nokeyboard
Well-known member
Waar blijft de info voor de black friday deals? Normaal zou dat maandag moeten ingaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk zwak als je via Engie, Benefits @work, etc ook al minstens 5% hebt bij Bol.com bvb. Veel mensen hebben dat natuurlijk niet, maar dan nog.Als plus member heb je 5% korting op alles via Playstation direct.
Dit geldt ook voor de PS5 pro.
www.humblebundle.com
Ineens een Vertical Stand gekocht voor mijn toekomstige PS5 Pro, thanks voor de tipBij Fnac:
Vertical stand: 9,99 euro
Afstandsbediening: 10,09
Charger: 10,09

Bedankt voor de tipBij Fnac:
Vertical stand: 9,99 euro
Afstandsbediening: 10,09
Charger: 10,09
London, 1868. In the heart of the Industrial Revolution, lead your underworld organization and grow your influence to fight those who exploit the less privileged in the name of progress, with Assassin Jacob Frye and his twin sister Evie.
Revisit the Assassin fantasy and take down your enemies more smoothly than ever on Assassin's Creed Syndicate's free 60 FPS patch.
Roam London's streets in a whole new light and elevate your gaming experience with doubled framerate on Xbox Series X|S, PS5® and PS5® Pro
In addition, take a leap into a visually stunning experience thanks to 4K resolution on Xbox Series X, PS5® and PS5® Pro.
Time to discover, or rediscover, this classic on new generation consoles through backwards compatibility!
Pick your poison.(hardcover) boeken, Amazon BE/NL of Bol? Of trekken ze allebei even veel op niets?
Zowel bij Bol als Amazon is het hetzelfde probleem. Daarom dat ik vaker bij Bol er dan gewoon 3 bestel om er 2 retour te sturen.Ik heb Elden Ring game guide Volume 3 van Future Press op het oog, maar welke webshop zorgt tegenwoordig voor de best ingepakte verzending van (hardcover) boeken, Amazon BE/NL of Bol? Of trekken ze allebei even veel op niets?
Of iemand aanraders voor fysieke winkels waar ze die misschien hebben?
Vorig jaar heb ik tot tweemaal toe Volumes 1 & 2 retour gestuurd naar Amazon BE vooraleer ze ietwat acceptabele boeken opstuurden, de hoeken waren telkens zo gedeukt - niet onlogisch als destijds die boeken verzonden werden in slechts een kartonnen envelop en dat is het dan...
Ik doe ook vaak zo iets, meestal bol en amazon elk 1tjeZowel bij Bol als Amazon is het hetzelfde probleem. Daarom dat ik vaker bij Bol er dan gewoon 3 bestel om er 2 retour te sturen.

In het geval van deze boeken, ik heb de mijne besteld bij Bandai zelf, zij verpakken deze altijd super goed, kost wel iets meer door verzending, maar ik vind het het wel waard omdat ik die zever niet heb met retours etc etc. Maarja dat is nu enkel in het geval van deze boeken, die optie om rechtstreeks te kopen bij de uitgever is er niet altijd, of is soms echt veel duurder.Allebei bedankt voor de tips! Zo'n gek idee nog niet om meteen meerdere te bestellen, maar ergens wel triestig dat het tot dat moet komen![]()