Releasekalender | Shops | Deals

Ghost of Tsushima staat eindelijk in de afslag. (40 EUR ipv 69). Ga ik kopen voor op de PS5 :)
 
Dit weekend 10% korting op Nintendo en Xbox giftcards bij Startselect:


Xbox credit kan je ook gebruiken als betaalmiddel om een Xbox Series X|S te kopen in de Microsoft Store.
 
Misschien zeggen dat het enkel met de code EGGHUNT is.
Staat wel bovenaan in de banner, maar had er eerst over gekeken.
 
Zit hier dus met telefoonkrediet, en een ps plus abbo dat afloopt in juni

Moest er iets zijn in de store van afslag, laat maar weten, heb precies geen zin om er 60 eur aan te geven :unsure:
 
Klopt, is idd gratis te downloaden van 20 april tot 15 mei, geen plus abbonement voor nodig.

Na downloaden blijft het spel ook van u.
 

Ratchet & Clank: Rift Apart​

is ook redelijk duur geprijsd overal.
Voor alle Sony-games is de nieuwe richtprijs helaas €79.99 geworden, waarbij de meeste shops de games wel aanbieden aan €74.99. Is dus de nieuwe norm vrees ik, al hoop ik wel dat hier toch nog verandering in komt.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel heel duur allemaal. Als dat een game is waar de playtime 50h of meer is (en dan niet opgevuld door louter fetch-quests of collectibles verzamelen), dan kan ik er mijzelf nog toe aanzetten om die prijs te betalen. Ne ratchet & clank zal toch wss uitgespeeld (platinum zelfs?) op een 20tal uur (in het beste geval 30u) ofzo?

Ik begrijp wel dat het duurder wordt, alles wordt duurder, maar het blijft toch een grote prijsverhoging tov PS4-games.
Ik wacht wel wat af tot de games een paar maand uit zijn en ik ze dan tegen een schappelijkere prijs kan kopen.
 
Laat ons eerlijk zijn dat het aanbod aan pure PS5 games heel mager uitvalt. Dan overweeg ik wel sterk om tijdelijk die 75euro neer te tellen. Ik denk als het aanbod groter zal worden dat de prijzen weer gevoelig zullen dalen.
 

Ratchet & Clank: Rift Apart​

is ook redelijk duur geprijsd overal.
Heb daarnet al voor iemand Ratchet & Clank moeten bestellen via bol.com (met Select). Als ik dat voor u ook moet doen, laat maar weten.
 
Ik vind die meer prijs het niet waard als je een paar maanden geduld hebt is de prijs vaak al naar 40€ gezakt. Als je genoeg games hebt die je nog wilde spelen is dit geen probleem vind ik.
 
Terug
Bovenaan