Wel ja ik zal mijn bord steak peperroomsaus, mijn ice-tea, m'n kom frieten, mijn mandje met brood en bijhorend bordje efkes verplaatsen, no biggie rook maar rustig verder en alvast mijn excuses dat ik terug langs u ben moeten passeren omdat ik de kleine zijn kleurboek nog was vergeten mee te verplaatsen naar een tafeltje verder weg van de rokerslucht.Met dat verschil dat ik geen alternatief heb om naar het werk te fietsen dan via stinkende uitlaatgassen. Daar waar je u op een terras gerust kunt verplaatsen naar waar je geen last hebt van de rook.
Tafeltje verder is van een ander restaurant maar dat kan me geen kloten schelen, ik heb me toch maar lekker van mijn meest tolerante kant laten zien.
). Ze belde de politie terwijl haar vriend agressief naar mij kwam omdat ik haar "aanviel". Ze claimde trouwens dat ik haar verwond had met de peuk (wat niet zo was, bleek uit de camerabewaking van haar kledingzaak achteraf). Die ene keer dat ik een peuk terug in de auto gooide toen iemand ze uit het raam gooide kreeg ik evengoed geen leuke opmerking terug (na eerst complete verbazing dat vuil dat ze uit het raam gooide in haar auto OOK vuiligheid veroorzaakte). (elke keer was ik beleefd en zei ik mooi: "mevrouw, u bent blijkbaar iets verloren" :devil