MMORPG PC PS5 XBOX Throne & Liberty

ZyphO

Member
throne.png


release: TBA
genre: MMORPG
dev: Ncsoft

Van de makers van Lineage.

Throne and Liberty is a massively multiplayer online role-playing game that combines story-driven adventure and action combat. In Throne and Liberty, players enter a vast world with constantly shifting geographical and environmental features that change the course of play. Massive-scale player vs. player and player vs. environment combat are fundamental to THRONE AND LIBERTY. Players can transform into animals to soar through the air or explore the depths of the sea, and even tip the odds of battle in their favor by triggering powerful environmental effects, like solar eclipses or rainstorms.

 
Yes me

is de spirituele opvolger van Lineage, zou Lineage 3 zijn maar het is hernoemd naar Throne and Liberty.

Ik ben benieuwd hoe ze de game gaan presenteren en of er zware pay2win mechanics gaan inzitten.

Ook is de release gepland voor het 1ste kwartaal van 2023 dus de releasedatum zou toch vrij snel bekend worden gemaakt denk ik, we zijn bijna maart...
 
Yes me

is de spirituele opvolger van Lineage, zou Lineage 3 zijn maar het is hernoemd naar Throne and Liberty.

Ik ben benieuwd hoe ze de game gaan presenteren en of er zware pay2win mechanics gaan inzitten.

Ook is de release gepland voor het 1ste kwartaal van 2023 dus de releasedatum zou toch vrij snel bekend worden gemaakt denk ik, we zijn bijna maart...
Ik hoop gewoon dat ze alleen microtransactions doen op skins en dergelijke.
Maar ben een beetje bang dat ze het principe van Lost ark gaan toepassen.

Final test zou blijkbaar al gedaan zijn in Korea en zouden volgens "geruchten" al de locatieservers al klaarstaan. Dus denk ik ook dat de release dichtbij zit. Als de geruchten waar zijn ...

Ik hoop gewoon niet in Juni. Want dan slaan ze hun ruiten in met de release van Diablo 4. Ook al is het geen MMORPG
 
Ik hoop gewoon dat ze alleen microtransactions doen op skins en dergelijke.
Maar ben een beetje bang dat ze het principe van Lost ark gaan toepassen.

Final test zou blijkbaar al gedaan zijn in Korea en zouden volgens "geruchten" al de locatieservers al klaarstaan. Dus denk ik ook dat de release dichtbij zit. Als de geruchten waar zijn ...

Ik hoop gewoon niet in Juni. Want dan slaan ze hun ruiten in met de release van Diablo 4. Ook al is het geen MMORPG
Tis NCsoft en het is Korea dus denk helaas dat er wel serieuze pay2win zal zitten, LA is ook razend populair daar met Pay2win.

Het enige dat mij wel aanspreekt in Throne and Liberty is dat ze Unreal engine hebben gebruikt dus zal er wel zeker mooi uitzien en als het klopt wat ze vroeger hebben gezegd zoals wind de pijlen kan beïnvloeden van een Archer....damn man.

Ik ga het toch testen als het uitkomt, probleem zal wel zijn dat ze de game op Steam zullen afblocken in BE en NL als er lootboxes inzitten gelijk LA
 
Terug
Bovenaan