Survival PC PS5 XBOX Dune: Awakening

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
dunea.png


release: TBA
genre: MMO survival, crafting
dev: Funcom

Van de makers van Conan Exiles.

Dune: Awakening combines the grittiness and creativity of survival games with the social interactivity of large-scale, persistent multiplayer games to create a unique and ambitious Open World Survival MMO. Rise from survival to dominance in a vast and seamless Arrakis shared by thousands of players.

Survive the most dangerous planet in the universe. Build shelters against sandstorms, maintain your stillsuit, and master the old ways to walk even the deepest deserts. Avoid or be devoured by the colossal sandworms that dwell beneath the sands.

Explore the ever-changing face of Arrakis. Walk the ruins of long-forgotten biological testing stations, scavenge the wreckage of fallen spaceships, and wander the dusty halls of abandoned sietches. Head into unmapped sectors and be the first to discover secrets and riches before the coriolis storms once again shift the sands and alter the landscape.

Control the spice, control Arrakis. Hunt for spice blooms and deploy your harvester, then protect it from opportunistic raiders and rival factions. Soak the sand in blood as massive battles shift seamlessly from foot to vehicles and from ground to ornithopters in the sky.

 
De meesten zullen te jong zijn maar wie oud Anarchy Online gespeeld heeft koopt nooit nog een MMO van Funcom...
 
Heb een hekel aan dit soort niets-zeggende trailers zonder gameplay en aan MMO's, dus mijn enthousiasme was al even snel gaan liggen als dat het opgekomen was :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: math
De meesten zullen te jong zijn maar wie oud Anarchy Online gespeeld heeft koopt nooit nog een MMO van Funcom...
* Bij de release.

Anarchy Online is na de rampzalige release wel uitgegroeid tot een absolute klassieker die nu nog altijd meegaat, en Age of Conan en The Secret World blijven bij de allerbeste MMO's die ik ooit gespeeld heb.

Bij Funcom moet je gewoon de beloftes met een serieuze korrel zout nemen en weet je dat je met de release wel je portie bugs gaat hebben (maar imo hebben we daar in het algemeen gewoon te hoge verwachtingen van game devs). Hun Conan survival game wordt in elk geval ook wel gesmaakt door de liefhebbers van het genre. Mij boeit vooral dat niet. Had het een echte MMO geweest, graag, maar die survival games interesseren me voor geen meter.
 
Hun Dreamfall, Conan Exiles en Conan Unconquered (publisher) zijn best amusant eigenlijk. Als Dune fan zie ik het dus wel zitten maar wait and see momenteel
 
Heb een hekel aan dit soort niets-zeggende trailers zonder gameplay en aan MMO's, dus mijn enthousiasme was al even snel gaan liggen als dat het opgekomen was :unsure:
same, is zo een trailer waar je geen fluit mee bent ... had er op het einde niet "open world survival mmo" gestaan, kon je even goed denken dat dit een soort card game ging zijn ...
 
Nooooo; ik lees/zie nu net dat het een mmo zal worden ?
Helaas geen tijd daarvoor, dan maar eens de film of het boek opnieuw verorberen.
 
Terug
Bovenaan