is niet omdat Evenepoel nu even een boni pakt dat Roglic zich ook in de eindsprint laat vloeren. Ik zeg niet dat Roglic all in moet gaan hé maar als hij een paar keer overpakt rijd Evenepoel zo met hem mee tot de finish.
Doet hij toch altijd wel... vaak wordt dat vergeten omdat hij dan nadien die mannen effe vermorzeld en er een grote show van maakt maar de keren dat zijn potje op deze manier over kookt zijn niet meer op 2 handen te tellen. En voor wat...Tis Remco zijn week niet, gisteren een overbodige duw en nu wat dwaas doen.

Het feit dat hij nog wint na een wissel op 3,5km vind ik nog straffer dan de verkeerde fiets eigenlijk. Het hielp wel dat het een kleine groep was en geen peloton van 175man.Groves op de fiets van iemand anders dit winnen is anders ook wel een knap staaltje. Het kan niet op bij Alpecin.
Het feit dat hij nog wint na een wissel op 3,5km vind ik nog straffer dan de verkeerde fiets eigenlijk. Het hielp wel dat het een kleine groep was en geen peloton van 175man.