Tour Auvergne - Rhône-Alpes

Remco wordt betaald door de sponsors en die worden betaald door de klanten die hun producten en services kopen. Dus ik en jij.

Persoonlijk vind ik dat je geen 67 dagen uit competitie kan blijven à rato van zijn salaris van 27.000Eur per dag. Maar dat is persoonlijk. Maar de cijfers zijn de cijfers.

Gohjah der zijn " atleten" die zoveel verdienen die niet eens binnen het kader een strafschop kunnen trappen.

Het is maar in welk kader je het allemaal ziet. (Zichtbaarheid is naast sportieve prestaties ook belangrijk voor sponsors (bv. Moonen)

Ik wil zelf voor 1000 euro per dag gerust 300 dagen competitie rijden , maar ik vrees ondanks dat ik zo goedkoop ben dat ze niet tevreden zullen zijn bij Red bull. 😉

Remco wordt betaald door de sponsors en die worden betaald door de klanten die hun producten en services kopen. Dus ik en jij.

Persoonlijk vind ik dat je geen 67 dagen uit competitie kan blijven à rato van zijn salaris van 27.000Eur per dag. Maar dat is persoonlijk. Maar de cijfers zijn de cijfers.
Remco wordt betaald door het budget van zijn ploeg en daarvoor hebben ze sponsors met een marketingbudget (ik heb nog geen euro uitgegeven aan zijn sponsors). De ploeg kiest ervoor om hem zoveel te betalen en hem niet meer te laten rijden. En aangezien zij daar dus mee akkoord zijn, is er geen enkele reden waarom een wildvreemde (behalve puur uit jaloezie) daar zo'n onzin moet over uitkramen

Remco wordt betaald door het budget van zijn ploeg en daarvoor hebben ze sponsors met een marketingbudget (ik heb nog geen euro uitgegeven aan zijn sponsors). De ploeg kiest ervoor om hem zoveel te betalen en hem niet meer te laten rijden. En aangezien zij daar dus mee akkoord zijn, is er geen enkele reden waarom een wildvreemde (behalve puur uit jaloezie) daar zo'n onzin moet over uitkramen

Ja maar ik heb een Bora dampkap en QS kliklaminaat dus ik verwacht inspraak in het peloton!

Ja maar hij heeft dit seizoen al 25 dagen in competitie rondgereden.
Waaronder 6 ritoverwinningen, een belangrijke .pro GC overwinningen, 3de in een monument, overwinning in een WT-koers van het hoogste niveau en nogmaals 3de in een monument.
Zijn filmpje op YouTube haalt op 1 dag 109k views.
Staat 3de op de UCI ranking en kan in elke tijdrit in het goud en WK-trui rijden.

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat hij qua return voor zijn sponsors het best puik doet.
Hij is bij de beste absoluut renners van het peloton, dan hoort daar ook een navenant loon bij.

Terug
Bovenaan