releasekalender | shops | deals

Black Friday 2024: Interessante kortingen verwacht op PS5-consoles bij verschillende handelaren​

• PS5 Slim - console – Standaardeditie : € 474,99 in plaats van € 549,99.
  • PS5 Slim - console – Digitale editie : € 374,99 in plaats van € 449,99.
  • PS5 Slim Pack ( standaardeditie ) – Fortnite Cobalt Star : € 474,99 in plaats van € 549,99.
  • PS5 Slim Pack ( digitale editie ) – Fortnite Cobalt Star : € 374,99 in plaats van € 449,99.
Deze promoties zijn geldig van 22 november t/m 12 december 2024 .

Humble Bundle met 10 Telltale-games voor €11,22 (voor PC/Steam)
  • The Wolf Among Us
  • Tales of Monkey Island
  • The Expanse
  • Batman + The Enemy Within
  • The Walking Dead (alle games)

Assassin's Creed Syndicate voortaan 60 fps en 4K op Series X|S en PS5. Gratis update!

London, 1868. In the heart of the Industrial Revolution, lead your underworld organization and grow your influence to fight those who exploit the less privileged in the name of progress, with Assassin Jacob Frye and his twin sister Evie.

Revisit the Assassin fantasy and take down your enemies more smoothly than ever on Assassin's Creed Syndicate's free 60 FPS patch.

Roam London's streets in a whole new light and elevate your gaming experience with doubled framerate on Xbox Series X|S, PS5® and PS5® Pro
In addition, take a leap into a visually stunning experience thanks to 4K resolution on Xbox Series X, PS5® and PS5® Pro.

Time to discover, or rediscover, this classic on new generation consoles through backwards compatibility!

Ik heb Elden Ring game guide Volume 3 van Future Press op het oog, maar welke webshop zorgt tegenwoordig voor de best ingepakte verzending van (hardcover) boeken, Amazon BE/NL of Bol? Of trekken ze allebei even veel op niets?
Of iemand aanraders voor fysieke winkels waar ze die misschien hebben?

Vorig jaar heb ik tot tweemaal toe Volumes 1 & 2 retour gestuurd naar Amazon BE vooraleer ze ietwat acceptabele boeken opstuurden, de hoeken waren telkens zo gedeukt - niet onlogisch als destijds die boeken verzonden werden in slechts een kartonnen envelop en dat is het dan...

(hardcover) boeken, Amazon BE/NL of Bol? Of trekken ze allebei even veel op niets?
Pick your poison.

Maar persoonlijk zou ik Bol nemen om de volgende reden, als zij het slecht opsturen, contacteer ze dan, vraag een retour aan en meld de slechte verpakking. En vraag of ze dit willen doorgeven, ik heb dat al twee maal gedaan bij iets en beide keren was het product daarna overdreven zwaar ingepakt en beschermd. Het is geen garantie... maar het is iets dat je bij Amazon al niet kan vragen of doen.

Ik heb Elden Ring game guide Volume 3 van Future Press op het oog, maar welke webshop zorgt tegenwoordig voor de best ingepakte verzending van (hardcover) boeken, Amazon BE/NL of Bol? Of trekken ze allebei even veel op niets?
Of iemand aanraders voor fysieke winkels waar ze die misschien hebben?

Vorig jaar heb ik tot tweemaal toe Volumes 1 & 2 retour gestuurd naar Amazon BE vooraleer ze ietwat acceptabele boeken opstuurden, de hoeken waren telkens zo gedeukt - niet onlogisch als destijds die boeken verzonden werden in slechts een kartonnen envelop en dat is het dan...
Zowel bij Bol als Amazon is het hetzelfde probleem. Daarom dat ik vaker bij Bol er dan gewoon 3 bestel om er 2 retour te sturen.

Allebei bedankt voor de tips! Zo'n gek idee nog niet om meteen meerdere te bestellen, maar ergens wel triestig dat het tot dat moet komen 😅

Allebei bedankt voor de tips! Zo'n gek idee nog niet om meteen meerdere te bestellen, maar ergens wel triestig dat het tot dat moet komen 😅
In het geval van deze boeken, ik heb de mijne besteld bij Bandai zelf, zij verpakken deze altijd super goed, kost wel iets meer door verzending, maar ik vind het het wel waard omdat ik die zever niet heb met retours etc etc. Maarja dat is nu enkel in het geval van deze boeken, die optie om rechtstreeks te kopen bij de uitgever is er niet altijd, of is soms echt veel duurder.

Alles dat van Bandai en/of Future Press kwam was bij mij toch altijd zot goed verpakt ze. Was telkens met bescherming rond de hoeken van de boeken en bubbelwrap rond alles in een dikke doos die echt perfect paste en het boek niet in kan bewegen. Nog nooit een schrammetje gezien bij hun.

Archonia eigenlijk niet zo veel ervaring mee, maar die hebben wel een kwalitatieve uitstraling.

Terug
Bovenaan