Returnal

Shooter PC PS5 Returnal

Je kunt altijd moelijker maken als je wil door aim assist uit te schakelen los daar van waren bosses zkr cool maar eens je door hebt en goede wapens met goede afixes hebt zijn ze wel simpel.
 
Nog keer een update van mijn Returnal avonturen 😅

Act 3 is ondertussen gecomplete als ook Biome 4 en 5 zijn 100% afgewerkt, Biome 6 nog 1 collectable en dan is die ook klaar.
Hierna ga ik efkes een ander spel spelen als pauzeke en daarna pak ik het terug op om ook biome 1-3 af te werken.

Fun fact ( voor mij dan toch ) ik ben nog steeds maar één keer gestorven in de 35 ish uur playtime, ga proberen dit zo te houden tot ik de platinum heb en als dat lukt ga ik waarschijnlijk eerder teleurgesteld zijn, dat ik eens gestorven ben xD
Het spel wordt in principe enkel makkelijker, dus de kans dat je nu nog sterft is eerder klein.
 
Net Biome 2 achter de rug met bevende pollekes wat een brutaal spelleke al menig keer goe klop gehad

🤕 zeker al +20 deaths ik wil dat scherm in de Helios niet meer zien :ROFLMAO:

 
Enfin aan het einde geraakt 😅
Die collectibles waren wel wat irritant en dat is zacht uitgedrukt ... kamers die niet spawnen , 1 in Biome 2 wat het langst duurde en 2 laserkamers in Biome 5 voor 2 logs :wallbash:
Nog meer frustrerend is. .. je weet dat je daar al geweest bent en dan komt die kamer niet meer terug voor onbepaalde tijd ...:rofl:

Eindbalans 50uur gameplay 70 deaths, 312 gebieden verkend en 6768 kills
Hoe @bunkerbudy dit geklaard heeft met 2 deaths is mind blowing

Ben wel benieuwd hoe de co-op zal werken vb 2x/meer vijanden per player

Nog eens 'snel' voor een laatste keer door het laatste deel gegaan wel effe chance gehad halfweg ( nu is het plezant:ROFLMAO: )

 
Enfin aan het einde geraakt 😅
Die collectibles waren wel wat irritant en dat is zacht uitgedrukt ... kamers die niet spawnen , 1 in Biome 2 wat het langst duurde en 2 laserkamers in Biome 5 voor 2 logs :wallbash:
Nog meer frustrerend is. .. je weet dat je daar al geweest bent en dan komt die kamer niet meer terug voor onbepaalde tijd ...:rofl:

Eindbalans 50uur gameplay 70 deaths, 312 gebieden verkend en 6768 kills
Hoe @bunkerbudy dit geklaard heeft met 2 deaths is mind blowing

Ben wel benieuwd hoe de co-op zal werken vb 2x/meer vijanden per player

Nog eens 'snel' voor een laatste keer door het laatste deel gegaan wel effe chance gehad halfweg ( nu is het plezant:ROFLMAO: )

Gratz man! Hoe ge het doet, boeit niet, dat ge het doet en dat ge u hopelijk geamuseerd hebt is het belangrijkste.

Kweni hoe ik het doe, de game ligt me gewoon zeer goed en ik vond dat traag spelen ( iets waar ik heeeel goed in ben ) het veel "makkelijker" maakte. Ik rush nooit kamers, maar ga echt traag opt gemak niet bang zijn keer kamer terug te gaan ook soms etc etc. En ik nam bijna nooit parasites, dat is 98% van de tijd gewoon slecht. Speelde ook bewust met maar 2 wapens die me heel goed lagen, ookal waren ze soms 10 lvl lager, de feeling van een wapen en bepaalde power werkt vor mij beter dan een sterker ander wapen waar ik mee suck. Zelf heb ik de plat wel nog altijd niet. Heb de game 3 keer gans doorspeeld heb de twee eindes en Biome 4, 5 en 6 zijn 100% cleared. Moet dus nu enkel nog 1, 2 en 3 doorlopen voor logs en collectables en ben er klaar mee. Maar heb dat effe on hold gezet met Elden Ring.
 
Gratz man! Hoe ge het doet, boeit niet, dat ge het doet en dat ge u hopelijk geamuseerd hebt is het belangrijkste.

