Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Volledig akkoord met wat Bunker zegt over die link met Souls, ik heb alle Soulsborne games verschillende keren gespeeld, Returnal zelf ook platinum gehaald, maar laat me geen racer spelen ofzo want daar suck ik enorm in.

Gewoon je tijd nemen, kalm blijven bij bazen (makkelijk gezegd, I know) en wapens....zoooo belangrijk om een wapen te vinden waar ge je goed bij voelt en bij blijven.
 
Biome 3 is vooral lastig door die vreselijke drones, als je die met het verkeerde wapen tegenkomt kan dat een run killer zijn. Ik zou de 5e in elk geval niet chill noemen, maar het is ook niet overdreven moeilijk of zo, gewoon het juiste niveau van uitdaging.

Alles hangt in elk geval van de wapens af. Goeie traits unlocken op wapens als de Hollowseeker en vooral Electropylon Driver en je kan alles aan. Bepaalde andere wapens pik ik dan weer nooit op.
Electropylon driver ftw.
Rotgland lobber was ik ook fan van
 
Ja, tis zo ver, tis uit! Wel net iets langer over gedaan dan ik dacht, maar ik ben nen hele tragen gamer in general en heb dan ook mijn tijd gepakt om het save te spelen allemaal ipv altijd overal gelijk ne zot in te vliegen. Moet toegeven dat ik op einde wel stres had en mezelf veel druk had opgelegd omdat ik nog maar 1 keer gestorven was en ik echt wou gaan voor elke boss first try en het bij die ene death te houden. Paar prints...

271738685_1597163047288330_7620348361454502411_n.jpg

16 uur played en 2 deaths, de eerste van de intro run en dan de 2de van in Biome 4.

271638128_1579104715791073_4583268949583754727_n.jpg

De stats waarmee ik gefinished ben. Dat healing tho, in combo met de life steal artifact echt bijna altijd full HP.

Vanaf nu gaan de remmen wel wat losser, voor de collectabels te farmen ga ik wel wat meer rushen en tempo maken, deaths incomming!!!
 
Ja, tis zo ver, tis uit! Wel net iets langer over gedaan dan ik dacht, maar ik ben nen hele tragen gamer in general en heb dan ook mijn tijd gepakt om het save te spelen allemaal ipv altijd overal gelijk ne zot in te vliegen. Moet toegeven dat ik op einde wel stres had en mezelf veel druk had opgelegd omdat ik nog maar 1 keer gestorven was en ik echt wou gaan voor elke boss first try en het bij die ene death te houden. Paar prints...

271738685_1597163047288330_7620348361454502411_n.jpg

16 uur played en 2 deaths, de eerste van de intro run en dan de 2de van in Biome 4.

271638128_1579104715791073_4583268949583754727_n.jpg

De stats waarmee ik gefinished ben. Dat healing tho, in combo met de life steal artifact echt bijna altijd full HP.

Vanaf nu gaan de remmen wel wat losser, voor de collectabels te farmen ga ik wel wat meer rushen en tempo maken, deaths incomming!!!
Nice, die collectabels zeker de laaste voor mij waren rampzalig.
 
Nice, die collectabels zeker de laaste voor mij waren rampzalig.
Welke vond gij de lastigste?
Is da ondertussen niet allemaal al wat gepatched? Las keer dat log 9 super lastig was, maar had em zodra ik terug naar act 1 terug keerde. Heb ook het gevoel dat ik echt veel unlocked heb zonder echt al te moeten farmen, ongeveer 45 a 50 percent van de glyphs en denk zeker 50 a 55 van de logs.
 
Is da ondertussen niet allemaal al wat gepatched? Las keer dat log 9 super lastig was, maar had em zodra ik terug naar act 1 terug keerde. Heb ook het gevoel dat ik echt veel unlocked heb zonder echt al te moeten farmen, ongeveer 45 a 50 percent van de glyphs en denk zeker 50 a 55 van de logs.

Alles is gepatcht, maar dan nog heb ik de 3rde biome en de 6 mss 50x gedaan elk, zonder overdrijven :/
 
oof, da suckt, vooral 6... alle die is niet zo erg, maar ge moet door 5 eerst, of skipte ge die hellemaal?
Ik skipte die uiteindelijk volledig, ja in die 6de moest een kamer spawnen en die wou echt maar niet, heb ik bijna opgegeven.
Die in de 3rde zelfde probleem, sommige hebben er chance mee, ik dus totaal niet.
 
Ik ga er mijne tijd voor nemen tho. Denk da ik nu nog efkes wa ga farmen en spelen tot ik het even gehad heb. Dan efkes ander gameke spelen en dan terug komen voor de plat af te werken.
 
Deze week nog wat Returnal gespeeld. Heb nu net mijn 2de full run afgewerkt, biome 1 -> 6 ( again, zonder sterven, ik zit nog steeds op 2 deaths 😂 ) Deze keer toch al wat sneller door gegaan, 6 uur sneller dan de eerste keer, maar lijkt me wel logisch aangezien ik nu alle unlocks heb en niet moet backtracken in levels + alles kan pakken dat er te pakken valt.

What's next... wel omdat ik niet echt dingen heb moeten opnieuw doen, moet ik die house sequenties nog steeds af werken. heb nu de eerste 4 en ga nu meteen act 2 biome 4-6 doen en 1-3 skippen. Dan kan ik na het opnieuw clearen ( hopelijk ) beginnen aan die sun fragment toestanden?

Wat betreft collectabels, dat is wel echt shit eerste klas ze. Ik had in biome 6 nog 9 dingen dat ik moest vinden, echt 1 nieuwe gevonden toen ik er nu een 2de maal door ging. Vind het een leuke game, maar met alles wat ge moet doen en het aantal keren dat ge er door gaat eer ge act 3 ook uit hebt ( zeker als ge paar keer sterft ) vind ik het wel lame dat ge nadien nog nodeloos die shit moet grinden. Het is wat het is I guess...
 
