Ronde van Catalonie 20/03 - 26/03

hehe ik kom thuis leg de TV aan en zie dat de twee weeral weg zijn dacht eventjes dat ik naar een herhaling van gisteren keek maar nee Roglic neemt zelfs even over :eek:

Wat gaat die Giro leuk worden. Was elke dag iets te beleven deze week in Catalonie.
 
En UAE lol Soler is weg rijd naar een podium. Almeida rijd dan maar even het gat dicht om zelf dat podium te pakken. Daar kan toch ook nog het een en ander beter bij die ploeg hoor.
 
Duidelijk dat hij gewoon de overwinning weggeeft.
Gohja het is wat het is. Hij pakt de ronde natuurljk.
 
Allé mooi verdeeld zo. Evenepoel pakt ook nog het bergklassement en Roglic het puntenklassement. Je zal maar iemand zijn die dacht van ik ga eens wat proberen deze week in Catalonie, pakken die 2 alles mee.
 
Duidelijk dat hij gewoon de overwinning weggeeft.
Gohja het is wat het is. Hij pakt de ronde natuurljk.
Er was inderdaad duidelijk een akkoordje tussen die twee op het einde. Roglic was gewoon de gangmaker van Remco tijdens de sprint. :tongue:

Allé mooi verdeeld zo. Evenepoel pakt ook nog het bergklassement en Roglic het puntenklassement. Je zal maar iemand zijn die dacht van ik ga eens wat proberen deze week in Catalonie, pakken die 2 alles mee.
Beiden zijn elkaar waard. Al die andere renners staan niet eens op de foto. Beiden zijn hier een klasse apart tov de rest.
1 en 2 van de Giro is mits ongelukken of een zware inzinking reeds bekend. De volgorde is nog wel onduidelijk.
 
De (grote) verschillen in de Giro zullen in de TT's gebeuren als je dit ziet. Die eerste zal al direct zeer belangrijk worden wie het voordeel heeft op de andere
 
Het belooft een interessante Giro te worden! Duidelijk twee aan elkaar gewaagde renners, nu viel dat in het voordeel van de Sloveen, hopelijk voor ons andersom in Italië!
 
6" tussen beiden en de rest op meer dan 2' en dat voor een rondje van een week. :eek:
Lastige koers wel natuurlijk. De afrekening in Parijs-Nice was overigens ook bijzonder zwaar. Dit veld was in de breedte wel ietsjes beter gestoffeerd misschien.

Komt hier toch op details aan: te ver in die eerste rit, niet doorgereden tot op de meet woensdag, vrijdag 30m voor de streep ineen gezakt en nog 6" verloren.
 
Altijd mooi zo teammaten die goed overeen komen. Remco die de perfecte leadout deed voor Roglic eerder deze week en vandaag was het omgekeerd :love: Sprintersploegen kunnen er nog iets van leren.
 
Terug
Bovenaan