Kweni hoe ik het doe, de game ligt me gewoon zeer goed en ik vond dat traag spelen ( iets waar ik heeeel goed in ben ) het veel "makkelijker" maakte. Ik rush nooit kamers, maar ga echt traag opt gemak niet bang zijn keer kamer terug te gaan ook soms etc etc. En ik nam bijna nooit parasites, dat is 98% van de tijd gewoon slecht. Speelde ook bewust met maar 2 wapens die me heel goed lagen, ookal waren ze soms 10 lvl lager, de feeling van een wapen en bepaalde power werkt vor mij beter dan een sterker ander wapen waar ik mee suck. Zelf heb ik de plat wel nog altijd niet. Heb de game 3 keer gans doorspeeld heb de twee eindes en Biome 4, 5 en 6 zijn 100% cleared. Moet dus nu enkel nog 1, 2 en 3 doorlopen voor logs en collectables en ben er klaar mee. Maar heb dat effe on hold gezet met Elden Ring.
thx het was een beetje net zoals bij Bloodborne in het begin hmm zou ik hier wel mee doorgaan en dan na een grondige kennismaking 🤩

t'is dat de andere games ons zo verwennen met 'makkelijke' moeilijkheidgraad dat het terug wennen is als je een game van dit genre opstart

De laatste tijd zocht ik wel fanatiek naar de Electropylon Driver wat een beest van wapen. In het begin wel meer fan van de Hollowseeker maar op het eind maakt het niet meer uit.
 
thx het was een beetje net zoals bij Bloodborne in het begin hmm zou ik hier wel mee doorgaan en dan na een grondige kennismaking 🤩

t'is dat de andere games ons zo verwennen met 'makkelijke' moeilijkheidgraad dat het terug wennen is als je een game van dit genre opstart

De laatste tijd zocht ik wel fanatiek naar de Electropylon Driver wat een beest van wapen. In het begin wel meer fan van de Hollowseeker maar op het eind maakt het niet meer uit.
Ja ik speel heel vaak dit soort games wel, niet altijd, maar wel vaak. Souls franchise is mijn lieveling franchise, roguelikes/roguelites vind ik ook geweldig en heb er ook al heel wat gespeeld, dus die ervaring neem ik ook wel mee als ik nieuwe speel. Het wapen waar ik meest mee speeld was dat simpele automatische geweer, de carbine denk ik?
 
Zonet de update gehad en die Tower eens geprobeert tot fase 2 ruimte 14 geraakt ( 20 ruimtes in fase 1 en dan een bossfight voor naar fase 2)
Wat knullig gestorven door met die speciaal wapen/artifact te zitten klooien en had al wa schade en dan viel ik van een platform 😂
Maak wel tijd vrij want geen pause/suspend mogelijk zoals in de basisgame -> afleggen is herbeginnen
 
Nieuw trophies, zal dus zeker eens de update moeten testen :p

Hopelijk lukt die eerste mij... 💩
275785072_5038433326251383_3447609280975638011_n.png

Edit: spoiler tags, just to be sure.
 
Laatst bewerkt:
idd campaign met 2 enkel de Tower is solo maar bepaalde dingen kan je niet doen in co-op vb die huisscenes ... enkel solo

@bunkerbudy zal wel lukken die eerste trophy je moet toch ooit uw PS5 afleggen ...:laugh:

Heb nu een 5tal runs in de tower gedaan laatste eens wat gerusht en dat punten systeem is 'in favor' voor rushen .
Multiply x punten blijft hoog als je snel op het spawnpunt bent ,niet zo'n fan vb run fase 3 stage 20 zat aan de derde fase van de boss ...stierf :shy: en had maar 600.000 deed een fast run fase 2 ruimte 12 en boven de 700.000

Nog 2 trophy's te gaan moet enkel zen derde fase verslaan en normaal klaar dan :tongue:

Ziet er wel weeral top uit

Returnal-20220322165858.png


Returnal-20220323080826.png


Returnal-20220323083541.png
 
Kak, das niet echt mijn speelstijl, maar zal er me maar aan aanpassen hahaha, trophies easy dan?
 
Terug
Bovenaan