Releasekalender | Shops | Deals

Tijdens de days of play kan je ook 12 maanden ps plus scoren voor 43,99 eur bij game mania (code digitaal)

Heb zelf nog een bon liggen van 5 eur voor mijne verjaardag, no brainer dus, al had ik het graag in de store gekocht met mijn telefoon krediet dus, maar als die actie er komt verleng ik nog bij voor een extra jaartje ;)
Had hier op het forum net ene gekocht voor 45, maar nog eentje bij Game Mania bij gekocht se :)
 
Waar is den tijd dat ik een paar codes kocht voor 27 euro. Weet wel niet meer welke winkel dat was (en was toen standaard sowieso al goedkoper).
 
Over codes gesproken, kunt ge met bol.com vouchers / giftcards ook gewoon die psn-vouchers kopen van €20/€50?
 
Hunt Showdown op ps4 voor 18euro. Naar mijn weten goedkoopste prijs totnutoe. Deluxe of Gold edities zijn puur skins dus tenzij je om cosmetics geeft moet je daar niet naar om kijken.
 
Laatst bewerkt:
Met de code FORWARD kost AC odyssey momenteel maar 5€ bij Ubisoft

code voor 10€ korting is ook geldig op andere games (minimum waarde 15€)
 
Switch : Metro Last Light Redux tot 27 juni voor 2,49 EUR in sale

De laagste prijs in sale hiervoor was 9,99 EUR

 
Voor wie wilt


Hier 30% korting op Humankind (wat een spel is dat nog moet uitkomen). Ik heb nog een coupon liggen in mijn mailbox die de totale kortingsprijs naar 33% doet

PLUS - Get a free game of your choice when you spend!

bGoefRGJiScJHyABUx


Voor Battlefield 2042 heb ik nog dit


z53w6NgRXezS728WrW

This title is redeemed via EA Origin.
Please note that you will NOT receive an Origin key.  Find out more

De kleine letters voor de coupons:
*Your discount coupon is valid until 10:59PM (UTC) on June 30th 2021 and gets you an additional 4.75% off Humankind and **2.4% off Battlefield 2042 titles.

___

Laat weten als je een coupon hebt gebruikt, dan edit ik mijn post met wat overblijft. Maar zelf kan ik er niets mee doen.
 

Lijkt alsof bepaalde sites al Steam anticiperen met de kortingen. Echt massaal veel kortingen (zo op het eerste gezicht). Neem ook eens een kijkje.

En vergelijk evt. op isthereanydeal om te kijken of het ook om een goede deal gaat (geen 40% korting, als er al ooit 85% is). Hou rekening met DRM (waar je het spel in wilt qua spelbibliotheek), en hou evt. rekening met welke editie je te maken hebt (welke DLC en wat erbij zit), alsook evt. regiocodes, maar normaal staat dat goed.


Dit lijkt al de moeite waard voor Dark Souls (moet eens kijken of dit DLC van Dark Souls II is of de maingame), maar voor de rest ziet het er vrij oké uit.


Dit ziet er ook redelijk goed uit, maar geen wow bij. Wel eindelijk Subnautica gevoel bij.

Nu hoe dan ook, als de deals langer geldig blijven dan donderdag, best wachten tot donderdagavond tot dat Steam sales online komen, en dan kan je beslissen welke site het beste aanbiedt.
 
Ubi summer sale en Valhalla staat niet eens in korting.

Oké ubi ik wacht dan wel nog een jaartje (moet nog altijd odyssey uitspelen alsook de dlc van origins, alsook syndicate). Ik heb er echt geen haast bij hoor.

Dan nog eens Dark Souls op Humble Bundle... Staat dan eens in de korting, is het bijna van minuut 1 dat er geen steam keys in voorraad zijn. ... Wat is dan het nut van een sale (doe dan geen sale ofzo).
 
Dan nog eens Dark Souls op Humble Bundle... Staat dan eens in de korting, is het bijna van minuut 1 dat er geen steam keys in voorraad zijn. ... Wat is dan het nut van een sale (doe dan geen sale ofzo).

Was misschien tijdelijk? Ik kan ze wel gewoon aan mijn winkelwagentje toevoegen hoor.
 
Steam Summer Sale is begonnen, maar de deals zijn nog niet allemaal up-to-date. [en daardoor op eerste gezicht toch wat teleurstellend]
 
Was een schoon dealke in de GM, Cyberpunk 2077 CE voor €85 ipv €210.

Toch eentje kunnen claimen voor PC, nog paar beschikbaar voor PS4 en Xbox in sommige winkels.
 
Terug
Bovenaan