releasekalender | shops | deals

Need For Speed Heat voor € 3,49.

De Pro vind ik een echt collectors item, de slim niet. Die is veel meer voorradig.
De Pro zou ik waarschijnlijk ook wel zelf in gebruik genomen hebben.
Zijn gewoon beide collectors items ze, zo een massa meer gaan er daar om te beginnen al niet van zijn en ze zijn en blijven gelimiteerd.

Zijn gewoon beide collectors items ze, zo een massa meer gaan er daar om te beginnen al niet van zijn en ze zijn en blijven gelimiteerd.
Dat denk ik ook heb voor de slim 30th gekozen om zelf mee te spelen. Vond de gewone pro was het niet waard voor mij. Als ik de 30th pro kon te pakken krijgen had ik die genomen maar nu blijft het bij de gewone 30th slim.

Heb ook de edge 30th controller te pakken gekregen en zoek nog enkel de disc drive 🙏

Kans zit er zelf in dat dit niet eens nieuwe stock is, maar gewoon annulaties of cancelde bestellingen die opnieuw worden aangeboden.
Andere winkels waren heel duidelijk, er was een eenmalige en zeer beperkte voorraad per winkel.

Van op men werk kan ik door vpn's etc niet op de Belgische Amazon, het is blijkbaar een teken van bovenaf dat me probeert duidelijk te maken om het niet te bestellen. En toen besefte ik, dat ik een gsm heb en 4G.... hmmmm

Zal het maar niet doen, als ik het doe is het waarschijnlijk toch gewoon om te verkopen later... wil nu zelf ook niet de scumbag uithangen en deze kopen om dan op 2de hands te zetten volgende week.

Kans zit er zelf in dat dit niet eens nieuwe stock is, maar gewoon annulaties of cancelde bestellingen die opnieuw worden aangeboden.
Andere winkels waren heel duidelijk, er was een eenmalige en zeer beperkte voorraad per winkel.
Denk niet dat ie ooit op .com.be is gekomen zelfs. Wellicht vandaar.

Terug
Bovenaan