Chapter 3 doet mij de das al om, eerste boos fight. Op een niveau lager heb ik maar 1 keer damage nu begeef ik het altijd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Eens je door je body armor heen bent en maar twee hits kunt nemen is de fun eraf. Vervelendste stukken waren Krauser, de dubbele garrador kamer maar vooral de regeneradors. Die proberen zonder sniper te doen is gewoon kut; ik probeer dan wel de parasieten te zien met de thermal scope maar dan is het nog gokken waar te schieten met het pistool. Gelukkig moet je er maar twee echt doden. Je bedoelt het meermonster? Welke difficulty? Op hardcore en pro is het een pak lastiger dan standard.Chapter 3 doet mij de das al om, eerste boos fight. Op een niveau lager heb ik maar 1 keer damage nu begeef ik het altijd.
Ja dat meer monster op hardcore.Ik ben net klaar met een no healing, only pistol, no merchant run op assisted en ik dacht eigenlijk dat het nog ging meevallen maar ik heb toch serieus gestruggled. Eens je door je body armor heen bent en maar twee hits kunt nemen is de fun eraf. Vervelendste stukken waren Krauser, de dubbele garrador kamer maar vooral de regeneradors. Die proberen zonder sniper te doen is gewoon kut; ik probeer dan wel de parasieten te zien met de thermal scope maar dan is het nog gokken waar te schieten met het pistool. Gelukkig moet je er maar twee echt doden.
Je bedoelt het meermonster? Welke difficulty? Op hardcore en pro is het een pak lastiger dan standard.
)Damn kerel, de no-healing combineren met only pistol en geen merchant.Ik ben net klaar met een no healing, only pistol, no merchant run op assisted en ik dacht eigenlijk dat het nog ging meevallen maar ik heb toch serieus gestruggled. Eens je door je body armor heen bent en maar twee hits kunt nemen is de fun eraf. Vervelendste stukken waren Krauser, de dubbele garrador kamer maar vooral de regeneradors. Die proberen zonder sniper te doen is gewoon kut; ik probeer dan wel de parasieten te zien met de thermal scope maar dan is het nog gokken waar te schieten met het pistool. Gelukkig moet je er maar twee echt doden.
Je bedoelt het meermonster? Welke difficulty? Op hardcore en pro is het een pak lastiger dan standard.
Zelf op assisted lijkt me dat gewoon irritant als ge weet dat de garradors en regenerators op u wachten. 

Ik ben nog altijd bezig aan mijn eerste sessie, zit nu in chapter 11. Ik weet van mezelf dat ik een heel trage gamer ben, maar deze game spant momenteel wel de kroon. Ik ga mij serieus moeten aanpassen in mijn volgende runs, maar ik denk wel dat het ook veel te maken heeft met dat het allemaal nog nieuw is voor mij en ik echt rustig wil alles ontdekken en en counters wat wil proeven, ik herdoe ze soms ook eens.
Zeker een super leuke game en kijk eigenlijk al uit naar de volgende run waar ik alles al ken en het veel sneller gaat gaan.
Edit: Also, mss had ik wel beter hardcore gestart. Ik zit nu in chapter 11 met 18 full HP healing items. 13 waarvan first aid kits die in mijn storage zitten en 5 drie kleuren heals in mijn kofferke xD
Welke (hand)gun(s) gebruikt ge? Regelmatig is de game een tikje simpel in mijn ogen op standard, maar hardcore is dan weer een ferm trapje hoger.Ik gebruik de default loadout, net in chapter 9 van shotgun veranderd, tot dan was het de standaard Handgun, Shotgun en Rifle van chapter 2.Als ge echt alle collectibles oppikt, elke sidequest voor de merchant en extra charms verdient bij de shooting-range... dan geeft ge uzelf redelijk wat extra tools.Welke (hand)gun(s) gebruikt ge? Regelmatig is de game een tikje simpel in mijn ogen op standard, maar hardcore is dan weer een ferm trapje hoger.
Ik gebruik de default loadout, net in chapter 9 van shotgun veranderd, tot dan was het de standaard Handgun, Shotgun en Rifle van chapter 2.
Nieuwe shotgun is de Striker, niet die Riot Gun. Heb wel nog andere wapens, maar nog niet mee gespeeld. Red9 zou super zijn, maar ik ben echt veel te grote fan van die laser dot dat ik niet wil wisselen. Ahja ik heb ook die Broken Butterfly op zak, maar heb ik nog maar 2 keer gebruikt. Die hou ik echt voor speciale gelegenheden. Verdugo heeft daar bv eens 5 schoten van in zijn smoel gekregen en eens één van die rooie paterkes die ik zo met 2 schoten omver geblazen heb. Tof wapen, maar wil hem niet te veel gebruiken enkel als het echt goed voelt.

