Respecteer verkoop / hou het netjes

Nog geen dingen gekocht of verkocht op beyondgaming (wel op 9lives), maar ik zet gewoon:

"onder de minimumprijs bieden is nutteloos" of "bod onder minimumprijs wordt genegeerd" in de beschrijving. Meestal helpt dat wel...
 
Nog geen dingen gekocht of verkocht op beyondgaming (wel op 9lives), maar ik zet gewoon:

"onder de minimumprijs bieden is nutteloos" of "bod onder minimumprijs wordt genegeerd" in de beschrijving. Meestal helpt dat wel...
Dit + wat er toch door komt als free ups beschouwen.

Ofwel stel je de minimumprijs correct in en zet je er duidelijk bij dat je het artikel nog liever in de vuilbak steekt dan het voor minder weg te doen OF je stelt je vraagprijs een beetje hoger in om marge te creëren voor mensen die gaan undercutten.

Uiteindelijk gaat het bijna nooit over het geld op zich, het gaat gewoon over het gevoel een goeie deal gedaan te hebben. Zie bv games die aan €15 incl. min worden verkocht: altijd komt daar toch wel den één of den andere die dan af komt met €12 of €13 incl. Dat gaat ook niet over die €2-3, maar zuiver over de kick van toch nog iets van de prijs gekregen te hebben.
 
Of je wil van een groter lot af en zet er duidelijk bij dat je NIETS appart wil verkopen... en dan toch enkel gewank, gezaag tot verwijten omdat je je daar niet wil mee bezig houden.

ALs er geen kandidaten zijn voor heel het lot dan is dat maar zo, ik heb geen haast, maar dat ze dan ook stoppen met spammen als het er van het begin duidelijk bijstaat.
 
Gelukkig geen facebook meer.
Begrijp niet wat daar leuk aan is?
Ik probeer altijd eerst hier te verkopen, hier zit beter volk.
 
Moet wel zeggen dit was bij dure zaken, geen gewone xbox ofzo.Ik heb zeker ook goede ervaringen met 2dehands.be
Dure objecten koop ik liever nieuw. Gouden tip is als je zelf ooit dure objecten of laat ons zeggen dure elektronica verkoopt, hou dan zeker de doos, boekjes en factuur bij. Dat zal altijd een betere indruk geven en uiteraard, hou zorg voor je spullen :D
 
Dure objecten koop ik liever nieuw. Gouden tip is als je zelf ooit dure objecten of laat ons zeggen dure elektronica verkoopt, hou dan zeker de doos, boekjes en factuur bij. Dat zal altijd een betere indruk geven en uiteraard, hou zorg voor je spullen :D
Ik verkocht is een moto en dan doen ze een hoog bod en dan reageren ze niet meer.
Veel voorgehad al met moto's of ze doen een extreem laag bod en ik vertelde dat is tegen ne maat en hij kent iemand die zit heel den dag op 2dehands te bieden en koopt niks voor te lachen wtf.
 
Terug
Bovenaan