releasekalender | shops | deals

Veepee heeft momenteel redelijk wat games in korting staan voor zowel ps5 als switch en xbox. Als je nog geen klant bent krijg je nog eens 10€ korting vanaf 40€. Heb net Astro Bot besteld voor 48€ inclusief verzending. Levering is wel tussen 14-20 november maar is toch een voordeel van 17€.

Kans is wel redelijk groot dat je een Spaanse cover krijgt. Ik geef het maar mee voor wie dit van belang zou kunnen zijn.

Kans is wel redelijk groot dat je een Spaanse cover krijgt. Ik geef het maar mee voor wie dit van belang zou kunnen zijn.
Oei mijn excuses dat wist ik niet. Bij astro bot stond er niets bij. Bij Jedi Survivor staat het wel in de beschrijving dat de hoes in een andere taal kan zijn zie ik net. Bedankt om dit te vermelden!

Beetje goedkopere playstation plus extra

Bij cdkeys heb je nog 3 month playstation now kaarten aan 17.5 euro. Kheb er ene gekocht en dat vertaalde in 2 maand playstation plus extra van 58 dagen? ( is het omdat ik al plus extra had dat het zo is verlengde i dunno)

Laatst bewerkt:
GEtU1Xi.png

txCAOHk.png

z9248v2.png

mz9Tzym.png

Ik snap nog altijd niet waarom die ps5 pro al weken in hun reclameboekje staat als je hem niet kunt pre-orderen/bestellen.
Die folders worden vaak al weken/maanden van op voorhand gedrukt. Waarschijnlijk niet ingecalculeerd dat deze niet voorradig gingen zijn op dit ogenblik.

Ik weet niet of het voor iedereen zo is maar blijkbaar is er momenteel een PS Plus Essential promo van -30%. Mijn huidige abo loopt binnen een paar dagen af en heb het net verlengd voor +-50€ voor een jaar.

Terug
Bovenaan