Daar is mijn eerste exclusive ticket dan ook naartoe gegaan, popping heads is fun!De OG handgun krijgt met zijn exclusive een 5x crit multiplier dus in combinatie met die lasersight blijft dat een goede keuze ondanks de lage damage.

.Als je voor cat ears gaat moet je NG Normal S+ niet meer doen. Normal en Hardcore S+ stacken niet, maar als je Professional S+ haalt unlock je ook Normal en Hardcore. Maar dit kan dan alleen maar in je voordeel zijnNa de assisted run voor minimalist, frugalist en silent stranger nu een professional new game + bezig … met infinite rocket launcher. Om een beetje de run beter te leren kennen, en voor de chicago sweeper en ashley armor. Ik twijfel een beetje om daarna eerst de chicken hat (hardcore op new game) te halen om het gemakkelijker te maken voor de cat ears. Dat mag allemaal met de Chicago sweeper; en dan kan ik de laatste run nog doen op professional new game met de cat ears. Dus na deze nog 3 playthroughs.

Yes, maar ik heb wat schrik dat ik zonder de chicken hat mijn pro run voor de cat ears niet overleefAls je voor cat ears gaat moet je NG Normal S+ niet meer doen. Normal en Hardcore S+ stacken niet, maar als je Professional S+ haalt unlock je ook Normal en Hardcore. Maar dit kan dan alleen maar in je voordeel zijn![]()
.Ooh wacht ik heb me mislezen in je originele post. Je bedoelde:Yes, maar ik heb wat schrik dat ik zonder de chicken hat mijn pro run voor de cat ears niet overleef.
Nee inderdaad, ik bedoel het eerste!Ooh wacht ik heb me mislezen in je originele post. Je bedoelde:
- HC S+
- Prof S+
- Prof zonder speciale wapens voor de Handcannon?
Ik dacht dat je bedoelde
- HC S+
- Prof S+
- Normal S+ ( om af te ronden ) Daarom dat ik zei dat Prof S+ deze vanzelf al unlocked.
My bad.
In RE8 zou dat de platinum als ook bepaalde difficulties wel makkelijker gemaakt hebben als je gewoon die DLC kocht. Omdat er items waren die normaal als reward achter een moeilijke uitdaging zaten en je die nu gewoon kon kopen, als ook maken ze deel uit van de progress voor andere zaken in RE4 bv de platinum van het spel, dus ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen.RE2 ook. Zolang je het in-game kan unlocken, nog ok i guess?
Ik heb hem in de red9 gestoken, denk 1,5x power? Wel heel handig geweest voor pistol only en het ook gewoon een tof geweer.Daar is mijn eerste exclusive ticket dan ook naartoe gegaan, popping heads is fun!
En ja echt overpowerd voelt die magnum idd niet, maar dat hij veel meer damage doet merk je wel. Bij Verdugo was het ook gewoon omdat ik niet al mijn handgun kogels er wou door jagen. Dacht, dit is perfect voor eens een magazijn van de magnum leeg te pompen onder zo een douchke![]()