Deze week nog wat Returnal gespeeld. Heb nu net mijn 2de full run afgewerkt, biome 1 -> 6 ( again, zonder sterven, ik zit nog steeds op 2 deaths 😂 ) Deze keer toch al wat sneller door gegaan, 6 uur sneller dan de eerste keer, maar lijkt me wel logisch aangezien ik nu alle unlocks heb en niet moet backtracken in levels + alles kan pakken dat er te pakken valt.

What's next... wel omdat ik niet echt dingen heb moeten opnieuw doen, moet ik die house sequenties nog steeds af werken. heb nu de eerste 4 en ga nu meteen act 2 biome 4-6 doen en 1-3 skippen. Dan kan ik na het opnieuw clearen ( hopelijk ) beginnen aan die sun fragment toestanden?

Wat betreft collectabels, dat is wel echt shit eerste klas ze. Ik had in biome 6 nog 9 dingen dat ik moest vinden, echt 1 nieuwe gevonden toen ik er nu een 2de maal door ging. Vind het een leuke game, maar met alles wat ge moet doen en het aantal keren dat ge er door gaat eer ge act 3 ook uit hebt ( zeker als ge paar keer sterft ) vind ik het wel lame dat ge nadien nog nodeloos die shit moet grinden. Het is wat het is I guess...

gewoon alle rooms rushen die collectables zijn echt kut
 
Wel dan, zo moeilijk kan het zijn 😂
(Uit de hand gelopen build)


PS. reden dat ik tussen phases door pauzeerde was omdat ik ondertussen op fb aan het chatten was (over het spel)
 
Deze week nog wat Returnal gespeeld. Heb nu net mijn 2de full run afgewerkt, biome 1 -> 6 ( again, zonder sterven, ik zit nog steeds op 2 deaths 😂 ) Deze keer toch al wat sneller door gegaan, 6 uur sneller dan de eerste keer, maar lijkt me wel logisch aangezien ik nu alle unlocks heb en niet moet backtracken in levels + alles kan pakken dat er te pakken valt.

What's next... wel omdat ik niet echt dingen heb moeten opnieuw doen, moet ik die house sequenties nog steeds af werken. heb nu de eerste 4 en ga nu meteen act 2 biome 4-6 doen en 1-3 skippen. Dan kan ik na het opnieuw clearen ( hopelijk ) beginnen aan die sun fragment toestanden?

Wat betreft collectabels, dat is wel echt shit eerste klas ze. Ik had in biome 6 nog 9 dingen dat ik moest vinden, echt 1 nieuwe gevonden toen ik er nu een 2de maal door ging. Vind het een leuke game, maar met alles wat ge moet doen en het aantal keren dat ge er door gaat eer ge act 3 ook uit hebt ( zeker als ge paar keer sterft ) vind ik het wel lame dat ge nadien nog nodeloos die shit moet grinden. Het is wat het is I guess...
Wat ik deed, was opzoeken in welke room types je welke zaken kan vinden, en dan beginnen afstrepen. Op den duur schieten er enkel nog een paar extreem zeldzame types over en is het een kwestie van erdoor rushen tot je ze tegenkomt. Zoniet, run herstarten. Redelijk vervelend ja, maar het gaf me een excuus om nog wat langer in die wereld te blijven.
 
Wat ik deed, was opzoeken in welke room types je welke zaken kan vinden, en dan beginnen afstrepen. Op den duur schieten er enkel nog een paar extreem zeldzame types over en is het een kwestie van erdoor rushen tot je ze tegenkomt. Zoniet, run herstarten. Redelijk vervelend ja, maar het gaf me een excuus om nog wat langer in die wereld te blijven.
Ik hoop dat ik dat proces niet te lang zal moeten doen wel. Maar voorlopig heb ik er een ok gevoel bij, voor act2 heb ik nog maar 6 dingen te verzamelen over de 3 biomes verspreid, dat valt dan nog wel mee. Act 1 is nog wel wat meer, maar die heb ik minder gerunt wel atm. Thx for the tip tho!
 
Nog keer een update van mijn Returnal avonturen 😅

Act 3 is ondertussen gecomplete als ook Biome 4 en 5 zijn 100% afgewerkt, Biome 6 nog 1 collectable en dan is die ook klaar.
Hierna ga ik efkes een ander spel spelen als pauzeke en daarna pak ik het terug op om ook biome 1-3 af te werken.

Fun fact ( voor mij dan toch ) ik ben nog steeds maar één keer gestorven in de 35 ish uur playtime, ga proberen dit zo te houden tot ik de platinum heb en als dat lukt ga ik waarschijnlijk eerder teleurgesteld zijn, dat ik eens gestorven ben xD
 
Wel dan, zo moeilijk kan het zijn 😂
(Uit de hand gelopen build)


PS. reden dat ik tussen phases door pauzeerde was omdat ik ondertussen op fb aan het chatten was (over het spel)
Ik vond de laatste boss ook niet heel moeilijk. Zeker niet als het het juiste wapen hebt :) Vond Act3 zwaarder met die nemisis, daar moest je nog traversal tussen de blokjes enzo doen :)
 
Ik vond de laatste boss ook niet heel moeilijk. Zeker niet als het het juiste wapen hebt :) Vond Act3 zwaarder met die nemisis, daar moest je nog traversal tussen de blokjes enzo doen :)
Kwas effe in de war, Biome 3 bedoel je wrs. Ja die is zeker lastiger dan de eindboss, is een redelijke pushover. Wel een leuke boss die Nemisis.
 
Terug
Bovenaan