Laptops PC Onderdelen Volledige Desktops Verkoop diverse Pc onderdelen, optiplex 7050 & latitude 5500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
16/09/2023 12:00

magere-hein

Member
iTrader: 96% (26/27)
Algemene informatie/specificaties
Zie omschrijving.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Nevele, Deinze, Gent (niet LEZ), regio Kortrijk (kanten Heule, Gullegem)
Beste forumleden,

Na nog wat verder opgeruimd te hebben mag het volgende van de hand van onderdelen:

RAM geheugen:
  • Kingsten PC4-2400T UA2 - 11 ==> 10 stuks
  • Micron PC4-2400T UA2 - 11 ==> 4 stuks
  • sk hynix PC4-2400T UA2 - 11 ==> 1 stuk
€7 per stuk
€90 voor alles

Verkocht aan Stimpie


CPU's:
  • i7 9700T ==> 1 stuk ==> €15
  • i5 6600 ==> 2 stuks ==> €7
  • Ryzen 3 2200G ==> 1 stuk ==> €5
Dit zijn de start prijzen.


SSD's:
  • Micron 2200S nvme 256GB ==> status goed 85% volgens crystal disk info
  • KIOXIA nvme 256GB ==> status goed 90% volgens crystal disk info ==> kleinste vorm van M2
  • sk hynix SH920 2.5" SATA ==> status goed (procenten staan er niet bij) volgens crystal disk info
€7.5 per stuk
€20 voor alles


Optiplex 7050 SFF
  • i7 6700 4C/8T @3.4GHz
  • 32GB DDR4
  • 256GB M2 SSD
  • Komt met W10 pro
  • Alle laatste drivers & BIOS updates zijn geïnstalleerd
Start €100


Latitude 5500

  • i7 8665U 4C/8T
  • 16GB DDR4 RAM
  • 512GB SSD
  • Komt met 90W voeding
  • Komt met W10 pro
  • Alle drivers & BIOS updates zijn geïnstalleerd.
  • Het is een azerty met verlicht toetsenbord
  • Battery health volgens de bios is excelent
Start €125


Indien iemand interesse heeft in alles mag dit samen weg voor €355

Start prijzen zijn minimum. Prijzen zijn bespreekbaar maar hou het deftig. Meerdere objecten hebben voorrang op enkele. Dit geld ook voor verschillende categorieën. Voorbeeld alles kopen van de ene categorie & dan maar 1 stuk kopen van de 2de een andere persoon neemt alles van de 2de categorie, zal die voorrang krijgen.
Voor de zaken die geen max prijs hebben wordt er afgesloten 48 uur na het aanvaarden van een bod.


url's naar 2de hand zullen later worden toegevoegd. Wordt ook aangeboden in de vriendenkring.



Mvg,
M-H
 
Laatst bewerkt:
i7 9700T 15euro en Ryzen 3 2200G 5euro
Genoteerd

90 voor de ram
Genoteerd, bij deze dus verkocht.

Optiplex 7050 SFF: 100 euro excl.

Wat is de conditie vd laptop? Hoe lang gaat de batterij mee? Azerty?
Oei deze er vergeten van bij zetten, post aangepast.
Het is een azerty met verlicht toetsenbord, battery health volgens de bios is excelent. Zou nog tussen de 4 à 5 uur moeten mee gaan.
Er zijn geen beschadigingen aan de chasis te zien, het toestel ziet er als nieuw uit.
 
Hmm, sorry dat ik even kom moeien, maar dit klopt toch niet hoor. "48uur na het aanvaarden van een bod".
Er wordt op zaterdagochtend 08u36 een bod aanvaard, wat maakt dat er tot vanochtend (maandag) 08u36 kan overboden worden. Doomcatz zat dus nog ruim binnen de (nogal expliciet) aangegeven tijd..
 
Hmm, sorry dat ik even kom moeien, maar dit klopt toch niet hoor. "48uur na het aanvaarden van een bod".
Er wordt op zaterdagochtend 08u36 een bod aanvaard, wat maakt dat er tot vanochtend (maandag) 08u36 kan overboden worden. Doomcatz zat dus nog ruim binnen de (nogal expliciet) aangegeven tijd..
Ik zal het nog eens herhalen:
Zoals ik zojuist & in mijn beginpost geschreven had hebben meerdere objecten voorrang op enkele zelfs al wordt erop 1 object meer geboden.

Dit staat er ook expliciet in.

Mijn excuses voor de nogal lange waslijst aan voorwaarden maar als je die hier niet plaats wordt er nogal veel gemuggenzift & wordt alles onder een vergrootglas gehouden over deze regel is niet nageleefd & die regels werd ook niet correct uitgevoerd.

Ik moest er misschien bijgeplaatst hebben dat als het minimum bod wordt geboden het automatisch aanvaard wordt.
 
Ach, je doet ermee wat je wil uiteindelijk. Wellicht was ik gefrustreerd omdat ik de laatste tijd merk dat het hier van kwaad naar erger gaat.
Alleszins had je denk ik meer kunnen vangen voor die CPU enerzijds en anderszijds is er -vind ik- ruimte voor interpretatie in je aanbieding, ma bon. Succes nog !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan