Silence
Well-known member
Als ze niet gewoon de randdebiel of het uitschot uithangen en gewoon normaal doen.Daarnaast denk ik ook dat het zeker bij grootstedelijke zwembaden een goed idee is om momenten te voorzien voor vrouwen om te gaan zwemmen omdat ik geen goede manier zie om te vermijden dat er grote groepen jonge mannen zullen samenkomen in de zwembaden en dat een deel van de vrouwen dit hoedanook intimiderend zal vinden, ook wanneer er niet noodzakelijk sprake is van intimidatie, en omdat ik hen graag ook het plezier van zwemmen gun zonder dat ze 100 what-if scenario's in hun hoofd moeten doorlopen.
Gewoon zaken die een normale mens doet in een openlucht zwembad (zwemmen, balletje gooien, wat zeveren en lachen en zonne) zullen er toch heus niet veel vrouwen zich nog geïntimideerd gaan voelen.
Dus vrouwen moeten volgens u maar apart gaan zwemmen zodat ze zich mogelijks niet geïntimideerd gaan voelen door die gasten ?
Ik zou eerder denken pak het haantjes gedrag aan en shot ze eruit als het zich voordoet
En wat met iets jongere jeugd/kinderen die zich mogelijks misschien ook wel geïntimideerd voelen door zo een zootje ongeregeld ?