Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Kak, das niet echt mijn speelstijl, maar zal er me maar aan aanpassen hahaha, trophies easy dan?
ja 'moeilijkste' is de Boss en x keer fase 2 voor... details in ...:biglaugh:
3x Bossfight elke keer/einde fase en als je de Boss hebt komt er 1 stage bij de Boss 1 -1keer downen B2 - 2 en Bos 3- 3 keer en die '6' Flowers oppikken verspreid in Fase 2 voor de deur te openen in het hostpital
 
Laatst bewerkt:
ja 'moeilijkste' is de Boss en x keer fase 2 voor... details in ...:biglaugh:
3x Bossfight elke keer/einde fase en als je de Boss hebt komt er 1 stage bij de Boss 1 -1keer downen B2 - 2 en Bos 3- 3 keer en die '6' Flowers oppikken verspreid in Fase 2 voor de deur te openen in het hostpital
Ben benieuwd, mss na Elden Ring eens terug op pakken voor de Plat en 100%
 
100% done tijd voor iets anders overload aan Returnal :crazy:

Algos is super easy als ge uw Disgorgers opspaart

Had het nu eens rustig aangepakt en nog geen 600.000 punten :laugh:

Returnal-20220324204437.png
 
Iemand die me eens de basis kan uitleggen.
Zit 6 weken thuis met enkel in de gips en dacht hier aan te beginnen.

Maar zo een chaotisch spel en zeker al keer of 20 gestorven.
In Coop ben ik al tot diene fring geraakt (eerste boss?).

Mijn medespeler kent precies heel die map vanbuiten en geeft me continue tips waar ik moet schieten om bepaalde dingen te unlocken.

Maar spijtig genoeg voorlopig niet mijn ding :(
 
De rooms zijn altijd dezelfde maar ze komen altijd in een andere volgorde nadat je dood gaat. Sommige rooms zijn zeldzamer dan andere. Het is best om in het begin uw wapen iets langer bij te houden want in elke kist zit een wapen dat meestal dezelfde level heeft als jou huidige level. Dus als je wacht tot je level 2 hebt krijg je level 2 wapen nadat je een kist open doet. Ik heb een 20 tal uur nodig gehad om de controls onder de knie te krijgen en de eerste bos fight te winnen. Zet in instellingen op altijd sprinten je bent anders veel te traag om alles te ontwijken. Bekijk bos fight op YouTube zodat je weet hoe je hem kan verslaan en niet altijd een uur moet spelen voor je aan de eerste boss terug bent. Wapen upgrades die je unlocked en artifacts die je vindt zijn permanent.
 
Ik geef het op. Daarnet co-op gedaan en nog nooit zo ver geraakt. Ik ben zelf een keer of 5 doodgedaan maar men medeplayer moest me steeds reviven.. Te moeilijk voor mij spijtig genoeg. Na Ninja Gaiden pas het tweede spel in 30 jaar dat ik niet finish :(
 
Het spel wordt gemakkelijker als je bepaalde wapenupgrades en artifacts hebt unlocked. Er zijn 2 wapens die boven alle anderen uit steken en dat is rotklierwerper en electrostaaf werper die geven na raken nog een tijdje extra damage. Ik denk niet dat met iemand in coop spelen gemakkelijker is dan alleen je gaat nog meer vijanden tegen komen dan normaal. Bij wapen keuze is een hogere level niet altijd beter maar een hogere damage is het belangrijkste ook had ik voorkeur aan een hogere firerate. Maar dat deze game niet voor iedereen is weg gelegd besef ik wel maar voor mij persoonlijk was het wel een goede en originele game.
 
Vanaf je de Electropylon Driver unlocked, wordt het iets draaglijker (in mijn geval toch), het blijft een heel hard spel, maar wat een voldoening dat je krijgt wanneer je verder geraakt, voor mij één van de beste spellen van de laatste jaren, zonder twijfel.

De Co-op heb ik nog niet geprobeerd
 
Ik geef het op. Daarnet co-op gedaan en nog nooit zo ver geraakt. Ik ben zelf een keer of 5 doodgedaan maar men medeplayer moest me steeds reviven.. Te moeilijk voor mij spijtig genoeg. Na Ninja Gaiden pas het tweede spel in 30 jaar dat ik niet finish :(

Ik zou ook echt doorzetten. Ben ook niet de beste in dit soort games en heb uiteindelijk platinum gehaald.
 
 
Dit weekend eindelijk begonnen aan de collectable grind. Spel blijft wel leuk, alleen is dat grinden wel een beetje derp.
 
Terug
Bovenaan